Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הונדה סיוויק 1.5 ט' ידנית, איפה הרעש?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2825 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הסברה היא: שעיתוני הרכב עושים מבחנים וכתבות רק לדגמים שהיבואנים מרשים להם, ובזמן שמרשים להם.

לדוגמא: יפרסמו כתבה על ג'יפון חדש עכשיו, אבל רק בעוד חצי שנה יפרסמו כתבה על המשפחתית הקטנה של אותו המותג (למרות שהם צולמו באותו הזמן) כדי שהציבור לא ירצה לקנות את המשפחתית הקטנה אלא את הג'יפון.

וגם מה שנאמר בכתבה עובר דרך יחסי הציבור של היבואן לפני הפירסום (בגלל זה כל המכוניות שקיימות הן "מצויינות בעלות מרווח מצויין וצריכת דלק מעולה").

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

איזה רעש אתה רוצה לשמוע?

כתבות היו, גם בהשקה, גם בנוגע לאבזור הבטיחות המצוין, וגם כתבת מבחן על הדגם שחשבנו שהכי יעניין אתכם.

הדגם הידני כאמור, נמכר בכמויות מזעריות, מה שהוביל את היבואן כנראה לוותר על רכב מבחן. אין רכב מבחן, אין מבחן. למרות שאנחנו מנסים לגרום לזה לקרות כבר די הרבה זמן. הלוואי שהיה רכב מבחן, כי השילוב הזה באמת מעניין, אפילו אותי אישית.

 

והסברה מההודעה למעלה היא... איך אני אגיד את זה בעדינות...?

 

פבל.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם

טוב, לפחות לפי הנתונים הם מכרו 20 ידניות ו 19 אוטומטיות מגרסת ה 1.5 ט'. נחמת עניים...

 

גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

פורסם

לא, נמכרו עוד 609 אוטומטיות 1.5 - זה כמה שורות לפני כן.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם (נערך)

בכל מקרה אם אתם מצליחים לארגן אחת פרטית מחובב רכב אני מוכן להצטרף עם הפוקוס 1.6 אקובוסט 2012 שלי

זה לא חייב להיות "מבחן דרכים" פרופר, יותר כתבה על מכוניות לחובבי נהיגה ולמה יש מעט כאלה בארץ

 

 

איזה רעש אתה רוצה לשמוע?

כתבות היו, גם בהשקה, גם בנוגע לאבזור הבטיחות המצוין, וגם כתבת מבחן על הדגם שחשבנו שהכי יעניין אתכם.

הדגם הידני כאמור, נמכר בכמויות מזעריות, מה שהוביל את היבואן כנראה לוותר על רכב מבחן. אין רכב מבחן, אין מבחן. למרות שאנחנו מנסים לגרות לזה לקרות כבר די הרבה זמן. הלוואי שהיה רכב מבחן, כי השילוב הזה באמת מעניין, אפילו אותי אישית.

 

והסברה מההודעה למעלה היא... איך אני אגיד את זה בעדינות...?

 

פבל.

עריכה אחרונה על ידי mcshmupi

גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

פורסם

שוב, זה 19+609 אוטומטיות.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

שלום

אין מלאי זמין של סיוויק 1.5 טורבו ידני " ספורט " ( מתלים אדפטיביים ) הfk8 זה רק הזמנה . כנראה שבספטמבר הגיעו שתיים כי עד יוני נמכרו 11 כאשר אחת נמצאת בסניף הרצליה ותעלה לכביש ב2019 .

פורסם

סורי, יצאתי טמבל. דרך מוזרה להציג נתונים

אגב, איך משיגים נתונים כאלה?

לא, נמכרו עוד 609 אוטומטיות 1.5 - זה כמה שורות לפני כן.

גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

פורסם
איזה רעש אתה רוצה לשמוע?

כתבות היו, גם בהשקה, גם בנוגע לאבזור הבטיחות המצוין, וגם כתבת מבחן על הדגם שחשבנו שהכי יעניין אתכם.

הדגם הידני כאמור, נמכר בכמויות מזעריות, מה שהוביל את היבואן כנראה לוותר על רכב מבחן. אין רכב מבחן, אין מבחן. למרות שאנחנו מנסים לגרום לזה לקרות כבר די הרבה זמן. הלוואי שהיה רכב מבחן, כי השילוב הזה באמת מעניין, אפילו אותי אישית.

 

והסברה מההודעה למעלה היא... איך אני אגיד את זה בעדינות...?

 

פבל.

 

פבל היקר,

 

אתה עיתונאי מצויין ואמיתי, ומבין בעולם הרכב באופן שגורם לעיתונאים החובבנים (במגזין מסויים) להתחבא מתחת לשולחן.

יש רק מספר עיתונאים מסויימים שאולי כמעט מגיעים לרמה שלך - כלכליסט/חלק קטן מIcar/חלק קטן מאוד מ"אוטו".

 

הסברה הזאתי לא נוגעת לCars Forum מכיוון שהוא פורום (ומגזין) ללא מטרת רווח (אין פרסומות).

 

ולכן אין צורך להגן על יבואני הרכב ועל המגזינים שעובדים איתם.

פורסם

לא צריך להיתמם, גם לקארס יש בעלים שרוצים להרוויח כסף. אבל ההבדל הוא האינטגריטי, משהו שפעם היה לאוטו למשל, אבל בעשור האחרון קצת נעלם (הם בעיני הפכו לירחון פרסומי של היבואנים).

חלק מהיתרון של קארס הוא העובדה שחלק לא מבוטל ממבחני הדרכים נעשים על-ידי חברי הפורום, אף אחד לא משלם כאן כלום, ואם האוטו לא טוב - אין פחד כי זה בהתנדבות מלאה, מתוך אהבה ותשוקה לרכבים, מחזיק המפתחות שקיבלתי מסיטרואן לפני שנתיים לא הפריע לי להגיד שהאוטו רועד בזינוק ושהגיר לא לטעמי.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
יותר כתבה על מכוניות לחובבי נהיגה ולמה יש מעט כאלה בארץ

 

כי רכב עם גיר ידני אינו הופך מכונית למכונית לחובבי נהיגה.

 

גיר ידני לא נועד מעולם להיות אמצעי להנאה אלא נועד להיות אמצעי להנעה.

 

אבל גם בתור אמצעי להנעה מדובר באמצעי טכנולוגי מיושן שאבד עליו הכלח ולעומת רכבים "אוטומטים" מודרנים הוא אף פוגע בחדוות הנהיגה, בקלות הנהיגה ופוגע בביצועי הרכב.

 

פרארי, למברוגיני ועוד לא נמכרות אפילו עם גירים ידניים (אם היה ביקוש מחובבי הנהיגה לגירים ידניים היצרנים הללו לא היו מציעים אותם למכירה?) וברכבים חשמליים ספורטיביים אין כלל גיר. האם רכבים אלו פונים יותר או פחות לחובבי הנהיגה?

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם (נערך)

לא מסכים איתך לגבי הטענה שגיר ידני לא נועד לספק הנאה. זה כלל לא משנה את העובדה שבפועל הוא כן מספק הנאה לחלק מהאנשים.

העובדה שאתה שולט בהעברות ההילוכים ובמהירות ההעברה שלהם מספקת עוד אתגר בנהיגה ועוד הנאה.

 

טיפטרוניק וידיות מאחורי ההגה טובות עד כמה שיהיו זה לא אותו דבר. ההילוך בהם יעבור באותה מהירות ללא תלות בך (בסדר בכמה מהר אתה לוחץ על הכפתור). לא תוכל לשפר טכניקה וטכניקות נהיגה שמצריכות 3 דוושות, וגז ביניים אוטומטי זה לא זה עם כל הכבוד.

אז יש פחות אתגר ופחות אתגר זה לפעמים גם פחות כיף.

 

בקיצור גיר ידני מוסיף עוד היבטים לנהיגה שבהחלט מספקים הנאה גם בסתם נסיעה מנהלתית.

 

לך זה לא מדבר ? לא נורא יש אוטומט.

 

עם כל הכבוד לפרארי ולמבורגיני מי שקונה אותם כנראה לא לוקח אותם למסלול ולא ממש מעניין אותו מה מעביר לו את ההילוכים.

 

בדוק מה קורה ברכבי נהיגה שם המצב הפוך.

בדוק את מצב השוק של מיאטות אוטומטיות למשל...

בדוק מה קורה לBMW סידרה 3 עם מנועים גדולים, הידניות נהנות מביקוש פסיכי, האוטומטיות? פחות.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

שלום

אני עברתי מהונדה סיויק מהדגם הקודם 5 דלתות שנת 2014 וגיר ידני,

שם הגיר לא היה כל כך סימפטי בהילוכים שני ורוורס,

ומנוע 1800 אטמוספרי חלש מתחת ל 4500 סל״ד.

רכשתי לפני שנה וקצת את הדגם החדש מנוע 1.5 בגירסת גיר רציף,

אז לא היה ידני בכלל בארץ,

המנוע נעים וזריז הרבה יותר מהקודם,

הגיר הרציף משוגע,

לפעמים בלחיצה על דוושת הגז לא זז ומחייב הורדת הילוך או שתיים דרך ההגה,

וליפעמים מתעורר בפראות.

לחווית נהיגה עדיף גיר ידני.

לנוחות בפקקים וסחירות במכירה עדיף אוטומטי,

אני ראיתי את זה כשניסיתי לימכור סיויק ידנית בשוק ללא הצלחה.

פורסם
כמו בכל הדגמים הידניים בכל היצרנים, כנראה ימכרו רק בודדות.

מדינת ישראל = אוטומט. אין מה לעשות, עם כל הפקקים ניתן להבין גם למה.

 

אין קשר לפקקים.

סע לאירופה ותבדוק מה קורה בשעות השיא בכניסה/יציאה ממדריד/פריז/לונדון/רומא וכמעט כל עיר גדולה..... פקקים שלא מביישים את גוש דן.


×
×
  • תוכן חדש...