Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2834 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, לפני שלושה חודשים בערך הזמנתי איביזה חדשה מהסוכנות ובחוזה זמן הגעת הרכב לארץ הוא ב20 לספטמבר.

אתמול אחרי שהתקשרתי אמרו לי שרק ב21 לאוקטובר הרכב יגיע ושהאניה כבר יצאה מהנמל.

זה דבר נפוץ הדחיות האלה? אפשר לדרוש פיצוי עם דבר כזה?

פורסם
שלום, לפני שלושה חודשים בערך הזמנתי איביזה חדשה מהסוכנות ובחוזה זמן הגעת הרכב לארץ הוא ב20 לספטמבר.

אתמול אחרי שהתקשרתי אמרו לי שרק ב21 לאוקטובר הרכב יגיע ושהאניה כבר יצאה מהנמל.

זה דבר נפוץ הדחיות האלה? אפשר לדרוש פיצוי עם דבר כזה?

פעם אחרונה שקניתי מסוכנות והיה עיכוב בלי שבקשתי נתנו לי רכב חליפי במצב חדש עד שהגיע האוטו שקניתי. לא הייתי צריך להתווכח על זה בכלל.

פורסם
פעם אחרונה שקניתי מסוכנות והיה עיכוב בלי שבקשתי נתנו לי רכב חליפי במצב חדש עד שהגיע האוטו שקניתי. לא הייתי צריך להתווכח על זה בכלל.

מאיזו סוכנות קנית?

פורסם

מה הסיבה שאתה לא מבצע חיפוש? אתה פותח שרשורים על אותם הדברים.

דובר על כך, אתה צריך קודם לקרוא את החוזה עליו חתמת.

 

אתה חבר בפורום כבר 3.5 שנים.

 

בחיפוש ממש זריז קיבלתי עשרות שרשורים, בחרתי עבורך 2 רלוונטיים:

 

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?535637-%D7%90%D7%99-%D7%9E%D7%A1%D7%99%D7%A8%D7%AA-%D7%A8%D7%9B%D7%91-%D7%97%D7%93%D7%A9-%D7%91%D7%9E%D7%95%D7%A2%D7%93&highlight=%D7%A2%D7%99%D7%9B%D7%95%D7%91+%D7%9E%D7%A1%D7%99%D7%A8%D7%AA

 

 

זה החדש יותר:

 

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?659791-%D7%90%D7%99%D7%97%D7%95%D7%A8-%D7%91%D7%9E%D7%A1%D7%99%D7%A8%D7%AA-%D7%94%D7%A8%D7%9B%D7%91&highlight=%D7%A2%D7%99%D7%9B%D7%95%D7%91+%D7%9E%D7%A1%D7%99%D7%A8%D7%AA

 

 

הפורום מכיל מליוני תשובות ומאות אלפי שרשורים, תהיה בטוח שכבר שאלו 99% מהדברים שאתה הולך לשאול.

פורסם

יש הבדל בין תאריך ההגעה לארץ של האוניה לבין תאריך המסירה ללקוח (יש תהליך פריקה, שחרור, טרלול וחרטוט שלוקח ליבואנים משהו כמו 3 שבועות מרגע הגעת האוניה לנמל ועד שאתה מקבל קריאה לאסוף את הרכב) אבל החוזה בד"כ לא מציין את תאריך הגעת האונייה לנמל, שלא באמת מעניין את הלקוח, אלא את תאריך המסירה.

 

סיאט מייצרים את המכוניות שלהם ממש צמוד לנמל ברצלונה וברצלונה זה לא הירושימה וגם לא דטרויט, היא לא יושבת בצד השני של הגלובוס והזמן שלוקח ולאוניה לכסות את המסע הקצר הזה בים התיכון הוא קצת פחות משבועיים (בעיקר בגלל עצירות בדרך).

אז או שלא הבנת לגמרי מה הם אומרים לך, או שהם מכרו את המכונית שלך ללקוח אחר ו"מורחים" אותך, או ששניהם.

פורסם

תמיד חוזרים לאותו המעגל - שיקראת את החוזה עליו חתם.

אנשים חותמים על חוזה עיוור ואחר כך שואל עוד לפניי שקראו מה כתוב שם.

 

אם שום דבר דומה כזה לא מוזכר בחוזה (ואני בספק לרוב) אז כן יש מקום לבקש שהסוכנות תשכור עבורו רכב לתקופה הקרובה - לגטימי לגמריי והדלק, עליו - מקובל.

או לחלופין, פיצוי כזה או אחר טיפול ראשון או 2-3 טיפולים בחינם, אני יודע...

 

וגם, לא צריך ללכת רחוק, צרפתי לו 2 שרשורים שבאחד מהם יש בדיוק את המקרה הזה, רשום שם מה אנשים עשו.

פורסם (נערך)
יש הבדל בין תאריך ההגעה לארץ של האוניה לבין תאריך המסירה ללקוח (יש תהליך פריקה, שחרור, טרלול וחרטוט שלוקח ליבואנים משהו כמו 3 שבועות מרגע הגעת האוניה לנמל ועד שאתה מקבל קריאה לאסוף את הרכב) אבל החוזה בד"כ לא מציין את תאריך הגעת האונייה לנמל, שלא באמת מעניין את הלקוח, אלא את תאריך המסירה.

 

סיאט מייצרים את המכוניות שלהם ממש צמוד לנמל ברצלונה וברצלונה זה לא הירושימה וגם לא דטרויט, היא לא יושבת בצד השני של הגלובוס והזמן שלוקח ולאוניה לכסות את המסע הקצר הזה בים התיכון הוא קצת פחות משבועיים (בעיקר בגלל עצירות בדרך).

אז או שלא הבנת לגמרי מה הם אומרים לך, או שהם מכרו את המכונית שלך ללקוח אחר ו"מורחים" אותך, או ששניהם.

 

אם החברה מביאה רכב שלא במלאי בארץ היא לא תתחייב לך לימי עבודה אלא לכמה חודשים - רוב הרכבים שהיבואניות מוכרות קיימות בנמל כבר ונדרש רק להעביר אותם תהליך רישוי ורישום(כמובן גם התקנת אבזור מקומי), גם אם זה מהירושימה או מטורקיה, זה לא משנה.

עריכה אחרונה על ידי noknok

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם
אם החברה מביאה רכב שלא במלאי בארץ היא לא תתחייב לך לימי עבודה אלא לכמה חודשים - רוב הרכבים שהיבואניות מוכרות קיימות בנמל כבר ונדרש רק להעביר אותם תהליך רישוי ורישום(כמובן גם התקנת אבזור מקומי), גם אם זה מהירושימה או מטורקיה, זה לא משנה.

זו היתה תשובה לסיטואציה הספיציפית שהוא תיאר...

הסוכן מסר לו שהרכב שלו כבר עלה על אוניה ושהוא ימסר לו רק בסוף אוקטובר. אם הרכב היה צריך לבלות חודשים על הים בדרך מהירושימה אז יש באמירה הזו הגיון אבל הרכב מגיע מברצלונה ולכן זה בלתי סביר. אם הוא היה מגיע מטורקיה אז זה היה מופרך לחלוטין...

פורסם
יש הבדל בין תאריך ההגעה לארץ של האוניה לבין תאריך המסירה ללקוח (יש תהליך פריקה, שחרור, טרלול וחרטוט שלוקח ליבואנים משהו כמו 3 שבועות מרגע הגעת האוניה לנמל ועד שאתה מקבל קריאה לאסוף את הרכב) אבל החוזה בד"כ לא מציין את תאריך הגעת האונייה לנמל, שלא באמת מעניין את הלקוח, אלא את תאריך המסירה.

 

סיאט מייצרים את המכוניות שלהם ממש צמוד לנמל ברצלונה וברצלונה זה לא הירושימה וגם לא דטרויט, היא לא יושבת בצד השני של הגלובוס והזמן שלוקח ולאוניה לכסות את המסע הקצר הזה בים התיכון הוא קצת פחות משבועיים (בעיקר בגלל עצירות בדרך).

אז או שלא הבנת לגמרי מה הם אומרים לך, או שהם מכרו את המכונית שלך ללקוח אחר ו"מורחים" אותך, או ששניהם.

עכשיו דיברתי איתם אמרו לי ב18 לאוקטובר וגם שהאניה בדרך כבר משבוע שעבר. אפשר לבדוק את העניין של האניה איכשהו?

פורסם

אפשר לדעת כל אוניה היכן היא נמצאת. וכל מכולה היכן היא נמצאת.(לא רלוונטי במקרה הזה כי רכבים כאלו לא מגיעים במכולה)

צריך לדעת את שם האוניה ורצוי גם את שם חברת הספנות ויש אתרים שיעקבו אחרי האוניה בתדירות של פעם בחצי שעה.

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם
אפשר לדעת כל אוניה היכן היא נמצאת. וכל מכולה היכן היא נמצאת.(לא רלוונטי במקרה הזה כי רכבים כאלו לא מגיעים במכולה)

צריך לדעת את שם האוניה ורצוי גם את שם חברת הספנות ויש אתרים שיעקבו אחרי האוניה בתדירות של פעם בחצי שעה.

יש לאולמות תצוגה את השם של האניות?

פורסם
פעם אחרונה שקניתי מסוכנות והיה עיכוב בלי שבקשתי נתנו לי רכב חליפי במצב חדש עד שהגיע האוטו שקניתי. לא הייתי צריך להתווכח על זה בכלל.

 

יש להבחין בין שני מקרים:

 

1) הלקוח שלם את מלוא המחיר של הרכב, ויש עיכוב במסירה.

2) הלקוח שילם מקדמה בלבד - ולא שילם את מלוא התמורה.

 

במקרה הראשון הגיוני שתקבל רכב חלופי. בשני - לא ממש.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

בתקופת החגים הכל מתעכב, כולם עושים גשר, עובדי נמל, עובדי בונדד, אנשי מכס משרד הרישוי וכו' ובחודש שבו יש בקושי 10 ימי עבודה סביר להניח שדברים הולכים קצת פחות חלק. בתקופת החגים פשוט צריך לגלות קצת סבלנות.

×
×
  • תוכן חדש...