Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איך נהוג להודיע על התפטרות?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2828 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני עובד שם 10 שנים,לפי החוק מגיע לי פיצויים?ומה לגביי כספיי ביטוח המנהלים שצברתי עד כה,ניתן למשוך אותם?

אין כמו קמארו עצבנית

פורסם

כספי ביטוח המנהלים לא כדאי לגעת. תשלם 35% מס.

פיצויים - מה שהופרש לך לקופה שלך.

כמדומני עבר החוק שאומר שכספי הפיצויים ישוחררו לעובד אוטומטית בתום 4 חודשים אלא אם כן הוכיח המעסיק כי העובד אינו זכאי להם.

גם במקרה כזה למיטב ידיעתי ניתן להצהיר כי הכספים מיועדים לקצבה, וכך המעסיק לא יוכל למשוך אותם חזרה אלא אם כן אתה פורע כספים מהקופה שלא בשל אירוע מזכה.

פורסם

ניגש ל-hr או לבוס הישיר, "שלוווום אני מתכוון להתפטר, מה אני צריך לכתוב, ולמי?" תמיד תקדים את הבע"פ למכתב.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

^

זה נורא תלוי בסיטואציה - תמיד כדאי לסגור דברים כמה שיותר יפה, בכל זאת מדינה קטנה וכולם מכירים את כולם.

 

תבקש מהבוס שלך שיחה(אם אתה איתו כל יום במשרד מעולה), תסביר לו את הסיטואציה(קידום מחברה אחרת? שינוי מקצוע? העברת מקום מגורים? תנאים טובים יותר ממקום אחר?) תקשיב לו ותסביר לו במידה וההחלטה שלך סופית שהיא כזאת ותגיש מכתב.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

לי עשו קטע כזה פעם.

 

ניגשתי לבוס, הודעתי לו שאני מתפטר ונותן התראה של חודש, הוא אמר בסדר. לא רשמתי מכתב.

 

אחרי חודש אני בא אליו, ואומר - "טוב, ביי", והוא הסתכל עליי בפליאה, ולא הבין מה אני רוצה ממנו, וכמובן שהייתי צריך לתת עוד חודש התראה, הפעם עם מכתב.

 

מסקנה - את ההסכם שבעל פה תגבה בכתב.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

מתחילים בשיחה אישית, כי אנחנו בני אדם ואלה קולגות שעבדת איתם שנים.

 

ומגבים כאמור במכתב פורמלי שכולל תאריך הנוכחי ותאריך ביום ההודעה המוקדמת שמגדיר את היום האחרון להעסקה (יש אינספור דוגמאות ברשת)

פורסם

שיחה + מכתב, שבחברות גודלות יותר נדרש בדרך כלל לפי הפרוטוקול.

 

לגבי הפיצויים - בגדול אתה זכאי לקבל את הסכום שנצבר לך מהפקדות המעסיק, ויושב ליד הפנסיה או ביטוח המנהלים שלך. אבל הסכום הזה הוא לא בהכרח בגובה של פיצוי פיטורים. וההשלמה, לפי מה שאני מבין, תלויה בחוזה שלך. את זה כדאי לך לברר עם השכר אצלכם, או סתם מישהו שמבין יותר טוב ממני.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

תנסה לבקש מכתב פיטורים, אולי הוא יסכים.

זה יעזור לך גם בנושא האבטלה אם אתה מתכוון לחתום. בלי מכתב יש לך קנס של 90 יום שלא תקבל כלום.

 

כמו כן כמו שרשמו קודמיי לא תקבל פיצויים מלאים. ואתה אמור לקבל גם מכתב שיחרור כספי הפיצויים, בלי זה לא תוכל למשוך אותם.

צ'רי טיגו 7 פלאג אין הייבריד 2026

מאזדה 3 ספיריט 2014 2.0

פורסם

כלל ברזל: בחסכון הפנסיוני לא נוגעים!!!

 

קרן הפיצויים היא שליש מהחסכון הפנסיוני שלך. לכן מוודאים שגם היא לא נפתחת "בטעות".

 

גם לא לוקחים הלואות כנגדן, כיון שאם מאיזו סיבה ההלואה לא נפרעת - החסכון הפנסיוני נפגע.

 

יתרה מזאת, יש להתיחס לכל חסכון ארוך טווח, כמו קרן השתלמות, באותה דרך (יוצא מכלל זה אצל המורים, וגם הם צריכים להיות זהיהים בשימוש בקרן ההשתלמות שלהם).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
במכתב או סתם בעל פה?

 

תלוי בשיטואצייה.

שים לב, הבחור שבסרטון הודיע גם בע"פ וגם בכתב.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

×
×
  • תוכן חדש...