Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2880 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חידוד קטן:

 

ברכב ללא מנגנון שלא מאפשר להניע ללא ליחצה על הקלאץ':

 

 

1. אם אתה מניע בהילוך ראשון אבל לוחץ על הברקס או עם בלם יד מופעל - הרכב רק ינוע קדימה כמה סנטימטרים על המתלים, לסטרטר אין כוח להתגבר על הבלמים. לא יניע ולא יזוז יותר מזה.

 

2. אם אתה מניע בהילוך ראשון ולא לוחץ על הברקס ואין בלם יד מופעל - הרכב יניע ויסע!

 

בדיוק בשביל למנוע את זה בהרבה מכוניות יצרנים שמים את המנגנון הזה שלא מאפשר התנעה ללא לחיצה על הקלאץ'.

 

 

פורסם
אם אני זוכר נכון ב i של יונדאי הידניות. קלאצ בוודאות חייב אבל ברקס לא זוכר.

אם אני לא טועה יונדאי אקסנט מודל 1995 הייתה המכונית הראשונה בארץ שלא ניתן היה להניע אותה ללא לחיצה על הקלאץ'.

 

מאז יש את זה בהרבה מכוניות.

 

קלאץ'+ברקס, אני בספק שיש.

 

 

פורסם
חשוב לשים לב שמדובר על לשלב להילוך 1 בלבד מה שלא כתבת כי מהילוך 2 ומעלה הרכב יכבה ואין לו מסביך כוח להידלק...)

 

כל מה שכתבת נכון, חוץ מזה. אם הקלאץ' לחוץ המנוע מופרד מהגלגלים ואז אפשר להניע בכל הילוך. להתחיל לנסוע בהילוך 2 ומעלה יהיה קשה יותר כי אין כוח ואז סיכוי גבוה שרכב יכבה, אבל להניע אין בעיה.

 

במילים אחרות

הילוך 5 - להניע - להעביר לראשון - להתחיל לנסוע = אפשר.

הילוך 5 - להניע - להתחיל לנסוע = קשה עד בלתי אפשרי.

Ford Focus estate ; Subaru XV

×
×
  • תוכן חדש...