Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7777 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הסיפור שלו קצת חשוד. אף אחד לא קיבל כאן עדיין נימוק נורמלי למה שהוא כתב בהתחלה והוא גם לא מגיב בשום צורה להודעות שלו. כל אחד יעשה את החשבון שלו ויחליט מה לעשות.

טוב שאתה לא ממהר להסיק מסקנות......

אולי לא יצא לבן אדם להתחבר עדיין???

חכה יום אולי יומים(אולי הוא שומר שבת) ואני בטוח שתקבל תשובה לשאלה שלך

הוא כותב כבר הרבה זמן בפורום והוא אף פעם לא רושם שטויות כמו חלק מהאנשים פה אז תמתין ואני בטוח שתקבל תשובה כמו שצריך.

היום זה המחר שדאגת לו אתמול.

פורסם
ווקאל אלקטרוניקה זאת חנות שמוכרת גם באינטרנט, אבל לא רק.

הוא גם אמר שהוא קנה ישירות מהחנות ולא דרך האינטרנט.

 

אני גם תיכננתי לקנות משם שבוע הבא HU פיוניר ורמקולים, אז אם יש לעוד אנשים ניסיון איתם, אני אשמח לשמוע...

 

קניתי מהחנות עצמה בז'בוטינסקי זוג רמקולי פיוניר 240W מהסדרה הכחולה, כמה חודשים אצלי ובלי עין הרע אין בעיות איתם.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

אחריות אמורה להיות גם אם התקנת לבד, במיוחד בחנויות אינטרנט שאתה מקבל את המוצר בדואר ואין לך שום דרך שהחנות תתקין.

 

חבר שלך סתם שילם 140 שקל! ספק האחריות הוא לא אודיונט או ווקל אלא עוזי רדיו(בגלל זה אני קונה רדיו דיסק ששיחקו איתו כשהגיע לארץ-פחות אמין), היית צריך לבקש שישלחו לך את הרדיו אליו או ללכת אליו ישירות, בכלל בלי לריב עם החנות.

 

אם זה לא רדיו דיסק ששיחקו עם הטיונר שלו כשהוא הגיע לארץ אז יש לך אחריות יצרן של פיוניר ואז היית מבקש חדש וזהו!(במקרה שהרדיו לא נפל או משהו)

 

כל חנות תנסה לעבוד עלייך, צריך לריב קצת ולהתווכח והם נשברים.

תמונות של הבובה http://Ami18.pic.co.il :razz:

פורסם

אהלן חברה.

 

כולי בתמהון מגודל השרשור... סחתיין עליכם.

 

אותו החבר שלי, אין לו שמיעה מוזיקלית, לכן כיוונתי לו את הר"ד, והוריתי לו שלא לעבור "ווליום 22"

והרמקולים עליהם מורכב הר"ד 6970E , הם 330W . הבנאדם עבר את הווליום וג'וק ההגברה של הר"ד

נכנס ל CLIPPING, התחמם ונשרף.

 

באשר להתקנה, אני מתקין במקצועי, והיא נעשתה ע"י בצורה הטובה ביותר האפשרית.

 

מה שמרגיז אותי, הוא שהמוכר שהמוצרים נקנו ישירות ממנו, (בצורה פרונטאלית) טוען, שהתקלה בהתקנה שלי, אמרתי אין בעיה, תבדוק את ההתקנה, אם בה התקלה אני אשלם את הבדיקה, וגם את התיקון. והתשובה האינטלגנטית שלו הייתה "אני לא מבין בהתקנות" ו "זה לא מעניין אותי".

 

מי שקונה דרך ווקאל, לא מקבל אחריות של עוזי רדיו. משום שהוא יבואן מקביל.

יתכן שהם מחליפים סחורה ביניהם לווקאל מעבדה משלו, והוא מתקן לבד את המכשירים.

 

שלומי

כל מערכת סטריאו, הנה התפשרות מול הדבר האמיתי.

פורסם

אחדמתחיל:

זאת הסכנה בלקנות מוצר דרך האינטרנט

אבל ברגע שאתה מחליט לקנות מהאינטרנט אתה לוקח את הסכנה

מסוכן גם לנסוע בתחבורה ציבורית, מה השלב הבא?

מסוכן גם ללכת למסיבות, מה השלב הבא?

 

יש משהו בחיים שאיננו מסוכן ?

לרכוש מחנות "אמיתית" זה בטוח ? מי סיפר לך..

 

SUPAKILLA

ברור שאין לו אחריות, ברגע שלא המתקין של החנות מתקין לך את הרכיב אלא אתה, בחברה לא יכולים לדעת, אולי חיברת את כל החוטים הפוך בכלל, אין לך דרך להוכיח להם. גם אם אתה קונה בחנות רגילה ומתקין לבד אין לך אחריות על המוצר

מאיפה הבאת את זה ?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

×
×
  • תוכן חדש...