Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7774 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חבר שלי קנה DEH-1600R ו 6970E ישירות מהחנות, כמובן בהמלצתי, המחיר הזול ביותר,

והתמורה הטובה ביותר לכסף.

יומיים לאחר שהתקנתי לו את הציוד (אני מתקין במקצועי) החבר אומר שאין קול ברמקולים.

לאחר בדיקה, של תשתית החוטים, הרמקולים, והר"ד, התגלה שהר"ד נשרף מ CLIPPING.

המכשיר נשלח לווקאל לבדיקה, אך אלה טוענים (גיא) שאין אחריות לדרגה סופית, יחידת לייזר (עינית).

 

למרות שהסברתי לבחור, שדרגה סופית כלולה באחריות המכשיר, הוא טען שההתקנה שלי לא טובה, ובגלל זה המכשיר נשרף. וזאת לאחר שהוא אומר "מה אתה רוצה ממני? אני לא מבין בהתקנות"

 

שום דבר לא עזר, והחבר הזה שלי שילם 140 ש"ח עבור תיקון המכשיר.

 

בקיצור, לא אחריות ולא נעליים. אני הייתי נזהר בקנייה משם.

 

שלומי

כל מערכת סטריאו, הנה התפשרות מול הדבר האמיתי.

פורסם

אני קניתי בחנות הזו שני זוגות רמקולים והכל בסדר איתם.

 

 

אני מציע שכל מי שיש לו ניסיון עם החנות שיתן לנו היתרשמות עליה, מה הוא קנה , והאים הוא מרוצה מן השרות.

אפשר גם לתת מידע עם חניות אחרות שקניתם בהן והתרשמתן או לא התרשמתם כדי שנוכל לדעת איפה לקנות וממי להיזהר.

 

 

אני יתחיל אני למשל כמו שכבר אמרתי כניתי בווקאל שני זוגות רמקולים פיוניר 240 יש לי אותם בערך חצי שנה ופיוניר 100 שיש לי אותם מספר שבועות. היחס ללקוחות טוב והמוצרים שלהם בנתיים עובדים. לגבי שרות אני לא יודע , על רמקולים כמו שלי אין אחריות.

SUZUKI Ignis Sport

פורסם

ועל זה נאמר " יש אחריות מלאה ,עד הרגע שהמוצר לא עובד"

New - Acura NSX 573BHP of Hybrid Awesomeness

Old - Cadillac CTS-V V8 6.2 562 BHP

Older Subaru legacy 3.6R AWD limited

Oldest - Volvo S60 AWD 240 BHP haldex 4X4

פורסם

שכל עוד המוצר תקין יש אחריות

ברגע שהוא לא תקין (יענו אתה צריך לממש את האחריות ) אז אין אחריות .

כלומר שזה אחיזת עיינים .

New - Acura NSX 573BHP of Hybrid Awesomeness

Old - Cadillac CTS-V V8 6.2 562 BHP

Older Subaru legacy 3.6R AWD limited

Oldest - Volvo S60 AWD 240 BHP haldex 4X4

פורסם

אני די הייתי מהמר על זה שמכרו לבחור מכשיר רפר-ביש.

וזה עוד הוכחה לזה שלא כדאי לחסוך 200 ש"ח ולקנות באינטרנט, כי את ה-200 ש"ח האלו הבחור הוציא על התיקון, בחנות אתה מקבל במחיר טיפה יותר גבוה, אחריות, ומכשיר חדש.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

"רפר-ביש" או זה משהו חדש... מה זה כאילו ראפר לא מצלח?

ולדעתי אין לעשות הכללות לגבי כל החנויות באינטרנט וגם לא על החנויות הרגילות,יש מספיק חאפרים גם שם וגם שם.

פורסם
חבר שלי קנה DEH-1600R ו 6970E ישירות מהחנות, כמובן בהמלצתי, המחיר הזול ביותר,

והתמורה הטובה ביותר לכסף.

יומיים לאחר שהתקנתי לו את הציוד (אני מתקין במקצועי) החבר אומר שאין קול ברמקולים.

לאחר בדיקה, של תשתית החוטים, הרמקולים, והר"ד, התגלה שהר"ד נשרף מ CLIPPING.

המכשיר נשלח לווקאל לבדיקה, אך אלה טוענים (גיא) שאין אחריות לדרגה סופית, יחידת לייזר (עינית).

 

למרות שהסברתי לבחור, שדרגה סופית כלולה באחריות המכשיר, הוא טען שההתקנה שלי לא טובה, ובגלל זה המכשיר נשרף. וזאת לאחר שהוא אומר "מה אתה רוצה ממני? אני לא מבין בהתקנות"

 

שום דבר לא עזר, והחבר הזה שלי שילם 140 ש"ח עבור תיקון המכשיר.

 

בקיצור, לא אחריות ולא נעליים. אני הייתי נזהר בקנייה משם.

 

שלומי

אתה מוכן להסביר מה הקשר בין הCLIPPING לשריפת הרדיו דיסק?

SUZUKI Ignis Sport

פורסם

ווקאל אלקטרוניקה זאת חנות שמוכרת גם באינטרנט, אבל לא רק.

הוא גם אמר שהוא קנה ישירות מהחנות ולא דרך האינטרנט.

 

אני גם תיכננתי לקנות משם שבוע הבא HU פיוניר ורמקולים, אז אם יש לעוד אנשים ניסיון איתם, אני אשמח לשמוע...

פורסם

הסיפור שלו קצת חשוד. אף אחד לא קיבל כאן עדיין נימוק נורמלי למה שהוא כתב בהתחלה והוא גם לא מגיב בשום צורה להודעות שלו. כל אחד יעשה את החשבון שלו ויחליט מה לעשות.

SUZUKI Ignis Sport

פורסם

ברור שאין לו אחריות, ברגע שלא המתקין של החנות מתקין לך את הרכיב אלא אתה, בחברה לא יכולים לדעת, אולי חיברת את כל החוטים הפוך בכלל, אין לך דרך להוכיח להם. גם אם אתה קונה בחנות רגילה ומתקין לבד אין לך אחריות על המוצר

?!?!?!?מי זרק ביצה זה?!?!?!? חוליגנים, חולרות

×
×
  • תוכן חדש...