גם לי פעם הייתה את הבעיה הזאת בפולו שגנבו לי.....
בעצם זאת לא הייתה בעיה.... על המקום שהדלת נסגרת עליו אמור להיות מן כפתור כזה עם קפיץ שכאשר הדלת סגורה אז הוא לחוץ וכשהיא פתוחה הוא לא לחוץ
מה שהייתה ה"בעיה" היא שאותו כפתור פשוט נפל....אז מה שעשיתי זה העברתי את הכפתור של הדלת האחורית אל הדלת הקדמית וככה נפתרה הבעיה
אני מאד מקווה שזאת הבעיה גם אצלך