Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2966 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

החלטתי לרכוש אוטלנדר 7 מקומות (ברמה הבסיסית)

התקציב שלי מאפשר רכישה של רכב משנתון 2013-2015 ומטה.

אשמח לדעת האם יש הבדלים כלשהם שכדאי לשים אליהם לב בין השנתונים.

אם אני זוכר נכון ראיתי איפשהו שבשנה כלשהי צריכת הדלק השתפרה משמעותית (לא הצלחתי למצוא לאחר מכן שוב)

 

תודה מראש על העזרה.

(בחנתי אפשרויות של רכבים אחרים, לא מעונין לבחון שוב, אשמח להתמקד בפרמטרים של אוטלנדר, תודה)

פורסם

מתיחת הפנים של האאוטלנדר הגיעה לקראת סוף 2015, ותיבת ההילוכים קיבלה כיול חדש לטובת תגובה נמרצת יותר ושיפורים שונים לתא הנוסעים.

קל להבדיל בין הגרסה הזו לגרסה היוצאת כי במתיחה הזו שינו את הפרונט לזה שנמכר עד היום.

פורסם

הדגם מתוח הפנים החל לעלות על הכביש באוגוסט/ספטמבר 2015 אם התקציב שלך גבולי ל-2015 יהיה לך הרבה יותר קל לרכוש 2014 או 2015 לפני מתיחת הפנים שכבר נמכרים ע"י חברת הליסינג, ומכיוון שנמכרו כמויות נאות - המחירים די אטרקטיביים.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

לא ממש, ההבדל העיקרי הוא בעיצוב החיצוני, במערכות הבטיחות (ממתיחת הפנים יש מובילאיי סטנדרטי), ואם אינני טועה בחלק מרמות הגימור נוסף חלון בגג.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

תיכף יבוא המשתמש אאוטלנדר ויסביר לך ש"יש יותר מ100 הבדלים בין הגרסה הקודמת והמתוחה"

 

בפועל אלו זוטות, בעיקר קוסמטיקה ועיצוב. מנוע / גיר זהים, ומכאן גם צריכת הדלק.

 

תכלס, רכב מיושן שנמתח שוב ושוב, צפוף ומכוער (לטעמי), אבל מציג אמינות מופלאה ושמירת ערך פנטסטית.

 

 

אם זה היה על חשבון הבוס הייתי מעדיף פיקאסו. אם אני הייתי משלם על ירידת הערך והתיקונים - הייתי *מתפשר* על אאוטלנדר.

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

×
×
  • תוכן חדש...