Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2964 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום וברכה

רכשתי לאחרונה טויטוה ורסו 2013

המזגן לא משהו, בכל אופן לא כמו הרכב הקודם.

הוא מתחיל לקרר רק כמה דקות לאחר הנסיעה וגם אז רמת הקירור שלו סבירה רק כשהוא על מצב 4

שמתי לב לתופעה, אבל אני לא יודע אם היא נכונה:

מנורת המים הכחולה נשארת דלוקה במשך מספר דקות לאחר התנעת הרכב, ובערך בזמן שהיא נכבית, גם המזגן מתחיל לקרר.

התכנית היא בהחלט ללכת למוסך, אבל הייתי שמח להגיע לשם עם מעט מידע בסיסי על הסיבות השונות לבעיה

תודה מראש

פורסם

הנורה לא קשורה למזגן, היא מסמלת שטמפ' נוזל הקירור של המנוע עדיין קר וכדאי לנסוע רגוע בדקות הראשונות של הנסיעה

פורסם

תודה רבה! אשמח לדעת מהם הסיבות האפשריות לכך שהמזגן מתחיל להוציא אוויר קר רק לאחר מספר דקות של נסיעה

כמו"כ האם זה תקין שהנורה נכבית רק אחרי כמה דקות של נסיעה ?

פורסם

לגבי הנורה, תלוי מה הטמפרטורה בחוץ בימים חמים היא תיכבה מהר יותר וכן תלוי אם זה הנעת בוקר או במשך היום,

בסופו של דבר זה עניין של סף טמפרטורה שכשהנוזל יגיע אליה הנורה תכבה,

לגבי המזגן גם יכול להיות שאתה זוכר את הרכב הקודם שלך מהתקופה האחרונה של סוף חורף\תחילת קיץ שאז היה פחות חם ולכן למזגן היה עבודה יותר קלה, עדיין יש הבדל בין לקרר אוויר שהטמפ' שלו היא 28 לבין אויר שהטמפ' שלו 37...

פורסם

תודה!

עניין עונות השנה הגיוני, אבל זה שהמזגן לא מוציא אוויר קר מיד עם התנעת הרכב אלא רק לאחר מספר דקות נראה לך תקין ?

×
×
  • תוכן חדש...