Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2973 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

רכב משפחתי, נסיעה בין עירונית, 15,000קמ בשנה.

מעריך שהמחיר לקרוסאובר 2014 דומה ל פגו 3008 שנת 2015 . אוטומט.

אודה לחווד ובפרט בפרמטרים :

 

צריכת דלק

אמינות

שמירת ערך

נוחות נסיעה

עלות טיפולים

 

מרווח (3 ילדים מאחור, תא מטען)

באם יש חשיבות לתת דגם ספציפי - אשמח להבהרה.

פורסם

ב3008 דגם אחרי מתיחת פנים בלבד עם 165 כס. לפני זה מדובר בדור הבעייתי.

הקרוסאובר שומר ערך טוב יותר, היו מקרים בודדים של תקלות בגיר אבל לא נראה שחוזר בצורה כרונית.

גם יהיה חסכוני יותר מה3008.

פורסם

3008 מגיע עם המנוע "הטוב" רק מאמצע 2015. נסחר במחירים נמוכים יחסית. חזק יותר מקרוסאובר אך ממש לא סחיר. אם העובדה שהוא לא מאוד חסכוני לא מפריעה לך, ואתה קונה את הרכב לזמן ארוך, לא תצטער אם תרכוש את ה-3008.

 

לפני רכישה יש לוודא שהספק המנוע המותקן ברכב הוא 165 כ"ס (ולא 156 כ"ס של המנוע הישן והלא מומלץ)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

ל-3 ילדים מאחור היית מנסה להעלות טיפה את התקציב ולחפש סיטרואן c4 פיקאסו קצרה מ-2016, שמגיעה עם אותה יחידת הנעה של ה-3008, אבל תהיה יותר מודרנית ומרווחת (משמעותית יותר במושב האחורי).

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם

צריכת דלק - סוזוקי.

אמינות - סוזוקי ובגדול (במיוחד מול דגם ה 156 של פיג'ו)

שמירת ערך - סוזוקי קרוסאובר הוא אחד הרכבים היחידים היום שמצטיין בנושא זה.

נוחות נסיעה - פיג'ו טובה הרבה יותר.

עלות טיפולים - מחירי הטיפולים, חלפים וביטוח מאוד זולים בסוזוקי. לא יודע לגבי הפיג'ו.

 

 

בקיצור, לפרמטרים שציינת, הסוזוקי מתאימה בהרבה.

אשמח לענות על כל שאלה בקשר לקרוסאובר, החזקנו כסה חדש מ-2014 עד 2017.

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם

צריכת דלק-טובה משמעותית בפיגו {ב 165כ"ס}



אמינות {הפיגו עם המנוע הנ"ל אמינה מאד,גם הסוזוקי}

שמירת ערך{הסוזוקי שומרת ערך טוב יותר}

נוחות נסיעה{הפיגו נוחה משמעותית}

עלות טיפולים{דומה}

פורסם

^^^

אני ממליץ חד משמעית על הפיגו אחרי מתיחת הפנים, אבל חסכונית היא ממש לא, הקרוסאובר תהיה יותר חסכונית.

מהיבטים כלכליים הסוזוקי עדיפה, היא תשמור על ערך בצורה טובה יותר, תהיה יותר אמינה, ויותר חסכונית, אבל הפיגו היא רכב הרבה יותר טוב להסיע משפחה בנוחות ובטיחות.

פורסם

מתוך 6 דרישות בהודעת הפתיחה, 4 לטובת סוזוקי. רק נוחות ומרחב פנים עדיפים לפיג'ו ( נוחות בפער משמעותי, מרחב הפנים בהפרש לא גדול ).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

×
×
  • תוכן חדש...