Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2978 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לליסינג פרטי שני יתרונות:

 

אם אתה לוקח ליסינג פרטי עם תחזוקה וביטוח , ויש לך נהגים חדשים - הביטוח הרבה יותר זול.

אם ממילא אתה מתכוון להחליף רכב עוד 3 שנים, בליסינג פרטי אתה יודע בדיוק כמה זה יעלה לך (ברכישה מחיר המכירה הוא נעלם)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

במידה ואני לא מעוניין להחליף תוך שלוש שנים (או לפחות לא בטוח בזה), וגם שני הנהגים הם מעל גיל 30 עם הרבה שנות רשיון.

יש הגיון בליסינג פרטי?

פורסם

יש פחות הגיון - כי תוכנית של ליסינג פרטי, מכריחה אותך לרכוש את הרכב בסוף התקופה, או לקנות רכב אחר.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

בליסינג אתה יכל אחרי התקופה לסיים עסקה /להמשיך לעסקה אחרת. לא חייב לקנות כלום.

בכל זאת לא משתלם ליסינג בישבילך

פורסם

מי משלם על שריטות ,פגיעות וכו' כשמחזירים את הרכב ? שמעתי כל מיני סיפורים על זה שביקשו תשלום על 'דהיית צבע' וכיוב'.

פורסם

בדיוק אחת מהנקודות השליליות בליסינג פרטי הנה מה שיקרה בפועל כאשר תגיע להחזיר את הרכב בתום העיסקה , תגלה ירידה לא פרופורציונלית של המחיר שתקבל . בסהכ זה משתלם מאוד לחברת הליסינג ..

אם תשים לב גם תגלה שחלק מהעיסקאות הן 30 חודשים כך למעשה כאשר אתה מחזיר את הרכב האגרת טסט שולמה מראש על ידיך .

פורסם

ליסינג פרטי זה תענוג יקר יחסית.

 

עם זאת, גם אחזקת רכב, ובעיקר ירידת הערך - הפכו לסיפור יקר מאוד.

 

בעבר היית קונה רכב ב-120 אלף ש"ח וידעת שאתה תמכור אותו אחרי 3 שנים ב-90 אלף ש"ח.

 

היום את הרכב הזה לא תצליח למכור ביותר מ-70K - וזה הוסיף עלות מאוד גבוהה למשחק.

 

אם אתה יודע שאתה קונה רכב ל-5 שנים ומעלה, אולי הרכישה משתלמת. אם לפחות מכך, לדעתי עדיף לשלם מראש עבור ירידת הערך ולא להתעסק כלל עם רכישה.

×
×
  • תוכן חדש...