Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2977 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בזק מרתיחים.

 

אצלנו בשכונה יש 15 מס"ש תאורטיים, 10 מעשיים (אלא אם היה איזה שדרוג בשנתיים מאז נטשתי אותם)

 

כבר קרוב ל-4 שנים יש סיב אופטי שמושחל עד ארון התקשורת ליד פחי האשפה. בינתיים חו. מאשר עוד משיכה ועוד משיכה שלו אל מחוץ לתעלה כאשר אוספים את האשפה לא קורה דבר.

 

משך כשנה הייתי מחובר לתשתית הסלולרית של פרטנר, היה מעולה עד שהבן הצעיר השתחרר מהשירות הצבאי והתחיל לשתות נפח, ה-550 ק"ב המוקצים לחודש היו נגמרים תוך 2-3 שבועות.

 

עכשיו מחובר להוט 200/5, משלם בסדר גודל של 90 ש"ח לחודש (למיטב זכרוני) והחיבור די טוב. צריך להוסיף - חשוב להוסיף את ה-10 ש"ח לחודש ולהתחבר לספק הוטנט, שכן המותג המוזל שלהם (ITC) הרבה פחות יציב והתמיכה הטכנית לא קיימת.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
בזק מרתיחים.

 

אצלנו בשכונה יש 15 מס"ש תאורטיים, 10 מעשיים (אלא אם היה איזה שדרוג בשנתיים מאז נטשתי אותם)

 

כבר קרוב ל-4 שנים יש סיב אופטי שמושחל עד ארון התקשורת ליד פחי האשפה. בינתיים חו. מאשר עוד משיכה ועוד משיכה שלו אל מחוץ לתעלה כאשר אוספים את האשפה לא קורה דבר.

 

 

לגמרי, אותו סיפור בחולון, מקבל 15 אמיתי אבל משלם כמו גדול והכי הזוי, נראה שהם הניחו תשתית סיב עד הבניין ולא חיברו לכלום.

 

אנלימיטד עדיין לא הגיעו אלינו, למישהו יש מושג על פרוצדורת החיבור של הבניין לסלקום או פרטנר?

פורסם
לפי האתר של פרטנר, יש להם פריסה בראשון לציון. ממליץ לך להתקשר ולברר.

 

טריק שיווקי נטו,מסמנים מחובר ליד העיר במפה,אבל בדקתי 5 רחובות מסביב לבית שלי - וכלום לא מחובר (בדרך אליך...עאלק)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם
התיבת פרטית שלך מלאה ;)

 

פורסים כרגע בראשל"צ?

 

כרגע בראשון השירות לא זמין אבל בעתיד כן.

השירות פעיל בחלקים של רעננה תל אביב רמת גן באר שבע ועוד..

 

פניתי עוד מקום בתיבת דואר נכנס אז מי שבאזור פריסה שישלח הודעה

פורסם

יש צפי מתי מגיעים לאשדוד? לשכונות החדשות בעיקר (דרום העיר) אשר מוכנות תשתיתית מזה שנים רבות?

יש לנו סיבים אופטיים עד לארון התקשורת של הבניין, שם יש פיצול לממיר של הוט מהסיב לנחושת והתשתית של בזק, שנראית די ישנה בגלל סוג הטכנולוגיה.

×
×
  • תוכן חדש...