Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3013 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חבר'ה,

מצבר שנפ בן 3.5, עם נוזל קירור (לא אטום).

 

אתמול ניקיתי את הרכב לפסח והדלתות היו פתוחות במשך הרבה זמן, מסתבר שהאור הפנימי שדלק רוקן את המצבר והייתי צריך להניע עם כבלים.

 

לאחר נסיעה של שעה בלילה, בדקתי הבוקר שוב את המצבר לפי אפליקציית אנג'י, והמתח היה 12.7.

 

האם העובדה שהמצבר התרוקן אחרי שעתיים של תאורה פנימית מעידה על סיום חייו?

 

אני שואל כדי לנסות לקבל החלטה האם לבצע כבר עכשיט החלפה יזומה, או שהתרוקנות המצבר לא מעידה על בעיה.

 

 

Sent from my Redmi 3S using Tapatalk

פורסם

נראה על פניו שהמצבר יחזיק מעמד ואין סיבה להחליפו. כמה ? קשה לענות אבל הפריקה החד פעמית לא תשפיע על אורך חיי המצבר.

איזה כייף לי :)

פורסם

אצלי במזדה 3 שחולקת הרבה רכיבים משותפים עם ה-6 שלך, קיים טיימר שמכבה את האורות (מפה+תקרה) לאחר חצי שעה של דלת פתוחה.

אתה בטוח שאין כזה אצלך ברכב?

או שאולי זה תלוי רמת גימור?

פורסם

אף פעם לא בדקתי, אין לי מושג לגבי הטיימר.

רמת הגימור אצלי היא אקזקיוטיב הבסיסית.

 

בדקתי שוב את המצבר בבוקר וקיבלתי מתח של 11.8.

זאת תוצאה בעייתית?

פורסם

האם בדקת את המתח על קטבי המצבר ? האם בזמן הבדיקה צרכנים מסויימים היו דולקים ?

 

מתח של 11.8 וולט על קטבי המצבר ללא עומס מעיד על מצבר הזקוק לטעינה ואולי גם לבדיקה מקצועית בעזרת ציוד לבדיקת מצברים.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...