Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3040 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני שואל כי חייבת להיות דרך יותר יעילה מהמטליות הקטנות שמגיעות עם המשקפיים.

כן, המטליות הללו מעולות למטרה הזו, אבל ברגע שהן מתלכלכות מספיק, קשה מאד לנקות אותם כך שהן לא ישאירו משקעים על המשקפיים.

אשמח לעצות מיודעי דבר. אה, וגם משומרי סוד :lol:

תודה לעונים.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

מטלית מהסוג הנ"ל אבל גדולה, תמיד אפשר להשיג מחברות שמפרסמות את עצמן.

השוס.. zeiss wipe, (הקישור לצורך המחשה ולא דווקא המלצה על החנות הזאת).

אפשר גם סתם מים וסבון ידיים רגיל.

פורסם

אחרי שניסיתי הכל הגעתי למסקנה שהניקוי הכי איכותי הוא OPTICAL WIPES.

בסופר פארם הקרוב לביתך.

13 שקלים לחבילה של 30 נראה לי, או 45. לא זוכר.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

נייר טישו זו הדרך המושלמת לשריטת משקפיים באופן מהיר והלתי הפיך.

לענייננו:

1. עדשות זכוכית.

2. דש חולצת כותנה (ברור שנקיה, אני לא נוטה ללבוש בגדים מלוכלכים).

 

ואכן, המטליות ניתנות לכיבוס.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
לא מנקה. מחליף פעם בשנה משקפיים.

 

קנית אופנים ?

כן.

החלפת את המיקום?

מטלית מהסוג הנ"ל אבל גדולה, תמיד אפשר להשיג מחברות שמפרסמות את עצמן.

השוס.. zeiss wipe, (הקישור לצורך המחשה ולא דווקא המלצה על החנות הזאת).

אפשר גם סתם מים וסבון ידיים רגיל.

מצויין, תודה.

עוברים בחנות משקפיים ומבקשים/רוכשים אחת חדשה.

אם זו החנות הקבועה שלך כנראה שיתנו ללא תשלום.

 

המטליות היעודיות מנקות הכי טוב.

כמו שנכתב מעלי, להכנס פעם בחודש/חודשיים (תלוי בקצב שמתלכלך) לחנות אופטיקה ולבקש חדשה.

אני לא אוהב לבקש מטליות ללא תשלום. לא מרגיש לי נכון.

אני כבר מעדיף לרכוש כמות מראש, אבל לא הצלחתי לאתר את הסוג הנכון עד היום- לכן פתחתי את השירשור.

אחרי שניסיתי הכל הגעתי למסקנה שהניקוי הכי איכותי הוא OPTICAL WIPES.

בסופר פארם הקרוב לביתך.

13 שקלים לחבילה של 30 נראה לי, או 45. לא זוכר.

רוב תודות, בהחלט ייבדק.

בחולצה. יא חבורה של בנות...

כשאין על החולצה: זיעה, שבבי עץ, שבבי פלדה, ליכלוך גס, ליכלוך ג'יפתי (כגון גריז), שפכי קפה ושאר נתזים שונים ועוד כמה דברים ששכחתי- כן, אתה צודק לחלוטין.

לך תמצא את הנקודה היחידה ביום שבה אין על החולצה משהו מהנ"ל... :shock:

הכביסה, כמו שכתבתי, לא עוזרת לי. המטליות משאירות כתמים שמנוניים על המשקפיים גם אחרי כביסה.

 

מה שכן, ב"נושאים דומים" נתקלתי בשירשור כזה שכבר פתחו לפניי. אני בשוק, יש גם שם הרבה עצות טובות. אז תודה גם לכל אלו שהגיבו שם.

 

ואתן טיפ קל משל עצמי, רק למקרה שלא ידעתם- ושלא תגידו שלא אמרתי לכם.

כחובב DIY, שבונה דברים להנאתו בסדנה הביתית שלו, אחרי כל ביקור בסדנה המשקפיים שלי מלאות ליכלוך כגון נסורת דקיקה, שבבי מתכת וכדומה. אני לעולם לא מנגב אותם ! ! ! מייד אלא הולך לאמבטייה ושוטף אותם קודם במים, כך שהלכלוך הגס נשטף, ורק אז מנקה עם המטלית- כדי למנוע שריטות. שיטה בדוקה ועובדת היטב. מקווה שהטיפ הזה יועיל למישהו.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

כמו כל כלי אכילה, מים פושרים עם סבון, זה מה שאני עושה כמעט כל יום, ולא סתם שואלים אותי כל הזמן האם יש לי משקפיים חדשות.

×
×
  • תוכן חדש...