Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Polo 2018 -השקה (עריכה 11.6: הושקה בישראל)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2811 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הפולו gti הקודמת עלתה 143 לידנית 3 דלתות ו145 לידנית 5. האוטומטית עלתה באזור 150-155, ללא תוספות כמובן.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • תגובות 171
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

155 ל 5 דלתות עם dsg7 מסריח ומנוע 1.8. בחדשה dsg6 ומנוע 2.0 ליטר. זה לא שווה את התוספת הקטנה הזו?

 

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם
הפולו gti הקודמת עלתה 143 לידנית 3 דלתות ו145 לידנית 5. האוטומטית עלתה באזור 150-155, ללא תוספות כמובן.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

בהנחה שאתה מדבר על דגם 2015 (6C),היא עלתה 149,900 לידנית 5דלתות (האוטומט כמובן 159,900)

לא היה מחיר "ספציפי" ל3דלתות,כי זה היה מנוכה אם רצית בעת ההזמנה (-2500)

 

קניתי אחת אז המחירון של אז חרוט לי במוח :)

 

 

ההשקה פתוחה לקהל הרחב או רק לעיתונאים ומוזמנים?

 

לקהל הרחב משלישי הקרוב בסוכנות המרכזית (ממה שהבנתי מחבר סוכן)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

פולו GTI עלתה סוף סוף לאתר של VW ישראל https://www.vw.co.il/model/specification-2/

הדף מבולבל ולא גמור, אין את כל הדגמים ואין מחירים, אבל אפשר לגשת למפרט של ה-GTI ב-PDF

 

בתקווה שהדף יעודכן ויתוקן במהרה, ועוד יותר חשוב, שנראה את כל הדגמים הזמינים ויתפזר הערפל :wink:

פורסם

הנתון המצויין הוא ליטרים ל-100 ק"מ.

לצורך העניין צריכה משולבת של 6 ליטר ל-100 ק"מ זה 16.6 ק"מ לליטר. הכל כמובן בתנאי מעבדה שכמעט בלתי אפשרי לשחזר במציאות.

פורסם
מחירון אין אבל מחירי תוספות יש: https://www.vw.co.il/model/price-2/

 

אתמול הייתי באיזור הסוכנות בעפולה אז עשיתי סיבוב, קיוויתי לראות שם את הרכב איפשהו אבל הוא כנראה לא הגיע או מוסתר היטב.

 

יש גם מפרט מלא:

https://www.vw.co.il/wp-content/uploads/2017/03/BTL_81376_MifratPoloGTI_A4_biz.pdf

פורסם
מחירון אין אבל מחירי תוספות יש: https://www.vw.co.il/model/price-2/

 

אתמול הייתי באיזור הסוכנות בעפולה אז עשיתי סיבוב, קיוויתי לראות שם את הרכב איפשהו אבל הוא כנראה לא הגיע או מוסתר היטב.

 

נדמה לי כי זה שייך לדגם היוצא, שכן כבר אין דגם 3 דלתות.

פורסם

גולף החדשה נמכרת כבר רק כפרפורמנס. ושם היא באה עם 245 סוסים ודיפרנציאל מוגבל. אז כן יש הבדל. ראיתי שפולו לא מגיע עם ג'נט 18 אפילו כאופציה וגם אין לוח שעונים דיגיטלי כאופציה.

 

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם

התוספות לא מעודכנות (מצלמה אחורית מופיעה במפרט), המפרט מציג את הפולו עם חישוקי ה-18 אך רשום שהיא מגיעה עם חישוקי ה-17 (המכוערים לדעתי). נמשיך לעקוב ביום-יומיים הקרובים לראות מה קורה.

 

מה שכן, נראה שלעומת הדגם ה״מופשט״ באירופה הפולו כאן מגיעה עם מזגן מפוצל, מסך 8 אינצ׳, וגג פנורמי חשמלי אך בלי חישוקי ה-18, תצוגת הקוקפיט הדיגיטלית, חשיינים קדמיים ואחוריים, מערכת סאונד beats, הנעת keyless וכו.

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.


×
×
  • תוכן חדש...