Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3068 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כיום יש ברשותי רכב שנת 2009 בשווי של 60 אלף שח שאותה אני אמכור

 

ואני רוצה לקנות רכב חדש 2016-2018 גם חדש אופציה

 

חשבתי לקחת ליסינג הכולל ביטוח וטסט וטיפולים שמציעים לנו בעבודה

השאלה שלי היא מה בדרך כלל המינוסים בעניין הליסינג?

ועל איזה סעיפים כן כדאי לי לשים לב?

פורסם

ממה שאני קורא בין השורות מדובר בהצעה לליסינג פרטי-תפעולי שכזה(ליסינג פרטי עם חבילת טיפולים,ביטוחים וכו').

 

אני טועה? כדאי לציין את פרטי העסקה ע"מ שנוכל לתת לך ייעוץ מדוייק יותר(נסועה, רכבים מוצעים, צרכים וכו').

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

ממה שאני קורא בין השורות מדובר בהצעה לליסינג פרטי-תפעולי שכזה(ליסינג פרטי עם חבילת טיפולים,ביטוחים וכו').

 

אני טועה? כדאי לציין את פרטי העסקה ע"מ שנוכל לתת לך ייעוץ מדוייק יותר(נסועה, רכבים מוצעים, צרכים וכו').

 

נכון ההצעה היא ליסינג תפעולי

בעצם אני משלם סכום חודשי +מקדמה

ובמשך 3 שנים נוסע ברכב חדש שבו יד00 רשומה על ליסינג

אני מקבל טיפולים ביטוח ואחריות על הרכב ל 3 שנים

קמ ללא הגבלה

 

הצרכים שלי הם רק שיהיה נוחות, אני לא נוסע הרבה ברכב אבל כן בא לי רכב חדש

השאלה אם יש הבדל אם אקנה רכב חדש מהחברה או להשתמש בליסינג ואולי גם לקנות בסוף התהליך.

פורסם
כיום יש ברשותי רכב שנת 2009 בשווי של 60 אלף שח שאותה אני אמכור

כדי שתקבל 60.0 אש"ח על רכב 2009 הוא צריך להיות רכב יקר. בוודאי לא משפחתית סטנדרטית. מקווה שזה המצב אחרת החשבון שלך לא מציאותי.

ליסינג פרטי, מכל מה שבדקתי עד היום הוא פחות כדאי אפילו בהשוואה לרכישה במימון מלא, ואני לוקח בחשבון את ירידת הערך.

אתה לא נוסע הרבה, אז בהשוואה לרכב 2018, יש לך בדיוק ביקור אחד בשנה במוסך לטיפול לא גדול שעולה כמה מאות שקלים, ועלות טסט וזהו. אין מכון טסטים לשלוש שנים ראשונות.

עכשיו תעשה חשבון אם שווה לך.

אם תביא את פרטי העסקה שהציעו לך נוכל להתייחס יותר במדוייק.

אתה כמובן יכול ללכת גם לעסקאות 0 ק"מ כמו ב carclick או carbay

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

×
×
  • תוכן חדש...