Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2789 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אצלי לא מקרקש כלום. תסיק מסקנות גם מזה. הקרקושים אגב גם לעיתים תלויים ברכב ובאיכות חומרים ולא בהתקנה מקומית. כנראה שאם היתה לי ברירה הייתי נמנע מההתקנה, אבל אם היא כבר שם ועובדת בסדר גמור, לא ממש אכפת לי.

 

גם אם תקנה לקסוס בחצי מליון ואיזה נער שמקבל לפי הספק יפרק לך את הדשבורד עם מברג וישבור לך קליפסים ויחבר בחזרה עם אזיקונים הוא יקרקש.

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

על מנת להימנע מהקרקושים המדוברים עקב התקנות חובבניות, אשמח לשמוע מחברי הפורום שמות של מתקינים מומלצים (ומורשים כמובן).

פורסם

לא אמרת מהיכן אתה בארץ.

 

לי יש ניסיון טוב עם פאר הרכב בחולון - לא התקנתי מובייל, אלא הסרתי איתוראן שדרש פירוק נרחב יותר מאשר מובייל איי.

פורסם

מה גובה ההנחה בביטוח שזה נותן?

 

האם שווה את ההתעסקות?

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
בקרב אנשים שלא נוהגים כראוי וגורמים לה לצפצף ללא הרף. תנהג כמו שצריך והיא תצפצף כשיש צורך.

אם לנהוג ביקולים שלצידם רכבים חונים, או לנהוג בנתיב הימני בגביש מהיר, עם תמרורי הגבלת מהירות ביציאות הן עבירות תנועה - אז אני עבריין קשה. סופג התראות על המיכות מופרזת כאשר אני נוהג ב-100 קמ"ש בכביש 22, זעקות חמס כאשר אני עובר ליד מכוניות חונות או ליד הולכי רגל העומדים על אי תנועה. ממש לא תוצאה של נהיגה לא אחראית.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אז איך תסביר שאצלי המצב לא כך? אולי אצלך דגם שונה\ישן או ישנה תקלה כלשהי. לך תדע.

כמו שהצעתי כבר למישהו בעבר, אתה מוזמן לעשות סיבוב.

פורסם
בקרב אנשים שלא נוהגים כראוי וגורמים לה לצפצף ללא הרף. תנהג כמו שצריך והיא תצפצף כשיש צורך.

המערכת לא מצפצפת אצלי בלי הרף ואני כן נוהג כראוי תודה.

אתה שומר מרחק ומישהו פשוט חותך ונכנס ברווח. צפצוף תקבל הכל מקרה.

כמות התראות השווא שיש למערכת עדיין גדול מדי.

זיהוי הולכי רכל הוא פתטי (תנסה לסמוך עליה בדוסנילנד ותגמור עם ילד בין הגלגלים) וכך גם זיהוי התמרורים.

 

הכוונה טובה, המימוש לוקה בחסר. הייתי מעדיף מערכת אקטיבית (בלימה יזומה ותיקון סטיות) שתגיע מהיצרן.

זמנם של מערכות אפטרמרקט קצוב, וללא עידוד משרד התחבורע הן היו נעלמות עוד לפני כן.

הקוריאנים הבינו את זה (ונדמה לי שהמערכת של אחד מהיצרנים הקוראנים היא של מובילאיי)

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם

מובילאיי מיצרים הרבה דברים, את רובם אנחנו לא מכירים בשם זה. מה שאנחנו מכירים בשם מובילאיי היא מערכת האפטרמרקט הנדחפת בישראל.

 

אני רוצה לחזור ולהזכיר - מערכות בלימה אוטונומיות הוכחו כמפחיתות נפגעים בתאונות חזית אחור. מערכות התראה לא הוכחו (במחקר של IIHS נמצאה הפחתה קטנה ולא מובהקת סטטיסטית, כלומר קיימת הסתברות משמעותית כי התוצאה אקראית). מערכות התראה לסטיה מנתיב הוכחו כמפחיתות תאונות במידה מתונה, אולם מובהקת סטטיסטית

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אתה שומר מרחק ומישהו פשוט חותך ונכנס ברווח. צפצוף תקבל הכל מקרה.

כמות התראות השווא שיש למערכת עדיין גדול מדי.

 

תראה אומנם במדינה שלנו נהוג שאנשים נדחפים בכביש, אבל התראת שווא זה לא, זה פשוט התראה.

יכול להיות נהג אחר שבדיוק הביט לכיוון שונה ולא הבחין בזה בזמן וזה מתריע ומעיר אותו.

אופנוען

פורסם

מי שמתרשם ומתלהב מהצפצפה הזו הם בדרך כלל אותם נהגים שבלאו הכי אינם מסוגלים לקרוא את התנועה ולהשתלב בה ומצפים שהמערכת תעשה את העבודה במקומם....

המערכת לא מצפצפת אצלי בלי הרף ואני כן נוהג כראוי תודה.

אתה שומר מרחק ומישהו פשוט חותך ונכנס ברווח. צפצוף תקבל הכל מקרה.

כמות התראות השווא שיש למערכת עדיין גדול מדי.

זיהוי הולכי רכל הוא פתטי (תנסה לסמוך עליה בדוסנילנד ותגמור עם ילד בין הגלגלים) וכך גם זיהוי התמרורים.

 

הכוונה טובה, המימוש לוקה בחסר. הייתי מעדיף מערכת אקטיבית (בלימה יזומה ותיקון סטיות) שתגיע מהיצרן.

זמנם של מערכות אפטרמרקט קצוב, וללא עידוד משרד התחבורע הן היו נעלמות עוד לפני כן.

הקוריאנים הבינו את זה (ונדמה לי שהמערכת של אחד מהיצרנים הקוראנים היא של מובילאיי)

פורסם
אם לנהוג ביקולים שלצידם רכבים חונים, או לנהוג בנתיב הימני בגביש מהיר, עם תמרורי הגבלת מהירות ביציאות הן עבירות תנועה - אז אני עבריין קשה. סופג התראות על המיכות מופרזת כאשר אני נוהג ב-100 קמ"ש בכביש 22, זעקות חמס כאשר אני עובר ליד מכוניות חונות או ליד הולכי רגל העומדים על אי תנועה. ממש לא תוצאה של נהיגה לא אחראית.

כדאי שתבדוק מי המתקין שנותן שרות באזור ותיגש אליו לבדוק רגישות ואולי לכייל אותו לרמה קצת פחות היסטרית.

אני מאותת ושומרת מרחק, ככה שאותי הוא לא מטריד יותר מידי. לגבי המהירות המותרת הוא נותן צפצוף קל כשמגיעים ל20 קמ"ש מעל המותר שגם זה לאו דווקא רע כי הצפצוף מאוד קצר.

בסה"כ המערכת לא רעה, כשהיא תקינה היא באמת תשגע יותר אנשים שנוהגים כאילו שכחו להתקין להם מאותתים במפעל.

 

אבל, אני אישית עדיין מעדיפה את המערכות המקוריות משתי סיבות:

1. מערכות מקוריות הן גם אקטיביות לרוב. לא רק יתריעו, אלא גם יבלמו אם צריף, יתקנו את ההגה, יתריעו על רכב בשטח מת, כל אלו מועילים לסביבה. לאחרונה גם בקרת שיוט אדפטיבית הפכה לנפוצה וזה בונוס נהדר לנהג עצמו ולא רק לסביבה.

2. הן לא מותקנות בארץ, אלא מגיעות ישר מהמפעל.

בשורה התחתונה, איך שאמר לי פעם חבר טוב, אני אשמח שכמה שיותר רכבים סביבי יהיו עם אחת מהמערכות הנ"ל. אם הייתי צריכה לרכוש רכב חדש השנה, הייתי מתעקשת על רכב עם המערכות המקוריות.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם (נערך)

לנה, אין שום ויכוח על מערכות מקוריות. היו לי כאלה ברכב שכור בבלגיה\גרמניה (רנו אספאס לפני כשנה), היו שקטות לגמרי חוץ מאשר התראת הקרבה ברברס, שגם לא הפריעה.

 

המובילאיי שלי מלפני קצת פחות משנתיים (דומני סדרה 5), וותקן על ידי היבואן לפני המסירה. אני מוצא שמערכת שכועסת עלי שאני עולה בפרויד (שם אני חוטף צפצופים באופן קבוע, מתחת לבניין השרוף), או שמודיעה לי ש-100 קמ"ש בב-22 זה 50 מעל המותר. סליחה, אבל הדבר הזה ממש לא בשל.

 

דרך אגב - אם מדברים על מערכות מקוריות בארה"ה הוחלט שמצלמות רברס חיוניות ויהיו חובה בכל רכב העולה לכביש ממאי 2018. הלואי עלינו, במיוחד במגזר.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לנה, אין שום ויכוח על מערכות מקוריות. היו לי כאלה ברכב שכור בבלגיה\גרמניה (רנו אספאס לפני כשנה), היו שקטות לגמרי חוץ מאשר התראת הקרבה ברברס, שגם לא הפריעה.

 

המובילאיי שלי מלפני קצת פחות משנתיים (דומני סדרה 5), וותקן על ידי היבואן לפני המסירה. אני מוצא שמערכת שכועסת עלי שאני עולה בפרויד (שם אני חוטף צפצופים באופן קבוע, מתחת לבניין השרוף), או שמודיעה לי ש-100 קמ"ש בב-22 זה 50 מעל המותר. סליחה, אבל הדבר הזה ממש לא בשל.

 

דרך אגב - אם מדברים על מערכות מקוריות בארה"ה הוחלט שמצלמות רברס חיוניות ויהיו חובה בכל רכב העולה לכביש ממאי 2018. הלואי עלינו, במיוחד במגזר.

 

 

אם צריך להתקין במזדה 2 מובילאיי כי מערכת ההתראה המקורית מסתבר לא שלמה ללא זה.. האם זה אומר שמתנטרלים את המערכות המקוריות ומחליפים במובילאיי או שמובילאיי מהווה השלמה של מה שחסר במערכות מזדה המקוריות. אשמח להבהרה


×
×
  • תוכן חדש...