Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2789 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תשובה לא מוסמכת - המובילאיי ישלים את המערכות החסרות. אם מדובר בהתראת סטיה מנתיב זה מבורך.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לנה, אין שום ויכוח על מערכות מקוריות. היו לי כאלה ברכב שכור בבלגיה\גרמניה (רנו אספאס לפני כשנה), היו שקטות לגמרי חוץ מאשר התראת הקרבה ברברס, שגם לא הפריעה.

 

המובילאיי שלי מלפני קצת פחות משנתיים (דומני סדרה 5), וותקן על ידי היבואן לפני המסירה. אני מוצא שמערכת שכועסת עלי שאני עולה בפרויד (שם אני חוטף צפצופים באופן קבוע, מתחת לבניין השרוף), או שמודיעה לי ש-100 קמ"ש בב-22 זה 50 מעל המותר. סליחה, אבל הדבר הזה ממש לא בשל.

 

דרך אגב - אם מדברים על מערכות מקוריות בארה"ה הוחלט שמצלמות רברס חיוניות ויהיו חובה בכל רכב העולה לכביש ממאי 2018. הלואי עלינו, במיוחד במגזר.

 

למיטב זכרוני,

באם יש לך זיהוי תמרורים יש לך גירסא 6 -גירסא 5 מגיעה ללא הפיצ'ר הזה , הדרך הכי קלה להבדיל בינהן זה שסדרה 6 יש מסך צבעוני ולא נורות לדים כמו ב5, בנוסף בהפעלה מופיע הלוגו של מוביילאי על המסך .

 

סדרה 6 עדיפה באופן מטורף ביחד לסדרה 5(שפשוט הייתה זוועתית בצורה לא נסבלת) ועדיין, היא טועה המון - מזהה הולכי רגל על המדרכה בתור כאלה שבתוך הכביש פחים של פינוי פסולת בניה או צפרדעים בצד הדרך בתור רכבים וטעויות נונ-סטופ בזיהוי תמרורים(בלבול קבוע בין תמרורי 30 ל-50 קמ"ש ובין 40 ל70 קמ"ש - זיהוי התמרורים ביציאות מצד ימין כתמרורים לך).

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

יש לי זיהוי תמרורי מהירות בלבד ומסך בשלשושה צבעים (פסים לבנים, הולכי רגל ורכבים אדומים, השאר ירוק). יש הצגת סטיה מהמהירות המותרת, אבל, כאמור, שדה ראיה רחב של המצלמה שגורם לקריאת תמרורים לא רלוונטיים, והרבה מאד התראותשוא על רכבים ומעט על הולכי רגל. לגבי הולכי הרגל אני מבין א מקור הבעיה (בדרך כלל הצפצופים הם בעיקולים בהם הולכי הרגל באמת נמצאים מול המכוניצף לפני הפיה) אבל יש התראות שוא על חפצים בצידי הדרך וכנראה גם על תמרורים שעל איי תנועה. כיון שהדברים האלה מאוד לא עקביים קשה לי להניח את האצבע על כל הכשלים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אני לא כ"כ מסכים עם העובדה שמוביילי מצפף הרבה, אצלי הוא שקט רוב הזמן, לפעמים הוא מצפצף מאופנוע שנוסע לפני כי מזהה אותו כהולך רגל או דברים בסגנון.

בכל מקרה כל עוד אתה יודע לשמור מרחק מהרכב שלפניך ולאותת זאת מערכת מיותרת במיוחדת לאור העבודה שאין בה בלימה אוטונומית מה שבעניי הדבר העיקרי שצריך לעשות במערכות בטיחות.

פורסם

ספיריאל, המלצתי החמה היא לפנות ליבואן בבקשה לקבל שרות למובילאי על מנת לבצע כיול.

לא יודעת אם זה יהיה במוסך המורשה או אצל המתקין החיצוני, אבל הרכב עדיין באחריות והבקשה לגיטימית. ומבחינתך, אולי תשפר את איכות החיים שלך.

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

  • 10 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

אני נהנה מהמובילאיי יום יום, שעה שעה. הצלה ממשית מתאונות.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם
אני נהנה מהמובילאיי יום יום, שעה שעה. הצלה ממשית מתאונות.
המערכת פועלת אצלי כמעט שנה בצורה טובה, אני נהנה מכל רגע, אין קרקושים ואין בעיות חשמל. מיצובישי לנסר 2013. יש הוגעת שגיאה בכיבוי סוויץ אבל אמרו במובילאי שבמיצובישי זה ככה בגלל המאפיינים של ה canbus במצב off . האם גם אצלך outlander ?

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

פורסם
אני נהנה מהמובילאיי יום יום, שעה שעה. הצלה ממשית מתאונות.

 

אם המובילאיי מציל אותך מכל כך הרבה תאונות, אתה ממש צריך לשנות את הנהיגה שלך. פעם בכמה זמן כולנו מאבדים ריכוז, יום יום ושעה שעה - חבר, אתה מסוכן לציבור.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

^

בסדר, המובילאיי פותר אותך מהצורך לשים לב ולנהוג טוב - בשביל זה יש את המוצר, ככה אתה יכול לשחק בטלפון להסתובב לילדים ולהתעסק בדברים אחרים ולבלום רק שהוא מצפצף(ככה הוא גם נמכר בפרסומות).

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

יש לי מובילאיי מזה כמעט 9 חודשים. בניגוד לדעתי הראשונית עליו, זאת מערכת ממש לא רעה, עם כמה פאקים שנובעים מהטכנולוגיה. אבל כל אמצעי הבטיחות שיש לנו, בין אם מובילאיי ובין אם ESP תפקידם להיות שם כשאנחנו נפשל. תפקידנו לפשל כמה שפחות לא אמור לרדת מהבמה. זה כמו תשתית כביש סלחנית - היא אמורה לסלוח אם נטעה, לא לתת לנו רשיון להיות חוראנים.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

מוביילאי הוא מערכת ההתראה האפטרמארקט העדיפה שנהגתי איתה בפער - ללא ספק.

 

אני לא מסתיר שלדעתי הוא לא עדיף ממערכת מקורית(או להיות תירוץ ליבואנים לא לייבא מערכות בטיחות מקוריות), או זה שאני ממש לא אוהב שהוא בא בתור התקנה מקומית שמחוייבים להתקין ואת איכות ההתקנה שלו(שלרוב מייצר את השם השלילי שלו בכמות הטעויות שהוא עושה) ואת זה שהצורה שבה הוא מצפצף מרגיזה(פשוט הצליל עצמו מרגיז, וסתם כי החליטו כנראה להעניש ישראלים בסאונד שיבהיל אותם).

 

 

מהצד השני, אני כן יודע שהוא עדיף על כלום אם הוא מותקן ועובד כמו שצריך - ומה לעשות? מחשב יכול לראות ולזהות הרבה דברים שאנחנו מהיותנו אנושיים נפספס.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם
המערכת פועלת אצלי כמעט שנה בצורה טובה, אני נהנה מכל רגע, אין קרקושים ואין בעיות חשמל. מיצובישי לנסר 2013. יש הוגעת שגיאה בכיבוי סוויץ אבל אמרו במובילאי שבמיצובישי זה ככה בגלל המאפיינים של ה canbus במצב off . האם גם אצלך outlander ?

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

 

לפעמים כן, ואני לא מתייחס לזה.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם

אצלי הבעיה היחידה היא, שהמובילאיי קורא דרך פרוטוקול של הOBD את מהירות הרכב, כך נוצר מצב שאני מתקרב לעצירה על 40 קמש, ואחרי 2 שניות כבר נמצא ב10 קמש, אבל הדילאיי בהעברת הנתונים גורם למובילאיי לחשוב שאני על 40 והוא מצפצף כמו משוגע שאני עומד להתנגש ברכב שלפניי.


×
×
  • תוכן חדש...