Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2789 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הלקאה עצמית par excellence

 

למה? שמעתי על רבים שהמערכת מאוד, מאוד עזרה להם.

כמובן שהם נוהגים באופן כזה שהמערכת לא מצפצפת ללא סיבה...

יש סיבות אחרות לדעתך?

 

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)
למה? שמעתי על רבים שהמערכת מאוד, מאוד עזרה להם.

כמובן שהם נוהגים באופן כזה שהמערכת לא מצפצפת ללא סיבה...

יש סיבות אחרות לדעתך?

 

האמת שדעותיי חלוקות בנושא.

מצד אחד מדובר במערכת שבאמת נועדה כדי לשמור על חיי אדם, והיא באמת מנסה לעשות זאת.

אני לא מדבר על תקלות, false positives או פעולה לקויה, את זה יש בכל מקום וניתן תמיד לתקן קוד ולייצר חומרה חדשה.

אבל, כל הדרך בה השרישו אותה לציבור היא די בריונית ומראה על איזשהו חוסר אמונה עצמי. פשוט ירו חיצים לכל כיוון ומה שתפס הרי זה משובח. אני מדבר כמובן על הלוביזם הבוטה שאיפשר למערכת הזאת אשכרה להיות חובה ברכבים חדישים שמגיעים לארץ ללא מערכות בטיחות מסויימות - שאותן כמובן היבואנים מפשיטים בכוונה מראש על מנת שהמובילאיי תותקן. ואת זה אני לא אוהב בלשון המעטה, ולכן, אפילו מתוך אידיאולוגיה, לא הייתי מתקין ברכב פרטי שלי את המערכת.

מנקודת מבט טכנית לדעתי, לפני רכישה של המערכת יש לבחון את כמות החיויים ה False positive אשר מתקבלים בנהיגה יום יומית אל מול ההתראות התקינות שכן בסופו של דבר המשתמש ימנע מלהתייחס לאזהרות (אם במודע או לא) אם מראש הוא מודע לכך שרובן לא רלוונטיות.

עכשיו, בין זה לבין האם המערכת מצילה חיים, כל אחד צריך לעשות את השיקול שלו.

 

עריכה - שכחתי כמובן להוסיף את כל נושא ההתקנה עצמו, שבדרך מפורק חצי דשבורד ואין מנוס מחירקושים וכדומה. שלא לדבר על התקנות חובבניות עם ברגים קודחים ואיזולירבנד.

עריכה אחרונה על ידי omricn
פורסם

לא התקינו אצלי עם שום ברגים קודחים. כן לא סגרו את הפלסטיק של הקורה אבל שלחתי הודעה למתקין והוא התנצל ואמר שאם ארצה יגיע לסדר, כמובן שסידרתי בעצמי וקיבלתי את ההתנצלות.

פורסם
עריכה - שכחתי כמובן להוסיף את כל נושא ההתקנה עצמו, שבדרך מפורק חצי דשבורד ואין מנוס מחירקושים וכדומה. שלא לדבר על התקנות חובבניות עם ברגים קודחים ואיזולירבנד.

 

אני כמעט 3 שנים עם הרכב, אין שום קרקושים מכיוון המובילאיי. ההתקנה נראית מצויין. היתה פעם אחת שהמצלמה של המובילאיי נפלה מהחום, החזרתי למקום ומאז לא נפלה.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם
מחקר של IIHS שנותן למובילאיי מחמאות בתחום של חינוך נהגים לנהיגה בטוחה - ומדובר בעובדים של ה-IIHS.
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

הותקן לפני מספר שבועות

לא פורק חצי דשבורד

שום קירקושים

שום קידוחים

בוצעו חיבורים עם הלחמה (מלחם על גז)

עדיין למדים את המערכת - לא מוצא עד כה שיש התראות שווא - אולי בכניסה לכיכר


×
×
  • תוכן חדש...