Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3146 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

יום חמישי הבא אנחנו נסיים (בתקווה בהצלחה) מבדק חיצוני גדול.

14 איש מהעולם באים לתמוך בנו במבדק.

אני רוצה לקחת את הצוות הגלובלי וחלק מהמקומי (25~30 איש) לחגיגות סיום.

בפעם האחרונה לקחנו אותם לליבריה והיה מעולה.

רוצה לגוון הפעם במקום אחר.

המקום חייב לכלול אוכל + מגוון אלכוהול (בירות+יין+שתיה חריפה)

אם אפשר לסגור חדר...מה טוב.

 

יש המלצות באיזור חיפה?

 

תודה

אצלי באוטו, יש חצי סיבוב...ששומעים רדיו בלי המצבר.

פורסם

בשבוע שעבר המשפחה ערכה לי מסיבת הפתעה ב"בשרלה" בקסטרא. בערך 20 איש.

היה חדר נפרד.

אמנם אנחנו לא אנשי מסעדות, אבל היינו מרוצים מאד.

עניין האלכוהול לא עלה - המסיבה היתה בששי בצהריים ואף אחד לא שתה משהו יותר חריף מבירה.

 

ואני מניח שהמסיבה הקודמת היתה בליבירה. להגיע לליבריה דורש כמה שעות טיסה עם קונקשנים :?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

יכול לבדוק את הנולה סוקס בנווה שאנן, מדובר בבר, לא במסעדה. יש חדר פרטי ומבחר אלכוהול. לפי חברים האוכל שם טוב, אני לא אכלתי שם.

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

פורסם

תודה על הטיפים

בשרלה רעיון טוב, לצערי תפוסים כבר

אני אבדוק לגבי השאר

אצלי באוטו, יש חצי סיבוב...ששומעים רדיו בלי המצבר.

פורסם
ויוינו/רפאלו/הנמל 24.

מצחיק שאני כותב את זה, כי אני לא חובב של חיפה (בלשון המעטה), אבל עוד לא מצאתי בכל תל אביב והסביבה מסעדה איטלקית טובה ומוקפדת כמו ויוינו. גם רפאלו נהדרת. נמל לא מכיר.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

מאיפה מגיעים האנשים ה"גלובאליים"? וכמה רצינית/פנסישמנסי החברה שלכם? אם לא ממש, לכו למסעדת הבוקרים. אוכל סבבה, לא משהו מיוחד, אבל חוויה מגניבה ממש.

בבשרלה הייתי, יקר ואוכל תת רמה.

רפאל מציינים, אוכל מעולה ושירות מדהים, אבל מקום קצת אנאלי. לבוא לאכול, לא לערוך אירוע.

הדוניה רוסה בעין הוד זה גם מקום שצריך לתת עליו את הדעת. אוכל מעולה, שירות מעולה, אווירה מגניבה, ומעל הכל קרמה לה-בננה פשוט to die for.

 

איזה סגנון של מקום אתם מחפשים? רמת מחירים, סוג מטבח, מדד פלצנות?

Ford Focus estate ; Subaru XV

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

הנמל 24 סתם מעפן, מנות זעירות במחירים לא פרופורציונליים. אתם בחיפה, לא בפריז.

ויוינו לא הייתי אבל חברה שלי אומרת שמוצלח מאד.

רפאלו בקסטרא נחמד, לידו יש מינה טומיי שגם לא רע.

אם אוהבים אסייתי יש בחוצות המפרץ משהו שנקרא זוזובמבה או משהו בסגנון, מוצלח מאד.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

היית קרוב. זוזהמאמא :D

 

מצטרף להתייחסות של Spire בקשר למסעדת הבוקרים. בדיוק התיאור המתאים.

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם

דוניה רוסה בעין הוד

 

זה.

 

ועוד 2 תווים.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

עלו דרישות לכשרות? דרישה כזו חותכת די הרבה מועמדות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אין צורך בכשרות

מגיעים 12 מארהב + 2 מסין

ויוינו גם תפוסים

אוהב את רפאלו, אבל אין שם יותר מידי מקום.

אישית תמיד נהנתי בנמל 24.

האמת שהחברה שם למרות היותם מנהלים בכירים כולם ממש בראש טוב וממש לא מחפשים אירוע מחויט. לא מצליח להתקרב אליהם בכמויות האלכוהול שהם שותים, אני אנסה לבדוק בבוקרים, זה באמת משהו שונה

שוב תודה

אצלי באוטו, יש חצי סיבוב...ששומעים רדיו בלי המצבר.

  • אחראי פורום
פורסם
מצחיק שאני כותב את זה, כי אני לא חובב של חיפה (בלשון המעטה), אבל עוד לא מצאתי בכל תל אביב והסביבה מסעדה איטלקית טובה ומוקפדת כמו ויוינו. גם רפאלו נהדרת. נמל לא מכיר.

אכן, חיפה התברכה בשתי איטלקיות מעולות.

אבל מה יש לא לאהוב בחיפה?

פתח תקווה הייתי מבין. אבל חיפה?

 

פות"ש, אין תקציב מוגדר?

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

לא הייתי באיזבלה בר כבר הרבה שנים, מבחינת מיקום, מקום ואווירה - תענוג אמיתי

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

×
×
  • תוכן חדש...