Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3155 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לבדוק את עניין הבוצה וכן את התקלה על פי לוח שעונים בסורק מתאים וכמובן לקבל הצעת מחיר לתיקון. על פניו נראה שכל היתר כסת"ח

 

Sent from my MI 5s using Tapatalk

פורסם
יש לבדוק את עניין הבוצה וכן את התקלה על פי לוח שעונים בסורק מתאים וכמובן לקבל הצעת מחיר לתיקון. על פניו נראה שכל היתר כסת"ח

 

Sent from my MI 5s using Tapatalk

 

מה זה אומר בוצה?

פורסם

משקעים של שמן שנהיה בוצי ( בגלל שמן באיכות ירודה / איחורים או דילוגים בטיפולים).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

בוצה זה כמו שזה נשמע- בגלל שמן זול/לא מתאים/שלא הוחלף בזמן, השמן יחד עם פיח ומשקעים הפך למעין בוץ שחור.

זה סותם מעברי שמן, פוגע במשאבה, במרמי שסתומים, ובסופו של דבר גורם נזק למנוע.

במצבים קלים, ניקוי ("פלאשינג") פותר את הבעיה. במקרים קשים- זו סיבה להתרחק מהרכב.

כשקורולה אומר לבדוק- הכוונה היא, אצל מכונאי שאתה סומך עליו. הוא יפסוק כמה זה חמור.

 

*הבדיקה נראית קצת טוב מידי לרכב בן 6. אתה הוא מזמין הבדיקה? בחרת את המכון בעצמך?

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם
בוצה זה כמו שזה נשמע- בגלל שמן זול/לא מתאים/שלא הוחלף בזמן, השמן יחד עם פיח ומשקעים הפך למעין בוץ שחור.

זה סותם מעברי שמן, פוגע במשאבה, במרמי שסתומים, ובסופו של דבר גורם נזק למנוע.

במצבים קלים, ניקוי ("פלאשינג") פותר את הבעיה. במקרים קשים- זו סיבה להתרחק מהרכב.

כשקורולה אומר לבדוק- הכוונה היא, אצל מכונאי שאתה סומך עליו. הוא יפסוק כמה זה חמור.

 

*הבדיקה נראית קצת טוב מידי לרכב בן 6. אתה הוא מזמין הבדיקה? בחרת את המכון בעצמך?

 

 

אני מעוניין לרכוש את הרכב ולקחת אותו לבדיקה. הרכב כרגע הוא יד שנייה התמונה של הבדיקה ששלחתי היא של בעל הרכב הנוכחי שבדק את הרכב לפני כשנה וחצי שנתיים כשרכש אותו מהיד הראשונה( ביקשתי ממנו שישלח לי את הבדיקה שהוא בעצמו עשה כשרכש הרכב). נכון לעכשיו הרכב נראה יחסית שמור עם 98000 ק"מ).

פורסם

אם כך הדבר, לבדיקה אין כל משמעות . יש בפורום מדריך לרכישת רכב יד 2 בסופו של תהליך תגיע לבדיקה מטעמך ומשם תמשיך

 

Sent from my MI 5s using Tapatalk

פורסם
אם כך הדבר, לבדיקה אין כל משמעות . יש בפורום מדריך לרכישת רכב יד 2 בסופו של תהליך תגיע לבדיקה מטעמך ומשם תמשיך

 

Sent from my MI 5s using Tapatalk

בס"ד גם אלך לבדיקה מטעמי. מה שניסיתי להבין האם בכלל שווה להתקדם וללכל לבדיקה או לוותר בהתאם לנתוני הבדיקה שכבר הוא עשה בעבר.

פורסם

אין בבדיקה הזאת שום דבר שפסל את הרכב - לכן הוא נקנה בזמנו.

מה המצב עכשיו? תבדוק ותדע.

אם המצב נשאר זהה וסעיף הבוצה טופל או היה כסת"ח של המכון, הרכב שווה רכישה ( במחיר הגיוני ).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

×
×
  • תוכן חדש...