Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האפריליה RSV450 אמור להיות מיוצר?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7778 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
זה תקף גם לעוד כמה וכמה דברים שכתבת בהודעה זו והודעות אחרות באשכול זה... :roll::|:?
ואני הייתי מוסיף ובכלל, אבל התבקשתי להתמתן אז לא הוספתי.

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

פורסם
לא אני פשוט החלתי לחזור לגור שם כשאני יסיים את הצבא ואז יש לי את האפשרות.

 

שם הם לא כ"כ יקרים אני לא כ"כ מבינה בייבוא אם הייתי מבינה הייתי שולחת אחד לארץ.

 

אתה מבין ביבוא ובא לך להסביר לי?

איפה את משרתת?

פורסם
עזוב אותך, ה450 עגלה רק הRSV 1300 טורבו, נותן לכולם בראש.

איך היא לעומת הונדה ? חזקה ?

 

 

 

 

 

 

 

R באמת מתרשם מאורך הרוח של הסקוטרמן:roll:

פורסם

כרגיל יש לכם כישרון מיוחד להוציא כל דבר מהקשרו.

 

דבר ראשון לא השוותי בין הבנדיט ל- RSV אלא אמרתי שאם הביאו בעבר את הבנדיטים, היו יכולים לחשוב על אופנועים שהם יותר חזקים מקטגוריית ה-500.

בנוגע למחיר, אני לא יודעת בדיוק כמה הוא עולה, משיחה מאוד קצרה עם אנשים שיש להם, הם לא דיברו על סכומים גבוהים במיוחד לאופנוע שנותן הרבה יותר מעצמו.

 

דבר שני, בשביל לדעת מה הידע שלי באופנועים אני חושבת שכדאי שתנהל איתי שיחה רצינית על אופנוים ולא לנסות לחפש אותי על כל משפט.

 

אתם פשוט מתנהגים כמו ילדים בני 12, לא הגיע הזמן להתבגר?!?!

פורסם
כרגיל יש לכם כישרון מיוחד להוציא כל דבר מהקשרו.

 

דבר ראשון לא השוותי בין הבנדיט ל- RSV אלא אמרתי שאם הביאו בעבר את הבנדיטים, היו יכולים לחשוב על אופנועים שהם יותר חזקים מקטגוריית ה-500.

בנוגע למחיר, אני לא יודעת בדיוק כמה הוא עולה, משיחה מאוד קצרה עם אנשים שיש להם, הם לא דיברו על סכומים גבוהים במיוחד לאופנוע שנותן הרבה יותר מעצמו.

 

דבר שני, בשביל לדעת מה הידע שלי באופנועים אני חושבת שכדאי שתנהל איתי שיחה רצינית על אופנוים ולא לנסות לחפש אותי על כל משפט.

 

אתם פשוט מתנהגים כמו ילדים בני 12, לא הגיע הזמן להתבגר?!?!

לא מעניין אותי מה הידע שלך באופנועים - לא איכפת לי אם את יודעת

מה מהלך הבוכנה של CR500 שנת 98 ובמקביל זוכרת

את כל אלופי קטגוריית ה-350 סמ"ק ב-GP בעונה האחרונה

של הקטגוריה - מבחינתי, לכל מי שיש רישיון ואופנוע, כבר יש יותר ידע

ממה שאת מציעה לנו

והידע של אותו רוכב מתחיל, הרבה יותר רלוונטי לפורום הזה, מהידע התיאורטי (ויהיה מרשים ככל שיהיה) שאת

מביאה באמתחתך.

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

פורסם

נקודה שחשבתי עליה.בארופה הרישיון וגם הביטוח מחולקים לפי הספק ולא נפח ,לכן כלי כזה עדין לא יפנה למתחילים . אז היתרונות העיקרים הם צריכת הדלק ויכולת התימרון(אולי בגלל המשקל הנמוך וגם זה לא בטוח )? לאיזה קהל יעד אפריליה מנסה לשווק את הכלי ? והאם כמות הסמ"ק הנמוכה לא תפעל לרעתם בכל הסיפור ? (לא נראה לי שרק בארץ זה עובד בצורת "יש לי יותר סמ"ק אני יותר גבר").וזה כמובן אם וכאשר הכלי ייוצר.

Dead but dreaming

פורסם
נקודה שחשבתי עליה.בארופה הרישיון וגם הביטוח מחולקים לפי הספק ולא נפח ,לכן כלי כזה עדין לא יפנה למתחילים . אז היתרונות העיקרים הם צריכת הדלק ויכולת התימרון(אולי בגלל המשקל הנמוך וגם זה לא בטוח )? לאיזה קהל יעד אפריליה מנסה לשווק את הכלי ? והאם כמות הסמ"ק הנמוכה לא תפעל לרעתם בכל הסיפור ? (לא נראה לי שרק בארץ זה עובד בצורת "יש לי יותר סמ"ק אני יותר גבר").וזה כמובן אם וכאשר הכלי ייוצר.

לקהל מתחיל שמחפש אופנוע בינוני זה מאוד יכול להתאים. מנגד זה לא בדיוק השוק של אפריליה וקשה לי להאמין שהיא תמצא בו יתרון יחסי.

גם אם מדובר בשילוב מרכיבים (מנוע, שלדה) שתוכננו ונבנו עבור כלים אחרים וכל מה שצריך זה להרכיב אותם יחד ללא עלויות נוספות, ספק האם כלי כזה ימצא את דרכו לייצור. בוודאי אם נדרשת השקעה כספית במיוחד לכלי זה.

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

פורסם
נקודה שחשבתי עליה.בארופה הרישיון וגם הביטוח מחולקים לפי הספק ולא נפח ,לכן כלי כזה עדין לא יפנה למתחילים . אז היתרונות העיקרים הם צריכת הדלק ויכולת התימרון(אולי בגלל המשקל הנמוך וגם זה לא בטוח )? לאיזה קהל יעד אפריליה מנסה לשווק את הכלי ? והאם כמות הסמ"ק הנמוכה לא תפעל לרעתם בכל הסיפור ? (לא נראה לי שרק בארץ זה עובד בצורת "יש לי יותר סמ"ק אני יותר גבר").וזה כמובן אם וכאשר הכלי ייוצר.

לאותה הקהל בדיוק שאהב את הRS250, והיום כבר לא יכול....

 

עוד אופנוע כביש שמעלה בי הרהורי כפירה (אבל תמיד יש את הSVX כדי לבטל את הרעיון המטומטם הזה)

 

:roll:

Voy con dios, y si no regreso, estoy con el

פורסם
לאותה הקהל בדיוק שאהב את הRS250, והיום כבר לא יכול....

 

עוד אופנוע כביש שמעלה בי הרהורי כפירה (אבל תמיד יש את הSVX כדי לבטל את הרעיון המטומטם הזה)

 

:roll:

כבר לא עושים יותר אופנועים כמו ה RS250.

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

פורסם

האופנוע היחיד שאני יכול לחשוב עליו שיכול להשתוות לאפרילייה הזה הוא ה RGV500 גאמא הנהדר של

סוזוקי שלא נראה שיש אפילו אחד ממנו בארץ , (מתי הפסיקו לייצר אותו?)

.I'm a blocked user

×
×
  • תוכן חדש...