Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3198 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התלבטות פיג'ו 301/סיטרואן C אליזה/מיציבושי אטראז

אשמח שתציעו לי את הרכב הטוב ביותר מבין השלושה תודה.

וגם לשמוע חוות דעת.

למה דווקא הרכבים האלו? שנתון גבוהה מחיר זול ותא מטען גדול.

פורסם

נסעתי באטראג' פעם מאחורה ופעם מקדימה, לא נהגתי, כך לא יודע לגבי יחידת הנעה יציבות וכו...

הרכב מרגיש זול יותר מה301 והאליזה, נוחות נסיעה לא רעה, אך לא מתקרבת לזו של ה301 והיא די מרווחת, עם הרבה יותר גדג'טים מתקדמים יותר.

 

301, ואליזה, מדובר באותו רכב עם סמל אחר.

 

301 (1.2 רובוטית, 28000 ק"מ):

אהבתי:

נוחות, תא מטען, מרווח, חסכוני, בקרת שיוט, מנוע (לא טיל, אך ה1.2 PureTech הזה די מפתיע שלא חסר לא כח להשתלב בנסיעה שגרתית גם בעליות)

 

לא אהבתי:

גיר לא חלק כמו אוטומט שמורגש בעיקר בעיר, הנדסת אנוש, רעש מ110 קמ"ש ומעלה(זה גם תלוי באיכות האספלט, יש כבישים חדשים שהרכב די שקט בהם), והיבואן(משום מה טיפול קטן במאזדה 2 עולה 500 שקלים, אך ב301 739 שקלים)

פורסם (נערך)

בצבא משום מה מעדיפים את האטרא'ז בהרבה מאשר פג'ו 301 בגלל מחסור בכוח והאיטיות וההתנהגות של הגיר.

עריכה אחרונה על ידי CRuzer669

 

 

פורסם

בצבא זה מה שנותנים להם ואם מישהו מאחורי הקלעים שם מעדיף אטראז' היום זה לא אומר שהוא גאון. הקצינים עצמם מעדיפים את ה-301 ומי שקיבל אותה מאושר עד השמים. מי שקיבל אטראז' בינתיים רק מתלונן.

ט.ל.ח

פורסם

ה301 מבחינתם חוויה מטלטלת ועל פי זה הם מעדיפים את האטראז', לא מזמן לקחתי אטראז' של קצין לפחחות והרכב החליפי היחיד שהוא לא רצה לקבל זה ה301, בסופו של יום הוא קיבל את ה301 בכוח.

 

 

פורסם

למה הוא לא רצה? אולי סטיגמות? מניסיון ועשרות שיחות עם קצינים (כשהמכוניות רק נכנסו), חלקם לפני קבלת רכב קיוו ל-301 שבקושי קיימות, והשאר מתלוננים על האטארז'. כמובן שיש גם מרוצים. אבל שמעתי מספיק מאנשים. אין סיבה שזה ישתנה היום המכוניות נשארו זהות לאז.

אם אין תשובה חד משמעית אז שפות"ש יחפש נסיעת מבחן בשני הרכבים ויחלט לבד.

ט.ל.ח

פורסם

הפיגו והסיטרואן אל רכבים זהים.

המיצובישי תהיה חיסכונית יותר אבל הצרפתיות נוחות יותר ועם התנהגות כביש עדיפה.

לכן הייתי בוחר בהם.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...