Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3167 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

10K בשנה מאבדת גם טויוטה קורולה שקונים ב-30K יותר.

 

אני מניח שאם תחזיק את הרכב תקופה ארוכה, נגיד 6-7 שנים - גם אם תמכור ב-20K במקום ב-30K שהיה נמכר רכב מבוקש יותר, עדיין תרוויח כסף מהעסקה - כי חסכת לא מעט בעלויות הדלק ובעלויות האחזקה - כי קיבלת ב-100K רכב חדש לגמרי ולא רכב משומש בן שנתיים.

פורסם

בהחלט נשמע מפתה.

השאלה האם הרכב/הדיל מתאים לנסיעה של 10 אלף בשנה ש80-85 אחוז מנסיעות הן עירוניות, ובמידה ומחזיקים את הרכב במשך 8-9 שנים.

מעוניין לדעת

פורסם

לא. חד משמעית, זו תהיה בחירה נוראית לאופי הנסועה שתיארת. סיבות עיקריות הן מסנן חלקיקים שייסתם בוודאות ובנוסף מנועי דיזל פחות אוהבים נסיעות קצרות עם כיבויים והתנעות תכופות.

פורסם (נערך)

לא מסכים עם מה שכתבתה.

1. בדיוק המנוע המנוע 1.6 136HP דיזל של אופל משווק גם בדגמים אחרים עם מערכת START STOP שגורם להמון הדלקת וכיבויים ואם היצרן בחר לשדרך למנוע הזה START STOP בדגמים אחרים לא צריכה להיות שום בעיה בהתנעות וכיבוי דחופים בטח שלא ברכב שלא מצוייד במערכת הזאת כמו האסטרה ברלינה.

 

http://www.arabalar.com.tr/opel/astra/2014/sedan-1-6-cdti-start-stop-sport-136-hp

 

לגבי מסנן החלקיים הוא מנוקה לפי שיגרת הטיפולים ולמנוע זה אן צורך בתוסף אוריה הוא עומד בתקן EURO 6

 

דרך אגב המנוע שקט ביחס לדיזל בעל מומנט 32 ב 2000 סל"ד ו 136 כ"ס ב 3500 סל"ד

 

https://en.wikipedia.org/wiki/GM_Medium_Diesel_engine

 

והוא משווק למוניות (שנוסעות הרבה מאוד ק"מ ) (בתימחור מס שונה למונית עם טיפולים) ומוניות עובדות בעיקר בעיר ויום עבודה של מונית מושבתת זה כסף אז

לעניות דעתי הדיזל 1.6 אמור להיות אמין מאוד.

 

http://opeltaxi.com/

 

ל 10000 ק"מ בשנה שזה מאוד נמוך הייתי בוחר ברכב אחר קטן מידות וגדול מבפנים כמו שברולט קרוז או הונדה ג'ז, ולא רק ביגלל קלות מציאת חניה בן השאר בעיר.

עריכה אחרונה על ידי dangolde
פורסם

בהרבה מוניות דיזל החיישן הזה מקור לצרות, אם תיכנס למונית ממוצעת תראה ברובן את נורת המנוע דולקת מכיוון שהרכיב הוסר.

 

Sent from my VTR-L29 using Tapatalk

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

מכונית חדשה 3 שנים אחריות פגוש לפגוש או 100000 ק"מ

בשימוש פרטי ולא מונית (שעושה מאה אלף ק"מ בשנה ועוברת מנהג יום לנהג לילה) חיישן דיזל לא הולך ברכב חדש ואם כן יש אחריות מלאה.

לא ראיתי בפרומים בחו"ל בעיות בחיישן הזה במנוע הזה.

 

 

 

.

פורסם

דן גולדה, לדעתי דיזל בנסיעות קצרות תכופות הוא פתרון רע בהשוואה לאלטרנטיבות.

 

ברור שמי שקונה רכב לתקופת האחריות ואז מוכר, אז כמו שאמר הנשיא היום, אחריו המבול. אבל בעבור מי שמעוניין להחזיק ברכב יותר מזה פה כבר השחיקה המוגברת של המנוע והמסנן, ויש כזו, תבוא לידי ביטוי.

 

נושא ה SS בנסיעות עירוניות הוא פגע רע בפני עצמו, ניתוק מדחס מזגן ושחיקת מנוע מוגברת כמו גם מצברים יקרים יותר שבנסיעה עירונית ילכו בקצב גבוה והחלפתם יקרה.

 

כשהאלטרנטיבה היום היא היברידית למשל, אני לא רואה איפה פה ההתלבטות. בטח בנעימות הנסיעה בפקק עם מנוע חשמלי בלבד. גם אם לא היברידי, עדיין רכב בנזין מודרני יציג צריכת דלק סבירה יחסית אבל יהיה הרבה יותר נעים מהדיזל, ופחות רגיש להתנעות התכופות בשל מבנה המנוע.

פורסם

אני מאד אוהב את רכבי אופל, מבחינת עיצוב ונסיעה וגם מחיר יחסית סביר.

אבל מוסכי שלמה סיקס מפחידים אותי, רק סיפוריי בלהות מספרים.

 

האם באמת שווה לקנות כיום אופל אם מחפשים ראש שקט?

פורסם

כמה כואב לראות את רווח היבואנים.הרכב הזה תומחר תחילה ב145000 ,בהמשך נעשה עליו ביקורת כאשר היתה הנחה שהביא אותו ל 135000 וכיום מקבלים אותו ב99000 עם קצת תוספות וגם כאן היבואן והחברות שמשווקות את הרכב מרוויחות כמה אלפים.

פורסם

כנראה שהיבואן מקבל אותו היום במחירים הרבה יותר טובים מבעבר - דבר שמאפשר לו למכור במחירים אטקרטיביים יותר.

 

בעקרון תמחור של דגמים אינו כל כך פשוט כמו שזה נראה מבחוץ - זה תהליך מורכב שכולל לא מעט פרמטרים.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אל תשכחו שזה רכב כבר די ישן שלא נראה 2017, יש לו כבר מחליף מוצלח הרבה יותר בכל פרמטר (גם אם לא בגרסת הסדאן), רנו גראן-קופה החדשה למשל לא רואה ממטר את האופל הזאת בכל פרמטר.

 

למי שלא יחסוך בדלק והרבה בגלל מנוע הדיזל זאת לא תהיה עסקה משתלמת עבורו.

פורסם (נערך)
דן גולדה, לדעתי דיזל בנסיעות קצרות תכופות הוא פתרון רע בהשוואה לאלטרנטיבות.

 

ברור שמי שקונה רכב לתקופת האחריות ואז מוכר, אז כמו שאמר הנשיא היום, אחריו המבול. אבל בעבור מי שמעוניין להחזיק ברכב יותר מזה פה כבר השחיקה המוגברת של המנוע והמסנן, ויש כזו, תבוא לידי ביטוי.

 

נושא ה SS בנסיעות עירוניות הוא פגע רע בפני עצמו, ניתוק מדחס מזגן ושחיקת מנוע מוגברת כמו גם מצברים יקרים יותר שבנסיעה עירונית ילכו בקצב גבוה והחלפתם יקרה.

 

כשהאלטרנטיבה היום היא היברידית למשל, אני לא רואה איפה פה ההתלבטות. בטח בנעימות הנסיעה בפקק עם מנוע חשמלי בלבד. גם אם לא היברידי, עדיין רכב בנזין מודרני יציג צריכת דלק סבירה יחסית אבל יהיה הרבה יותר נעים מהדיזל, ופחות רגיש להתנעות התכופות בשל מבנה המנוע.

 

בתור מונית לנסיעות בעיר הרכב הזה מוכח כך שאן אחרי המבול, גם אני חשבתי על הייבריד אבל האחריות למצבר הייבריד היא לקבל מצבר ברמת בלאי שלפי גיל הרכב ולא מצבר חדש ואז החיסכון בדלק יורד, ומצבר חדש מאוד יקר וקשה מאוד למכור רכב כזה עם מצבר שעשה 100000 ק"מ.

8.4 ל 100 ק"מ בעיר בנסיעה סבירה.

IMG-20171024-WA0003.jpg

עריכה אחרונה על ידי dangolde

×
×
  • תוכן חדש...