Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3165 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אופל נימכרה ל PSA (פזו סיטרואן) לפני כמה חודשים ויש מיבצעים מעולים על חלק מהדגמים אצל היבואן שלמה רכב.

לפי תאריך הצמיגים ומיספר ה VID של רכב המיבחן רכב ההדגמה של הברלינה דיזל יוצר ב

2017

לגבי המזגן הוא מצויין ולא מיתנתק דגם זה לא מצוייד במערכת START STOP ולכן מדחס המזגן והמנוע לא נכבים ברמזורים בדגם הדיזל.

חולשות הדגם שמיבצע:

1. אן מולטי מדיה ומי שמעוניין יכול להתקין בטורבו הדר.

2. יש רק רמקולים וטויטרים מקדימה.

3. אן גנטים מגנזיום אלה פלדה

4. המראות לא מיתקפלות חשמלית

5. אן מערכת בלימה אוטומטית ומערכות המצויות בדגם הבנזין החדש.

6. לטעמי ההגה קצת קל מדיי ומצריך הסתגלות.

7. דגם ותיק אבל מחיר הקניה הזול משקף את המצב.

7. התנעה במפתח למי שחשוב לא

 

החוזקות:

 

1. חדש 00 ק"מ במחיר הגיוני כולל אחריות מלאה.

2. דיזל.

3. תא נוסעים מרווח נאה ואיכותי.

4. מנוע חזק הרכב מאיץ היטב וסוחב היטב ושקט מאוד ביחס לדיזלים לרכב מומונט עצום בסלד נמוך וגם ההספק המירבי מיתקבל בסלד נמוך מאוד

5. ניתק לקבל תוספות ללא תוספת מחיר בקונים דרך מועדון היטק זון ו HOT (חיישני רברס, קודנית שטיפומט, ועוד בכרטיס הוט עוד יש הנחה נוספת בבתשלום עד 30000 בכרטיס האשראי של 5 אחוז שזה עד 1500 ש"ח).

5. הביטוח דורש קודנית בלבד והביטוח דיי סביר במיוחד בסוכנות הביטוח של שלמה.

נמחקו שתי שורות מאוד מיותרות.

7. השרות של היבואן מצויין מימה ששמעתי מבעלי רכבי אופל, ודגם זה נימכר גם למוניות בישראל.

פורסם (נערך)

מזמן לא נתקלתי ביחצנות כזאת...

 

או - תמימות כזאת בנוגע ליבואן ולרשת המוסכים שלו .

עריכה אחרונה על ידי Max.M
פורסם

שום יחצנות, רכב שני שאני קונה משלמה, מקבל אותה השבוע, מה שגרם לי להיות סגור על העיסקה הוא רישום בעלות 00 ללא יד קודמת פרט למיפרט והמחיר.

צור קשר בפרטי אם בא לך לראות אותה, הזמנתי בכסוף אחרי הרבה לבטים.

פורסם

תתחדש, לכן כתבתי או תמימות .

 

מוסכי אופל עייפים , ומשרתים את שאר רכבי הליסינג של החברה. מכל מיני מותגים.

 

בלי שום קשר , תתחדש !

 

ממליץ להתקין מולטימדיה במקום חיצוני .

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אפשר קצת חוויות מהאסטרה דיזל שעולה 100000 שח, בעיקר רעש וצריכת דלק אמיתית בעיר ומחוץ לעיר. מתלבט בין טויוטה אוריס היברידית לאופל. תודה

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

פורסם (נערך)

קיבלתי אותה ועשיתי כ 300 ק"מ

 

צריכת הסולר משולב 7 ליטר ל 100 ק"מ.

בעיר 10 ליטר ל 100 ק"מ עם מזגן ונסיעות קצרות.

שמישתמשים בקרוז קונרול הצריכה יורדת מאוד מחוץ לעיר לרמות של 6 ליטר ל 100 ק"מ !

רעש מנוע הדיזל נישמע מרוסן ביחס לדיזלים הישנים ושהרכב בתנועה כמעט לא ניתן להבחין ברעש

ההיגוי קל הרבה יותר ממזדה 3 ונותן פחות משוב

ההיגוי במצב חניה מאוד קל והולך ומיתחזק עם המהירות.

הרכב מאוד נעים לנהיגה שקט מרעשי הדרך.

המזגן לא מתנתק גם בהאצות חזקות.

הרכב רך על הכביש ביחס למזדה 3

הוא ארוך מאוד וזה מקשה בחניה

תפעול הכפתורים מסובך

דחפו לי מובולי בלי לשאול אותי ובלי לחייב אותי אבל הוא לא מציק סתם.

בסך הכל קניה מוצלחת אם הוא יהיה אמין וצריך להתרגל.

עריכה אחרונה על ידי dangolde
פורסם

תתחדש, נשמע לא רע. הסחירות העתידית קצת מלחיצה אותי, נסעתי שבועיים באינסיגניה סטיישן שהיתה מצוינת מהירה ושקטה יחסית לדיזל, אבל זה לא הדגם שמגיע ארצה.

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

פורסם

סחירות פחות מטרידה אותי מתכוון להחזיק בו כמה שנים רכב זה לא דירה שערכה נישמר או עולה רק יורד ויורד, במחיר הנמוך בו נימכר במיבצע (זה דגם יוצא) ירידת הערך להערכתי תהיה סבירה, בכל אופן גם ככה שוק המכוניות על הפנים ומוצף ברכבי ליסינג והשכרה ששוחטים את השוק ועלות הדלק\סולר לאורך הזמן יקרה מהרכב עצמו והרכב מאוד חסכוני וזה כבר שווה, לא חושב שהסחירות שלא תהיה נמוכה מפזו סיטרואן דציה רנו ורכב ארופאי וכ"ו הוא יד 00 בעלות ראשונית ולא יד 01 עם 0 ק"מ שפוגע בסחירות וזה יתרון צריכת הסולר שלא ואמינות רכב חדש כולל אחריות ל 3 שנים זה מה שחשוב לי לאורך זמן.

והגיר הוא לא רובוטי לשמחתי.

פורסם

מסכים עם כל מילה, את המחיר הזה נותנים בחברה עצמה או בסוכנויות משנה ? המחשבה על טרייד אין

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

פורסם (נערך)

בסניפי שלמה סיקסט ממליץ לך על סניף רעננה אצל קובי טרומן מנהל הסניף, אצלו קניתי וסך הכל יצאתי מרוצה.

התעשיה 13 רעננה

עריכה אחרונה על ידי dangolde

×
×
  • תוכן חדש...