Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3201 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שבת שלום חברים, בבעלותי מאזדה 3 שנתון 2006 דגם אקטיב עברה כבר 158KM.

במהלך השבוע באמצע נסיעה הרגשתי שדוושת הבלימה ברכב לא מתפקדת כמו שצריך.

בעבר כל לחיצה קטנה והרכב בולם, כרגע שאני לוחץ אין כל כך התנגדות עד האמצע.

באותו יום אחרי כמה שעות שהרכב עמד, הנעתי את הרכב והדוושה ירדה עד הסוף ושמעתי קולות של אוויר .

אחרי כמה לחיצות הדוושה עלתה חזרה שוב למצב שהיא יורדת עד החצי.

חבר אמר לי לנסות לבלום קצת חזק בנסיעה במהירות נמוכה, הדוושה כן חזרה לתפקוד אבל לא להרבה זמן.

 

-לא נדלקה נורה בלוח השעונים

-נבדק שמן ברקס, השמן קצת מתחת למקסימום.

-השמן לא הוחלף אף פעם.

-לפני כמה חודשים זה קרה לי בנסיעה ואחרי הנעה מחדש של הרכב זה הסתדר.

 

אשמח לייעוץ לפני שאני ניגש למוסך ביום ראשון הקרוב.

עריכה אחרונה על ידי HiTRuN

- איציק -

מאזדה CX 5 2015

עמוס השרת יצא לפטרול. קראנו לו במ.ק. 77 והוא יחזור כל רגע.
פורסם
די נפוץ דוושה יורדת במאזדה כנראה מדובר ביחידת ABS (מנסיוני הוחלפו הרבה יחידות )

 

גם עוד חבר אמר לי שזה כנראה יחידית ABS .

אתה אולי יודע מהם הטווח המחירים להחלפה של יחידה כזאת? .

- איציק -

מאזדה CX 5 2015

עמוס השרת יצא לפטרול. קראנו לו במ.ק. 77 והוא יחזור כל רגע.
פורסם

יחידת ABS חדשה עולה אלפי שקלים.

מפירוק כמעט ואין ולך תדע מה תקבל, תצטרך לשפץ את היחידה וזה יעלה גם לא מעט אבל אין לך ברירה.

פורסם

כמו שדניאל אמר יכול להיות גם משאבת בלם

לא לקחת סיכונים מיותרים

לגשת למוסך במהירות האפשרית ! בהחלט לא לנוע ככה בכביש

×
×
  • תוכן חדש...