Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3212 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

אני בדרך לקנות רכב, והבעלים הנוכחי של הרכב הראה לי את תוצאות הבדיקה שהוא ביצע לפני שהוא קנה את הרכב.

הבדיקה נראתה טוב אבל מה שקצת מפריע לי שתחת משמעות שולית הופיע סימני מילוי חומר.

מלבד זה שאר סעיף המרכב היה נראה בסדר ללא ציון של פגיעה בקורות או משהו שמעיד על תאונה גדולה

 

לפני שאני שורף כסף על בדיקה מטעמי העם סימני מילוי חומר מעידים על תאונה? המוכר טוען שלרכב לא היו שום תאונות.

 

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

פורסם

סימני מילוי חומר מעידים על תאונה.

האפשרויות הן:

1. התאונה קרתה לפני הבעלים הנוכחי, לעיתים נדירות מתרחשות תאונות אפילו לפני מסירת הרכב ללקוח הראשון.

2. הבעלים הנוכחי משקר או שהתאונה קרתה לא בידיעתו. נניח, הבן שלו דפק את האוטו ותיקן אותו מהר.

3. הבדיקה שגויה.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם

השאלה כמה משמעותית תאונה כזו שבא מולא חומר? העם בהכרח זה מעיד על תאונה קשה?

 

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

פורסם

היכן , באיזה איזור מילאו חומר..

אם במתכת הסובבת, היו תאונות קלות, ישרו את הפגיעה ואח"כ מילאו חומר להתאמת הצורה.

אם מילוי החומר בשילדה - אומר יש בעיה

- מאחר וזה תחת שולי, כנראה לא הייתה פגיעה בשילדה.

 

קח בחשבון - אם לא היו מתקנים ומוסיפים חומר, והיו מחליפים לחלק חדש.. כגון כנף חדשה.

היה נרשם בבדיקה הוחלפו חלקים, :wink: ואולי זה יותר מבהיל..

בגדול - אני מעדיף להחליף, כך אני יודע כי התיקון מדויק וקווי הרכב ישרים, אבל רוב השוק נבהל מכך.

 

אם רק זו הבעיה, והתיקון טוב, אפשר לדעתי לקנות.

קשה למצוא רכב בצפיפות הישראלית, שלא קיבל תאונות קטנות מכות חניה ושיפשופים.

יש חברות ליסינג המוכרות את הרכבים.. במצב שלפני תיקונים מכות ושיפשופים.

ואח"כ משביחות לך את הרכב בתיקון חפיפי, מאחר וכך ראיתה קודם את הפגיעות.

ויש חברות המתקנות, ומבקשות מחיר יותר גבוה על הרכב, מאחר והוא עבר תיקון והשבחה.

 

ראה גם את הדיון המקביל

תיקון צבע על שום מה?

 

 

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

×
×
  • תוכן חדש...