Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7779 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הגה רועד שלוחצים על הבלמים מעל 100 קמ"ש

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

יש לי בעיה ברכב שההגה רועד לי רק כשאני לוחץ על הבלמים במהירות גובהה יחסית העניין בנסיעה רגילה אין לי רעידות ממה זה יכול לקרות ?

הרכב מסוג 106 ראלי הלקיפרים שהורכבו על הרכב הם של ברלינגו וצלחות של ברלינגו

106 ראלי -VR-6 - V-5 -- קינג קצר-- MGVVC-נמכרו

wv-v6 גולף + WRX- GTI306 *GTI -נמכרו

נמכרה ---Sti

clio sport כיום

פורסם

אם הבלמים חדשים - ישנה תקופת "הסתגלות" - עד שהרפידות יושבות טוב על הצלחות.

זה אמור לעבור אחרי 500 ק"מ מקסימום.

 

אם הם לא חדשים, אני אשאיר את זה למומחים.... :)

פורסם

לחבר שלי קרה בסיוויק, לאחר שהברקסים היו חמים מאוד הוא הרטיב אותם והם קיבלו עיוות,דפורמציה וכתוצאה מכך התעקמו ובבלימה חזקה האוטו רועד. כמו ששמר אמר גש למוסך.

פורסם

השאלה שלי גם בנושא של הברקסים , לפני שבועיים בערך הוחלפו הרפידות הקדמיות תוצרת remsa בקיצור כבר התחילו להרעיש כשאני לקראת עצירה מוחלטת האם יש טעם לחזור למוסך ומה הוא יכול לעשות?

פורסם

אז ככה היום הייתי במסוך ומתברר שהרעידה היא מהצינור בלמים הייתה לי נזילה בצינור החלפתי צינור וכרגע אין לי רעידה הרעידה נבעה מכך שהייתי לוחץ על הבלמים אחד היה בולם טוב והשני לא היה מחזיק ולכן נבעה הרעידה

106 ראלי -VR-6 - V-5 -- קינג קצר-- MGVVC-נמכרו

wv-v6 גולף + WRX- GTI306 *GTI -נמכרו

נמכרה ---Sti

clio sport כיום

פורסם
השאלה שלי גם בנושא של הברקסים , לפני שבועיים בערך הוחלפו הרפידות הקדמיות תוצרת remsa בקיצור כבר התחילו להרעיש כשאני לקראת עצירה מוחלטת האם יש טעם לחזור למוסך ומה הוא יכול לעשות?

הרפידות של רמסה אכן מרעישות במהירות נמוכה, זה החיסרון שלהן (פרט לעובדה שהן מלכלכות מאוד את הג'אנטים באבקה שחורה בגלל שהן רכות). איכות הבלימה היא ליגה אחרת מהיצרנים התחליפיים האחרים שנמצאים בשוק.

בחלק מהמוסכים עושים זווית בצד הרפידות ע"מ למנוע רעשים, לא יודע אם זה יעזור במקרה הזה.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
אז ככה היום הייתי במסוך ומתברר שהרעידה היא מהצינור בלמים הייתה לי נזילה בצינור החלפתי צינור וכרגע אין לי רעידה הרעידה נבעה מכך שהייתי לוחץ על הבלמים אחד היה בולם טוב והשני לא היה מחזיק ולכן נבעה הרעידה

שלום.

שטויות איין קשר בין נזילת נוזל בלמים מצינור ובין רעידה.

התופעות היכולות להיות מנזילה הם אלו: משיכה בהגה בזמן בלימה, איבוד בלמים עקב נזילת השמן.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם
אם הבלמים חדשים - ישנה תקופת "הסתגלות" - עד שהרפידות יושבות טוב על הצלחות.

זה אמור לעבור אחרי 500 ק"מ מקסימום.

 

אם הם לא חדשים, אני אשאיר את זה למומחים.... :)

שלום.

ואים הם לא מיסתגלים איזה קישקוש זה! או שהבלמים טובים או שלא. בהתיחס לתופעה של רעידה בלבד.

 

אים יש רעידה בבלמים לאחר תיקון או החלפה משהוא לא תקין...

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם
שלום.

שטויות איין קשר בין נזילת נוזל בלמים מצינור ובין רעידה.

התופעות היכולות להיות מנזילה הם אלו: משיכה בהגה בזמן בלימה, איבוד בלמים עקב נזילת השמן.

יכול להיות שאחד הג'נטים ברכב עקום וכאשר לוחצים על הברקס הג'נט עושה שמניות ושי רעידה בהגה:-P

פורסם
יכול להיות שאחד הג'נטים ברכב עקום וכאשר לוחצים על הברקס הג'נט עושה שמניות ושי רעידה בהגה:-P

שלום .

לא ממש לא עים ג'נט עקום הגלגל ירעד כול הזמן ללא קשר למצב הבלמים.

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

שלום רב

כאשר בזמן בלימה דוושת הבלם " רוקדת " אז הצלחות עקומות .

יש לשים לב לא מדובר ברעידה המוכרת כתוצאה מפעולת ה ABS

 

האם הדוושה "רקדה"

בכבוד רב זיסו

×
×
  • תוכן חדש...