Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נזילה של דלק


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3219 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים.

אז ככה:הלכתי לרכב שלי להניע אותו כי לא יצא לי שבוע לגעת בו והזזתי אותו למקום מוצל בשביל להרכיב לוח שעונים חדש הישן היה תקול...

אחריי כמה דקות שהרכב עמד במקום היה ריח חזק של דלק הזזתי אותו קצת אחורה וראיתי כמות מכובדת של דלק על הכביש,כשהרכב כבוי אין את הנזילה הזאת לפי העין נראה שהיא מגיעה מקדמת הרכב כזה באמצע לכיוון איזור הגיר.

החלפתי משאבת דלק לפני 3 שבועות כי הקודמת לא הייתה בשיאה אפשר לומר ואחריי ההחלפה הכל היה בסדר.

יכול להיות צינור ? או שאני צריך לדאוג למשהו רציני יותר.

ואם זה צינור איך אני קונה ומחבר אותו לבד

פורסם

איש לא יוכל לנחש עבורך מהיכן הנזילה מעל דפי הפורום,

כנס מתחת לרכב, אתר את הנזילה, ואז ניתן יהיה לחשוב מה לעשות בשביל לתקן אותה.

אם אתה אומר שהנזילה מהחלק הקידמי של הרכב, אני לא רואה קשר להחלפת המשאבה.

יום טוב גם לך

פורסם

עכשיו בדקתי את הרכב הרמתי אותו על ג'ק והסתכלתי אין נזילה כשהמנוע דומם.

ברגע שהנעתי את המנוע יצא ממש שלוקים של דלק למטה כמות יחסית מכובדת תוך כדי שהמנוע רץ ממשיך לצאת כמובן

נראה בצד של הנהג לכיוון המנוע יחסית קרוב לגלגל השמאלי...

פורסם
כן. להעמיס את הרכב על גרר ולהגיע למוסך..עם דלק נוזל לא משחקים בהימורים...כבר לא ברור מה סטס עשה ברכב הזה..:(

חחח איך ידעת שזה היה שלו ? או שאמרתי ואני כרגע לא זוכר חחח

בכל מקרה זה לפי דעתי צינור שהתייבש עקב עמידה ממושכת לפני שקניתי את הרכב ופשוט עכשיו הוא נזכר להיקרע/להתפוצץ חח

עוד לא פתרתי את הבעיה של המנוע שנחנק בנסיעה חחחח אני מנסה למכור אותו אבל תוך כדי ממש מעניין אותי ממה זה יכול להיות.

אמרו לי שזה רק עניין חשמלי ולא מכאני כי מכאני במוסך הוא יצא פצצה(והדלק נוזל אז פצצה תתפוצץ חחח)

×
×
  • תוכן חדש...