Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3217 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שוקל לקנות סונטה היברידית חדשה.

 

איך הסחירות של האוטו? איך הוא נמכר ביד שניה? כמובן באופן יחסי לכץרכבים אחרים, הולך במחירון או לצפות לירידת ערך היסטרית?

 

ושאלה נוספת - איך התחזוקה שלו? יקרה או סטנדרטית?

תודה

פורסם

מדובר ברכב מאוד מוצלח עם תמורה מצויינת למחיר ‚ הרכב לא מספיק זמן בארץ בשביל לדעת סחירות עתידית ‚ אבל ליונדאי יש שם מצויין בארץ ושוק יש שנייה טוב ‚ אבל לגבי הרכב הזה ספציפית כרגע קשה לדעת .

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם
שוקל לקנות סונטה היברידית חדשה.

 

איך הסחירות של האוטו? איך הוא נמכר ביד שניה? כמובן באופן יחסי לכץרכבים אחרים, הולך במחירון או לצפות לירידת ערך היסטרית?

 

ושאלה נוספת - איך התחזוקה שלו? יקרה או סטנדרטית?

תודה

קנית ?

 

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

פורסם
מדובר ברכב מאוד מוצלח עם תמורה מצויינת למחיר ‚ הרכב לא מספיק זמן בארץ בשביל לדעת סחירות עתידית ‚ אבל ליונדאי יש שם מצויין בארץ ושוק יש שנייה טוב ‚ אבל לגבי הרכב הזה ספציפית כרגע קשה לדעת .

למה לא מספיק זמן בארץ בשביל לדעת סחירות עתידית?

כרגע מפורסמים 52 רכבים למכירה משנת 2016-2017.

ניתן לקנות אחת בת שנה בדיוק (עליה לכביש ספטמבר 16) הם ק״מ נמוך דגם לימיטד ב-140,000₪ ואף נמוך מזה.

רכב טוב כנראה אך לא הייתי רוכש חדש כאשר יש היצע כל כך גדול של משומשים שמורים במחירים נוחים מאוד (עם טסט, איתורן אחריות וטיפולים חינם).

×
×
  • תוכן חדש...