Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3310 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

היום שמתי לב בחניה שלי איפה שאני בדרך כלל חונה בבניין (חניה מקורה עם רצפה (לא אבן))

לשלולית שמן קטנה .. הרבה ילדים עברו שם עם אופניים וגם הלכו ויש הרבה צעדים ושבילים עם סימני שמן.

השמן ברצפה שחור לגמריי..

עשיתי כמה בדיקות

הנעתי את הרכב נתתי לו לעבוד כמה דק הסתכלתי מתחת לרכב ולא ראיתי שום טיפות שנוזלות או טיפה שנזלה מהאוטו מתחת.

לאחר מכן עשיתי נסיעה של עוד 3-4 דקות , חזרתי הסתכלתי מתחת לאוטו ושוב לא ראיתי שום נזילה..

 

למה אני חושב שאין לי נזילה ?

החלפתי שמן פילטר שמן ביום רביעי , ולא אמרו לי שום דבר על נזילה או סימני נזילה.

עשיתי בדיקת קניה לרכב שבוע שעבר (שקניתי את הרכב) והבוחן אמר שאין שום סימני נזילה.

חוץ מזה שהשמן על הרצפה מאוד שחור כמו פחם , ושאני עשוה בדיקת שמן במדיד , השמן עדיין צהבהב קצת.

 

האם יכול להיות נזילה של שמן גיר ? אני צריך לעשות לאוטו החלפה של שמן גיר (DSG) בעוד 4 אלף ק"מ.

 

עשיתי בדיקת שמן במדיד , אך לא הצלחתי להבין את המדיד הזה נכון ,

 

 

ג.jpg

 

השמן אצלי מגיע עד הנקודה המסומנת האדומה בתמונה כאן

Inkedג_LI.jpg

פורסם

הנח מתחת לאזור המנוע מספר דפי עיתון, או קרטון.

ובדוק מחר בבוקר אם יש סימני שמן, ומהיכן.

לפני הוצאת העיתונים / קרטון, עם פנס כל שהוא הצץ מתחת לרכב, ובמידה ויש סימני שמן שנזל.

סמן טוב את האזור, כך תהיה לך הערכה אם יש נזילה, ואזור הנזילה.

 

שם לב - בד"כ הנזילות הן מאזור אטם מכסה השתומים, ומאחר והשמן נוזל ..למטה.

זה מבלבל ונראה כאילו ממקומות אחרים.

אפשרויות נוספות הן - נשם המנוע, או אזור חיבור מדיד השמן, ומסביב לאגן השמן.

בורג הניקוז והפילטר אפשר מהגומיה.

לכן צריך לבדוק עם פנס ואור טוב, כי אפשר וסימני הנזילה יופיעו במקום אחר צמוד.

להתחיל מלמעלה ולרדת לדפנות ואז מטה.

במידה ויש סימני נזילה וקשה לאתר, כדאי לגשת למוסך ולהעלות את על ליפט לבדיקה.

מאחר ויש אפשרות לנזילות משמן ההגה, הממסרה/הגיר, ובספק רב נוזל הבלמים.

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

×
×
  • תוכן חדש...