Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן - סקודה אוקטביה


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 2534 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

תהליך הבלייה של המנוע מתחיל מרגע ההנעה הראשונית שלו כשיוצא מפס הייצור.

טבעות האטימה שתפקידן לגרוף כלפי מטה את השמן לאגן השמן וטבעות הלחץ שתפקידן לשמור על הדחיסה שלא תרד אף היא לאגן השמן במקום להישרף ולייצר כח, עשויות פלדה והן נשחקות באיטיות, כמו גם הצילינדרים עצמם, ואז יוצרות "מדרגות", מה שגורם למנוע לאבד הספק ולצרוך שמן.

עקב השיפור המדהים ברמת העיבוד השבבי, ההתאמה בין טבעות הלחץ והאטימה טובה לעין שיעור מזו שהיתה לפני 30 ו 40 שנה.

מנוע "נגמר" כשהוא מאבד דחיסה או כששמן מגיע למצתים ואין אפשרות להניע יותר.

ואין מנוע בעולם שלא יגמר בשלב זה או אחר, טוב ואמין ככל שיהיה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יצא לי לנהוג באוקטביה 1 ליטר ממש לכמה דקות.

השהיית הטורבו הייתה הייתה מורגשת וביחד עם חוסר החלטיות של תיבת ההילוכים התגובה הראשונית לרמיסה של הדוושה לא הייתה משכנעת, לפחות הרעש חביב.

מערכת תיקון סטייה מנתיב הייתה הכי מתנגדת שפגשתי, זה הרגיש קצת מוזר אבל אני מאמין שמתרגלים לזה.

העיצוב החיצוני הרבה פחות נורא במציאות, בתמונות ההשקה זה היה בולט מאוד משום מה.

על הכביש היא דיי הולכת לאיבוד ורק לפי הג'אנטים זיהיתי שמדובר בדגם המעודכן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רציתי להביע את דעתי לגבי "ההשהייה" של הטורבו שכולם מציינים את זה. אני חושב שצריך להיכנס לפרופורציות. לא מדובר במעמד של זינוק מהגריד למרוץ האחרון בעונת פורמולה 1 שיקבע את גורל האליפות. ההשהייה הזאת היא עניין של שבריר שנייה אבל משום מה נהגים מתארים אותה כנצח נצחים ואפשר לחשוב שהם נשארים מאחור בכל רמזור. התאוצה טובה מאוד ביחס לכל מנוע אחר שבסביבה ואני לא מצליח להבין את האישיו הגדול שעושים מזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההשהיה מאד הגיונית, כי להגיע להספק גבוה ממנוע כה קטן נדרש מגדש גדול יחסית, וככל שהמגדש גדול יותר ביחס לנפח, כך גדלה ההשהייה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רציתי להביע את דעתי לגבי "ההשהייה" של הטורבו שכולם מציינים את זה. אני חושב שצריך להיכנס לפרופורציות. לא מדובר במעמד של זינוק מהגריד למרוץ האחרון בעונת פורמולה 1 שיקבע את גורל האליפות. ההשהייה הזאת היא עניין של שבריר שנייה אבל משום מה נהגים מתארים אותה כנצח נצחים ואפשר לחשוב שהם נשארים מאחור בכל רמזור. התאוצה טובה מאוד ביחס לכל מנוע אחר שבסביבה ואני לא מצליח להבין את האישיו הגדול שעושים מזה.

 

זה קטע כזה בפורומים באינטרנט בכלל, פה בכלל, לנפח זבוב לעדר פילים.

 

צריך לקחת דברים בפרופורציה. אני לא הרגשתי שום השהייה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי ההשהיה זניחה וכל מי שמתרגל לרכב יודע לתכנן יציאה זריזה מהמקום הכוללת את השהיית הטורבו (עמידה של כ 2 מטרים לפני קו העצירה, התחלת האצה בדרדור בגלל ההשהיה, וכניסה לצומת במלוא עוצמת הטורבו). כל המלעזים והמקטרגים מוזמנים לנהוג במה שעושה להם טוב וגם מי שמסתבך עם גיר רובוטי בחניה ברוורס בעליה בסיבוב, אז זה פשוט לא בשבילו - לא חסרות אופציות. הרי לא באמת כל מי שמחזיק ברישיון יכול לקרוא לעצמו נהג (;-

עריכה אחרונה על ידי ST12345

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי ההשהיה, זה פשוט מורגש באוקטביה יותר מברכבים אחרים עם מנועי טורבו.

יש לי ניסיון דיי ארוך עם המנוע הזה בגרסת 110 כ"ס ושם זה הרבה פחות בולט, יש שינויים בכיול המנוע/גיר בין הרכבים ויכול להיות שזאת הסיבה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לטעמי ההשהיה אינה זניחה במצבים מסויימים, בעיקר בהאטה (למשל לקראת פניה או השתלבות בכיכר) ואז שצריך להאיץ ישנם 2-3 שניות שאין תאוצה והרכב פשוט "מת". לפעמים זה מציק ומטריד. מעבר לזה, בתחילת נסיעה מעמידה, אינני רואה בזה בעיה. מתייחס למנוע 1.4 125 כס בגולף

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

2-3 שניות זה ככל הנראה בראש שלך או בתקלה שצריך לסדר (:-

נשמע לא הגיוני או שיש משהו לא תקין. חצי שניה עד שניה זה סביר.

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יכול להיות שההשהיה אכן מהגיר, אבל היא עדיין מוחשית במצבים מסויימים

מסכים וזו הסיבה בשלה האוקטביה, מכונית מצוינת לכשעצמה, נמחקה די בהתחלה מהרשימה שאני נדרש בקרוב להחליט מה יישאר בתוכה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2534 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...