Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3341 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

בגלל שאני חסר ניסיון, אשמח שתייעצו לי בבקשה.

אני מתחבט עם עצמי מה לעשות במצב הבא.

אקדים ואומר שיש לי בעיה במפרקי הלסת.

 

מבחינת מצב השיניים חסרה לי שן מאוד חשובה (שן טוחנת, תחתונה). עקרו לי אותה בגיל 19-20.

אני 5 שנים עם חוסר בשן טוחנת.

מה שאני הולך להתייעץ עליו, אני חושב שכבר נגרם לצערי, בגלל אותו מחסור בשן.

במיוחד בגלל שזו שן חשובה ותומכת, אני חושב שנהיה שינוי במנשך, בסגר/במיקום השיניים.

 

אמרתי את זה לרופא השיניים שאני הולך אליו. הוא אומר לי "אמרתי לך אז שזה מה שיקרה".

הוא צודק. הוא אכן אמר לי, אך אז לא יכולתי כלכלית (שזו גם הסיבה שעקרו לי את אותה שן, חוסר באפשרות לטפל).

 

הרופא שלי הוא רופא שיניים כללי. המליצו לי עליו ומחירים שלו נוחים מאז אני איתו.

 

רציתי להתייעץ עם מומחה באורתודונטיה שיראה את המצב, ויגיד לי את דעתו.

מצאתי אחד כזה באזור שלי (אני מקרית גת, מצאתי באשדוד), רק הבעיה שהתור הכי קרוב הוא לעוד חודשיים.

 

מה אני אמור לעשות במצב הזה שאני מרגיש שהמנשך שלי לא מאה אחוז?

לצער מאז ומעולם השיניים שלי לא היו סימטריות. אבל לא ייחסתי לזה חשיבות.

השלמתי עם זה.

 

אבל עכשיו אני שם לב שיש ממש הבדלים בין הלסת העליונה ללסת התחתונה.

ברמה שאפשר להבחין בעין בהסתכלות מול המראה.

מפריעה לי במיוחד ההרגשה הלא נעימה, התחושה שיש לאחרונה.

אם זה רק היה חיצונית לא הייתי מתייחס לזה למען האמת.

 

די נלחצתי בגלל שקראתי את הכתבה הבאה.

שחלילה אני לא אגיע למצב הזה. בגלל זה חשוב לי שמישהו מומחה יראה אותי ויחווה את דעתו.

 

מה הייתם עושים במצב הבא? בשביל לקבל חוות דעת כמה שיותר מהר?

אני גם לא יודע, וכאן החלק שאני נעזר בכם ברשותכם - ייעוץ כמו שאני מבקש, הסתכלות/בדיקה

מהי העלות פחות או יותר? זה נהוג לשאול דבר כזה כשקובעים תור?

עוד מישהו פה היה במצב כזה (עם הלסתות/שיניים) ויכול להרגיע אותי שלא כל מצב מגיע לניתוח כפי שכתוב בכתבה?

 

 

החברים הוותיקים פה ישימו לב שזו לא פעם ראשונה שאני מתייעץ בנושאים כאלה.

פשוט תלמדו אם אתם יכולים לא להגיע למצבים כאלה, לא להזניח. גם אם לא מתאפשר

לנסות ולעשות כל מה שאפשר בשביל לטפל עוד בהתחלה.

אצלי היו הסיבות אבל את הגוף לא מעניין סיבות.

 

(-) לצערי זכיתי באופי מקולקל שכזה, שכשיש לי בעיה כפי שאני מתאר,

אני פשוט לא מפסיק לחשוב עליה. זה מעסיק ומטריד אותי, ופשוט מפריע לי ביום יום, בלימודים, בהכל.

בגלל זה פתחתי את הנושא הזה, להתייעץ אולי זה גם ירגיע אותי קצת. תודה רבה.

פורסם

לא יודע ולא מכיר את מה שאתה מתאר , אבל אני באופן אישי כבר מס' שנים ללא 2 טוחנות, אחת בצד ימין למעלה ואחת בצד שמאל למטה(כל פעם אומר לעצמי שאני הולך לטפל בנושא בעזרת שתל ולא עושה), והאמת שאני לא מרגיש אי נוחות כלשהיא, או בעיה בלעיסה וזאת כנראה הסיבה שאני דוחה כל פעם את הטיפול, מבחינה אסתטית , לא רואים את החוסר בשיניים כי הם עמוק בפה ולא בחזית.

בכל מקרה, אני ממליץ לך להרגע ולנשום עמוק , לחכות בסבלנות חודשיים לאורתודונט ולקבל חוות דעת ולא להתפתות לקבלת טיפול לא משנה כמה הוא מפחיד אותך, לקבוע תור לחוות דעת נוספת ואפילו שלישית ורק אחרי שמיעה של 3 דעות וקבלה של 3 הצעות מחיר, תעשה את החושבים שלך או שתחזור שוב לייעוץ כאן בפורום עם נתונים אמיתיים, עד כמה שאני זוכר, יש כאן מס' חברים שעוסקים בתחום רפואת השיניים.

פורסם

סופר-מן, מניסיון רב עם רופאים משלל סוגים, אתה צריך "להרחיב" את אזור החיפוש. גם במידה ואתה לא נייד, תעשה את זה. בקריית גת יש רכבת כך שאפשר להתחיל "לסמן" רופאים מקצועיים מתאימים שנמצאים במרחק הליכה מהרכבת (רכבת ת"א, רכבת ר"ג, אולי אפילו ראשל"צ).

 

תתקשר למוקד ההזמנות, בלי לחץ (לא טוב לבריאות), ותתחיל "להצפין" לכיוון המרכז ע"מ למצוא רופא מתאים עם תור יותר קצר. מניסיון, ככל שתתקרב יותר למרכז, כך תמצא תור יותר "קרוב".

 

בהצלחה, אל תיקח קשה ואל תיקח ללב (קל להגיד קשה לבצע אני יודע), הדברים החיצוניים שאנחנו "רואים" לרוב לא נתפסים ע"י הסביבה.

"יוסי פרנקוס- איך לעשות טעויות של טירון ואז להתמודד עם זה ולקום על הרגליים" (לרכישה בכל חנות ספרים בערך יומיים אחרי שאני אמות)
פורסם

לגביי אורתודנט - תחפש מישהו שזאת המומחיות שלו ולא איזה מישהו שעבר הסמכה מקוצרת. יש גם בבאר שבע אחד או שניים. אחד מהם היה האורתודנט שטיפל בי, קח בחשבון שהמחירים של מומחה בדרך כלל גבוהים משמעותית.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

ניסית את ב.פ. אסטיקה בקרית גת? לא הכי זולים, אבל האורטודנט שלהם טוב (ויש להם עוד סניף באשדוד)

 

Sent from my ONEPLUS 3T using Tapatalk

|fiat punto 16v Speedgear 2006|

פורסם

michaelbe6, תודה על הטיפ.

צריך לבדוק מהי עלות של ייעוץ כזה. כי אם זה מאוד יקר, לקבל שלושה חוות דעת, יעלה לא מעט כסף.

טרם התחלת טיפול.

 

למרות שבסופו של דבר, איך שלא נהפוך את זה, רפואת שיניים טובה ואיכותית - תעלה הרבה כסף.

יכול להיות שזה אפילו נכון לכל רפואה, לא רק לרפואת שיניים.

פשוט ההיכרות לדעתי של רובינו עם עולם הרפואה מסתכמת פעם ב ביקור אצל רופא המשפחה.

 

בנוגע אליך, לא יכולתי שלא להתייחס, אני ממליץ שאחרי שקראת את מה שאני כתבתי, שלא תזניח.

גם אם אתה לא מרגיש שום דבר. בכל זאת. לפחות שמישהו יסתכל, יחווה את דעתו, שרק שתדע מה המצב.

אבל אתה ילד גדול כמובן.

 

~

 

ARKODrama, באמת חבל לא להשתמש ברכבת, אני לא יודע למה לא חשבתי על זה.

כנראה כוחו של הרגל. אני רגיל להישאר בסביבה הקרובה.

אני ארחיב את היריעה גם לאזור המרכז. אם יש המלצות רלוונטיות מהחברים, אני אשמח.

 

פחות מפריע לי מה שיגידו חיצונית. גם כי אתה שולט בזה, אתה יכול להחליט אם לחייך בפומבי.

אלא יותר מפריעה לי התחושה האישית שלי. ההרגשה בשיניים, בפה, וגם שאתה רואה את השינוי שנהיה עם הזמן.

אני מבין שזה לא קרה בין לילה, ואני מבין שזה קרה באשמתי (הזנחה). אבל אי אפשר שלהתעלם מההרגשה שזה יוצר אצלך.

 

תשמע, יש מצב אני גם מה שמוגדר כהיפוכונדר. אבל זה סתם משהו שאני זורק לאוויר.

כפי שכתבתי שזכיתי באופי שגורם לי לחשוב הרבה, ולהיות די לחוץ מכל דבר.

אני חושב שדברים שאין לי שליטה עליהם אני נלחץ עוד יותר.

 

~

 

dorsht, אם זה בסדר מבחינתך, אני אשמח לשאול אותך כמה שאלות בהודעות.

תודה.

 

~

 

khc, לא הכרתי אותם (אני מכיר את מכבידנט אצלנו), תודה על ההמלצה.

 

~

 

תודה למי שערך לי את הכותרת לתמציתית וקצרה (אני ידוע באריכות שליdigg.gif).

אני מודה לחברים שהגיבו, ייעצו, והמליצו לי.

למי שיש מה להוסיף, להמליץ, אני אשמח. תודה רבה.

 

בריאות טובה לכולם

×
×
  • תוכן חדש...