Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7796 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בלוח פיוזים אני יודע שיש מחבר כלשהו של כל המערכת של הנעילה מרכזית..

 

איך אני אוכל לזהות איזה לנתק?

 

תודה מראש.

פורסם

אם המערכת מקורית עם הרכב, צריך להיות לך בקופסת הפיוזים ציור קטן (או מילה שתיים -לא מובן כל כך, אבל בכל זאת ציור) על כל פיוז מה תפקידו... אם זה התקנה עצמית חפש פיוז מקומבן מחוץ לקופסה בבית פיוז משלו, ואולי אפילו התעלקו על פיוז קיים, אז חפש חיבורים לפיוזים קיימים שנראים לא מקוריים (חוטים לא קשורים וכדומה...)

...Carpe Diem

פורסם

בפיוזים עצמם לא נראה לי שזה..כי אין שם שום ציור שקשור לנעילה מרכזית..

מה שכן חשבתי שבתיבת הפיוזים עצמה יש מחברים חוטיים כאלה..

יש 6-7 כאלה שם..

חשבתי שאולי זה הם..אבל אני לא יודע איזה מהם

פורסם

נו באמת,כמובן שזה הפתרון הכי קל..

אבל אני רוצה לעשות את זה בעצמי וללמוד..

 

חייבת להיות דרך לאיתור הקונקטורים

פורסם

אתה מקבל תשובות של חובבנים (וכל הכבוד להם על רצונם לסייע) אך הן לא נכונות.

החוטים היוצאים מהדלת לא מגיעים לשום נתיך אלא רק ליחידת בקרה חשמלית או אלקטרונית.

נתוק סתמי של נתיכים לא מומלץ לבצע.

כתבת שאתה רוצה ללמוד אז אצל חשמלאי/מוסכניק תוכל לראות איך הוא מאתר הנתיך ותלמד ממנו.

בברכה - רפי לין :-)

×
×
  • תוכן חדש...