Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיום שיפוץ פורד קורטינה XL 74!!!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7774 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נראה בהחלט מרשים ויפה .

 

אני מקנא בכך והייתי מאמץ רכב כזה בשמחה רבה כרכב יום יומי ,

היתה לי בעבר כזו חדשה בשנת 78 (להורים בבית ) רק קיבלתי

רשיון , דגם ה - GL מקסים לטעמי , הג'נטים מיוחדים , הדש בורד וההגה . כמו כן הפנס המלבני בחזית שהחליף את הפנס העגול

מוסיף טעם ואף חדשנות של אותה תקופה .

 

שתהנה מכל מטר .

לא תרגיש את ההבדל בנסיעה לעומת כל רכב מודרני .

 

ביי

דרור .

מוריס 10 שנת 1939

רובר P2 16 1947 (בתהליך שיפוץ)

 

וסרשטיין דרור

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

דרך אגב :

 

עכשיו שמתי לב שצילמתי את האוטו עם הפנסים הקדמיים הישנים ולא עם החדשים שלנו:roll: .

אז אני מקווה שמחר אני ירכיב אותם יצלם שוב וגם ננקה אותה, כי הגשמים שהיו לאחרונה

קצת לא אפשרו זאת.

פורסם

ממש מדהימה....אין לי מילים לתאר את ההלם שראיתי את התמונות.

 

כל הכבוד, נקווה שנראה עוד פרוייקטים כאליה בעתיד.

 

קבל ח"ח.

פורסם

ממש מדהימה!!!!

 

מאוד אהבתי אותן כשהייתי קטן והן שטפו את כבישי הארץ! יש לכם הערכה כמה קורטינות מהדור הזה יש בארץ במצב נסיעה? סדר גודל של עשרות??

(אני לא כ"כ בקיע, אבל אני מתכוון לדגם הזה ולא הבא אחריו, זה שיוצר גם בתחילת שנות ה80, ללא ה"קימור")

פורסם

לי יש שתיים ואני יודע על עוד שתיים שכרגע בתהליכי שיפוץ אבל מדגם L לא XL.

ובטוח יש עוד כמה אבל לא במצב נסיעה או שבמצב נסיעה ומוזנחות .

פורסם

שיפוץ מדהים - כל הכבוד!!!

 

גם לאבי היו בעבר שתי קורטינות - אחת XL שנת 72, ואחת L שנת 78- בה גם אני נסעתי כשהוצאתי רשיון נהיגה.

 

תגיד, איפה אפשר לראות את הקורטינה שלך?

 

תודה,

 

כרמל

 

לי יש שתיים ואני יודע על עוד שתיים שכרגע בתהליכי שיפוץ אבל מדגם L לא XL.

ובטוח יש עוד כמה אבל לא במצב נסיעה או שבמצב נסיעה ומוזנחות .

כרמל טוכמן

 

NSU CLUB ISRAEL

פורסם

אני מכיר גם מישהו עם קורטינה מאזור חדרה, יש לו קורטינה שנת 79, הצבא שלה עדין המקורי, היא כל הזמן מתחת לסככה ויש עליה כיסוי. המנוע שלה משופץ אחרי אוורול, היא פשוט מדהימה.

היא בצבע חום דבש.

בעל הרכב מניע אותה ונוסע איתה מדיי פעם. היא ממש כשירה לנסיעה וממש כמו חדשה

I feel LEGACY

פורסם

איפה אתה נמצא והאם ניתן לבוא לראות את היצירה?

 

 

שיפוץ מדהים - כל הכבוד!!!

 

גם לאבי היו בעבר שתי קורטינות - אחת XL שנת 72, ואחת L שנת 78- בה גם אני נסעתי כשהוצאתי רשיון נהיגה.

 

תגיד, איפה אפשר לראות את הקורטינה שלך?

 

תודה,

 

כרמל

כרמל טוכמן

 

NSU CLUB ISRAEL

פורסם

אל תדאגו!

 

בקרוב נערוך השקה במועדון החמש ושם היא תתגלה

במלוא פארה לראשונה .(בתמונות אי אפשר להבין את יופייה),יעידו אלו שראו אותה:wink:

 

מקווה לראותכם .


×
×
  • תוכן חדש...