Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3373 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

לחבר שלי היה שלשום תקר בצמיג וכשהוא הלך לתקן את העניין הצמיגאי אמר לו שהוא צריך להחליף את כל ארבעת הצמיגים בדחיפות כי הם שחוקים ובלויים (יש לו צמיגי הנקוק), וכמובן שהוא המליץ לו לקנות ממנו סט צמיגים באיכות לא ידועה אבל במחיר טוב. הוא שלח אליי תמונות של הצמיגים וביקש לקבל חו"ד לגבי מצבם מחברי הפורום.

הצמיגים בני קצת פחות מ-3 שנים. בעל הרכב יודע שהוא צריך להחליף צמיגים בקרוב אבל השאלה היא האם זה דבר דחוף.

בתמונות נראים 2 תמונות של הצמיג הקדמי משמאל ו2 תמונות של הצמיג האחורי משמאל.

מה אתם אומרים?

IMG_20170331_171833.jpg

IMG_20170331_171846.jpg

IMG_20170331_173019.jpg

IMG_20170402_145553.jpg

עריכה אחרונה על ידי AvihuHe

פורד פיאסטה ידנית 2013 1.25L 8)

פורסם

צודק הצמיגאי - צמיגים יבשים ועם סדקים. השאלה מה הוא הציע.

מה מידת הצמיגים ( כולל קוד מהירות ), שיהיה אפשר להמליץ לך לקנות?

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אכן, רצוי באמת להחליף ויפה שעה אחת קודם.

כלל אצבע - ברגע שמתחילים להתפתח סדקים שניתן לראות בלי בעיה על הצמיג - להחליף.

כל הכבוד לחבר שמודע לזה שצריך להחליף (לא כולם אשכרה מודעים לזה) וכל הכבוד לו2 על זה שהוא התייעץ איתך לפני שהסכים להצעה.

 

אגב, היות והצמיגאי התנהג בהגינות ולא ניסה לדחוף סתם צמיגים, הייתי מקבל המלצות למותג ודגם והולך לקנות אצלו את הצמיגים

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

אלו הצמיגים המקוריים של הרכב. לפי מה שהוא אמר לי המידות הן 195/50 R15 והבעלים הקודם של הרכב החליף את ארבעת הצמיגים ישר אחרי שמסרו לו את האוטו לצמיגים הללו.

אני המלצתי לו על falken ze914 כפי שחברי הפורום המליצו לי כששאלתי לא מזמן. נשמע לכם טוב?

פורד פיאסטה ידנית 2013 1.25L 8)

פורסם

בסביבות 250 שקלים אפשר למצוא את הפאלקן המדובר.

אם רוצים צמיג ברמה יותר גבוהה - Dunlop bluresponce או pirelli p1 cinturato.

http://tires.yad2.co.il/compare?type=1_0&diameter=5&aspectRatio=12&width=17

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

משום מה המחיר באתר של לפי מי שהבנתי מייבא את צמיגי פאלקן "טייר קלאב" עבור כל צמיג הוא 314 ש"ח ואילו יש פנצריות שמציעות את אותו הצמיג במחיר שמתחיל ב238 ש"ח. ממה יכולה לנבוע ההפרש במחיר פרט לאחוזי רווח? האם אין בעיה להתקין את הצמיגים באחת הפנצריות הזולות שבאתר יד 2?

פורד פיאסטה ידנית 2013 1.25L 8)

פורסם

זה שוק חופשי ויש הפרשי מחירים. חוץ מזה, לא כל פנצ'ריה עומדת מאחורי הפרסום שלה. אני מכיר כמה באיזור גוש דן שהמחיר בפרסום הוא גם המחיר בפועל. צריך תמיד לוודא שמוכרים לך דגם מתאים עם תאריך ייצור מודפס על הצמיגים (עד שנה אין בעיה ).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

נראים כמו צמיגים בני 7 שנים.

לדעתי חבר שלך טעה, זה צמיג ישן מאוד.

באחת התמונות יש תאריך יצור של הצמיג, כתוב 0-משהו, שזה אומר שהצמיג הוא מעשור הקודם.

יכול להיות אפילו מקורי של הרכב.

פורסם (נערך)

ישנם דגמים שאחרי שנתיים וחצי - שלוש של עמידה בשמש נראים ככה. לדעתי גם פאלקן לא יעבור 3 שנים והתייבשות תגמור אותו לפני השחיקה.

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

×
×
  • תוכן חדש...