Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7798 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מתכנן לקנות פורד פיאסטה שנת 86. המצב של האוטו מאוד שמור, חוץ מהמנוע, שלא הוחלף אף פעם.

המנוע נשמע לא הכי טוב אבל נוסע =]

עכשיו השאלה שלי היא כמה בערך יעלה לי לקנות ולהתקין מנוע 1.1 של פיאסטה 86? (מנוע מפירוקיה או משו כזה).

 

תודה מראש למי שיענה!! =]

172

פורסם
אני מתכנן לקנות פורד פיאסטה שנת 86. המצב של האוטו מאוד שמור, חוץ מהמנוע, שלא הוחלף אף פעם.

המנוע נשמע לא הכי טוב אבל נוסע =]

עכשיו השאלה שלי היא כמה בערך יעלה לי לקנות ולהתקין מנוע 1.1 של פיאסטה 86? (מנוע מפירוקיה או משו כזה).

 

תודה מראש למי שיענה!! =]

יעלה לך יותר זול לקנות פיאסטה, או כל רכב אחר שמור פחות, אבל עם מנוע תקין!

מנוע לא מחליפים כמו שמחליפים פלגים, מנוע פורד יכול לעשות גם חצי מיליון ק"מ, בתנאי שהוא לא אוכל

שמן, והדחיסה שווה , אם כי לא גבוהה!

חוץ מהעובדה, שהמנוע לא הוחלף מעולם, האם המנוע הנוכחי במצב סביר?

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

המנוע הנוכחי במצב בסדר לדעתי. יחסית לשנת הרכב כמובן.

המנוע לא שהוא ממש לא נוסע.. הוא נוסע פסדר. ודיי סוחב.

עוד פעם.. יחסית לשנה של הרכב.

אבל אני שואל למקרה ש..

 

אז אתה אומר שווה כבר להשאר עם המנוע הזה?

172

פורסם

אצלנו בעבודה נפוצה האמרה עובד ? אל תגע.

 

כל עוד הרכב נוסע בצורה סבירה - עזוב את העסק כפי שהוא.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

כן אבל אני חושב אם שווה לי לקנות את האוטו.. שהוא שמור מאוד.. מצב מצויין.. עם המנוע הזה.. (אפשר לקרוא לזה מציאה)

או שלקנות פיאסטה לא שמורה אבל יש סיכוי שיהיה סה מנוע טוב יותר במקצת..

172

פורסם
כן אבל אני חושב אם שווה לי לקנות את האוטו.. שהוא שמור מאוד.. מצב מצויין.. עם המנוע הזה.. (אפשר לקרוא לזה מציאה)

או שלקנות פיאסטה לא שמורה אבל יש סיכוי שיהיה סה מנוע טוב יותר במקצת..

תגדיר בדיוק מה לא בסדר במנוע.

שיפוץ בסיסי למנוע אתה יכול גם ב 1500-2000 ש"ח. שיפוץ מקיף יותר יעלה כמובן יותר.

דני.

פיאסטה MK1 שנת 79 בשלבי שיפוץ ->[thread=41214]כאן[/thread]

מנוע:1L, ממוזגת+ תוספות.

פורסם
תגדיר בדיוק מה לא בסדר במנוע.

שיפוץ בסיסי למנוע אתה יכול גם ב 1500-2000 ש"ח. שיפוץ מקיף יותר יעלה כמובן יותר.

דני.

המנוע הנוכחי במצב בסדר לדעתי. יחסית לשנת הרכב כמובן.

המנוע לא שהוא ממש לא נוסע.. הוא נוסע פסדר. ודיי סוחב.

עוד פעם.. יחסית לשנה של הרכב.

אבל אני שואל למקרה ש..

הכל בסדר במנוע, ולא יכול להיות לך הרבה מושג מה הוא עבר ב-20 שנה.

 

שים דלק וסע, כשהצרות יגיעו - תתמודד איתן...

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...