Jump to content

SPLiT

  • הודעות

    83
  • כאן מאז:

הנקודות של SPLiT

נהג חדש

נהג חדש (2/14)

10

מוניטין

  1. SPLiT

    שיכפול שלט חניה

    כל השלטים האלה עובדים על תדר 433.92 mhz כמעט כל השלטים מאליאקספרס \ איביי דיי זהים הוראות לשכפול מגיעות עם השלט, בגדול זה לחיצה על 2 כפתורים בשלט החדש, ואז לחיצה בשלט הישן על מנת ״ללמד״.
  2. בדקת בגמ. פורטל? http://gmportal.co.il/Home/SearchWheels1/32?ScrewNum=4&ScrewDis=108.00&Diameter=15 http://gmportal.co.il/Home/SearchWheels1/32?ScrewNum=4&ScrewDis=108.00&Diameter=16 תשקול אולי לקנות סט בצבע כסוף, ולצבוע אותם. אני מניח שזה יותר משתלם כלכלית.
  3. אני לא חושב שיש מישהו שיכול לחזות את אורך חיי המנוע, במיוחד כשלכל אחד יש סטנדרטים אחרים ל "מטופל טוב". שיפוץ גיר יכול להגיע לאיזור ה4000. אם שיפוץ מנוע הכוונה לאוברול, אני מעריך שזה יעלה הרבה מאוד. אתה לא יכול להניח שהוא עבר טיימינג ב2012 עד שאתה לא תראה קבלה על החלפת הטיימינג בחלקים מקוריים. ואתה לא תוכל להיות שקט לשנתיים כי אחרי 3 שנים (שזה השנה) צריך יהיה לבצע החלפת רצועת אביזרים. מחיר הרכב תלוי במצב הרכב. משהו שהקילומטרז' לא בהכרח מעיד עליו. עלויות החזקה יהיו גבוהות כי החלפים יהיו יקרים משמעותית מרכבים רגילים, או רכבים דומים מדגם אחר. אני חושב שעדיף לך לחשוב עוד פעם מה אתה מחפש מרכב, ואולי שווה לדחות את הקניה הפזיזה. האם יש "מתמודדות" אחרות בסיפור? או הבחירה היחידה היא קליאו ספורט?
  4. גם אני לקחתי מרוב טיפשותי קליאו ספורט לבדיקה במכון. התוצאות לא היו טובות במיוחד (בלשון המעטה). נזילות מהדפרנציאל (??) הספק מנוע גם באיזור שיצא לך, ועוד שלל דברים. לאחר מכן לקחתי את הרכב למקום שעבד על רכב או שתיים כאלה. הם בדקו את הרכב, מצאו ליקויים קטנים שאופייניים לדגם (מה שלגמרי לא תואם את דו"ח הבדיקה - משהו שגם מבחן הזמן הוכיח), ולבסוף רכשתי את הרכב. שורה תחתונה - אל תקח את ההספק כמשהו וודאי, כנראה שהוא ממש לא משקף את המציאות. הדברים שכן צריך לבדוק לפי הדו"ח: 1. היסטורית טיפולים (!!!!!) - תוודא שהרכב טופל בזמן, בחלקים מקוריים. במידה ולא - תרד מזה. אל תתפתה להבטחות שהרכב מטופל כל נסיעה אצל מוסכניק קרוב משפחה. כל עוד זה לא מתועד בדרך זה או אחרת, זה לא קרה. תוודא שביצעו טיימינג (מקורי) במועד שהיה צריך (כל 5 שנים, או 120 ק"מ). תוודא שביצעו החלפה של רצועת אביזרים ומותחנים. 2. החריקה בגיר מעידה לרוב על סינכרון בלוי, מצב שאפשר לסחוב אבל קח בחשבון שמתישהו תצטרך לשפץ את הגיר. 3. נזילות - האם זה כסת"ח או משהו משמעותי? 4. תושבות מנוע, מערכת פליטה, וכל הגומיות בפרונט - לבדוק באיזה מצב הם. 5. דוד אחורי - לרוב הם נרקבים וצריך פשוט להחליף אותם. סעיפים 3+4+5 - באים לידי ביטוי רק במחיר. סעיפים 1+2 הם DEAL BREAKER. לגבי המשחק בטורים - יש אפשרות שזאת בעיה במצערת. מצערת חדשה תעלה (אם תמצא איפשהו) כמה אלפים. יש אפשרות לבצע תיקון במצערת מכאנית (אולי גם באלקטרונית, אבל לא ניסיתי). לגבי קושי הקלאץ - הקלאץ' ברכב הזה קשה מטבעו. אי אפשר להסיק על מצבו לפי הקושי שלו.
  5. עברתי עכשיו על השרשור, כל הכבוד! רכב ממש מיוחד ויפה! אני אחכה לעדכון בשרשור שלך!
  6. שלום, המושבים בקליאו ספורט שלי תומכים אחלה בצידי הגוף! אבל גב המושב ממש נמוך לי (מגיע קצת מעבר לחצי הגב שלי). ניסיתי לכוון את המושב, ובכל מצב אני יושב כפוף, והצוואר מתעייף אחרי כל נסיעה של יותר מחצי שעה. הפתרון שאני רואה זה החלפת המושבים המקוריים של הרכב, במושבים אחרים שאני אמצא אותם מתאימים לי יותר. לי אישית זה נראה דיי מורכב בגלל שה"תושבות" של המושבים הם לא באותו הגובה, ולא באותו האורך בגלל מבנה רצפת הרכב. רציתי לדעת אם מישהו פה ביצע החלפה כזאת? ורציתי לקבל המלצה על בעל מקצוע עם נסיון בעניין. (אני מחפש משהו יותר ספציפי מ "לך לכל מסגר, יעשה לך את זה ב500 שקל!"). חשוב שזה יהיה מקצועי, ובטיחותי! תודה מראש!
  7. המטרה היא באמת לנקות צבע שלא "תפוס" חזק, ובנוסף - כל שמן\לכלוך שיש על הטאסה שיפריע לצבע להתפס על הפלסטיק. אין צורך להגיע עד לפלסטיק עצמו משייפים את השכבה שעתידה להתקלף\מתקלפת.
  8. חלק רב מהתוצאה קשורה להכנת המשטח לצבע, ולא בהכרח לסוג הספריי. אתה יכול להשתמש בזה, אבל מנסיון - גם ספריי צבע פשוט ב15 ש"ח יתן תוצאות טובות בעזרת הכנה נכונה. תשים לב לבצע את השלבים האלה: 1. ניקוי יסודי של הטאסות בעזרת מים, ספוג וסבון כלים לבחירתך 2. שיוף יסודי עם נייר מים בהתאם לצורך, ושטיפה טובה לאחר מכן. (במידה ויש הרבה קילופים ושריטות, אתה יכול להשתמש בנייר 500, ולאחר מכן לעבור עם נייר 1000). 3. ייבוש מלא של הטאסות. 4. צביעה לפי הוראות השימוש שכבה דקה בכל פעם - גם אם זה לא נראה שהריסוס מכסה את כל השטח. שים לב לא לרסס יותר מידי בשביל לא ליצור נזילות, ולחכות כ15 דק' בין שכבה לשכבה. 5. יבוש סופי של כמה שעות.
  9. למכירה קאפות חדשות לג'אנטים. רביעיה אחת של רנו. רביעיה שניה עם סמל של באטמן. נמכר עקב גודל לא מתאים, בפחות ממחיר עלות. המחיר - 50 ש"ח לכל רביעיה. נא ליצור קשר בהודעה פרטית. =======================
  10. אני לא מאזור השרון, אבל תודה על ההצעה, ועל התשובה! אני אנסה לבדוק את מנגנון הנעילה בדלת עצמה. במידה והבעיה היא בממסר, אני מבין שיש צורך להחליף את המערכת? אני לא חושב שהבעיה היא בנעילה המרכזית, כי בנעילה של דלת הנהג מהמפתח, כל הדלתות ננעלות ביחד איתו.
  11. שלום, לאחרונה יש לי בעיה ברכב (יונדאי גטס) עם שלטי הנוחות. המערכת הותקנה לפני כשנתיים, והיא נראית ככה: לפי מה שאני זוכר המנגנון הוא רק לדלת הנהג כי יש נעילה מרכזית (כנראה מקורית) באוטו. בשבועיים האחרונים הבעיה הייתה קורת פעם בכמה ימים, ובין לבין הייתה עובדת תקין , ובכמה ימים האחרונים זה קורה תמיד. כשאני לוחץ על כפתור הנעילה בשתי השלטים, הווינקרים מהבהבים כאילו האוטו ננעל, אבל אני לא שומע שום צליל מכאני של נעילה, וכמובן גם בפועל האוטו לא נעול. לחיצה נוספת על כפתור הנעילה גורם לווינקרים להבהב 3 פעמים, כמו במצב תקין שלוחצים על הנעילה כשהאוטו כבר נעול. כשאני נועל את דלת הנהג מהמפתח כל הדלתות ננעלות. כשאני לוחץ על כפתור הפתיחה, הדלתות נפתחות (רק אם לחצתי על כפתור הנעילה קודם, שלא עשה כלום חוץ מלהודיע למערכת שהדלתות נעולות, ואז נועל פיזית עם מפתח). תוכלו בבקשה לכוון אותי לבעיה? אני מבין שזה אמור להיות משהו במערכת עצמה, ולא בשלטים. וגם רק בפעולת הנעילה, כי הפתיחה עובדת מהשלטים. תודה רבה!
  12. אני מפרסם את הרכב בשביל חבר. נא לפנות אליו. סיאט לאון 1.8TSI ידנית שנת 2011 יד 2 80,000 ק"מ טסט עד אוגוסט הבא הרכב מאוד מושקע בהרבה מאוד כסף, ובמהלך התקופה שהרכב היה אצלו הוא שודרג עם הרבה מחשבה: APR סטייג' 2+ שכולל: צינורות T.O.P APR קיט יניקה APR דאון פייפ חיישן N75 של APR קויילים R8 וכמובן כל זה מנוהל בעזרת תוכנה APR STAGE 2+ יש תוספות גם מסביב כמו: קוילאוברים VMAXX אקסטרים (שליטה על גובה + קשיחות) צמיגים R1R בני חודשיים חלונות מושחרים בכל הרכב השחמה בפנסים מאחורה ועוד.. כמובן שהרכב מטופל כל 5000 אלף ק"מ בשמנים, נוזלים וחלקים הכי איכותיים. לפרטים נוספים - 0528-998372
  13. גם לי קרה שהזמנתי מוצר, לאחר כשבועיים הסטטוס של ההזמנה לא השתנה ל"נשלח". שלחתי להם מייל, ופניתי לתמיכה בנוגע למצב ההזמנה. לאחר שבוע שלא חזרו אליי - פתחתי קייס בפייפאל. לאחר חודש של המתנה לתשובה של החברה על הקייס (וכמובן שלא הייתה תשובה), זה הגיע לפייפאל עצמם שפשוט החזירו לי את הכסף. אני לא יודע מה הסיבה שהם מפסיקים לשלוח לארץ, אבל זה בוודאות לא בעיה של הדואר אלא בעיה של החברה עצמה. ומעבר לזה, שלא ישלחו יותר לארץ. ככה פחות לקוחות יפגעו.
  14. חייב להמליץ! אביתר קיבל אותי בסניף בת ים ביום עמוס מאוד (שישי), ושקלתי הרבה מאוד זמן איזה ג׳אנטים להרכיב. למרות הלחץ שהיה עליו הוא הלך איתי למחסן והראה לי לפחות 10 סטים. יש לציין שכל זה ברצון, וללא יחס של ניפנוף. לא הצלחתי לבחור ואמרתי שאני יקח את הסופ"ש לחשוב על זה. הוא אמר שאין שום בעיה, ושהוא מצטער על זה שלא הצלחתי למצוא משהו. בסופו של דבר הגעתי ביום אחר, ובחרתי סט ג׳אנטים במחיר מעולה ומיותר לציין שהיחס נשאר מצויין! גם בדברים הקטנים, דאג שאני יצא מרוצה. אביתר תודה רבה! כל שאר החברה׳ שם גם בעלי שירותיות גבוהה מאוד, שבאמת לא רואים כל יום. אני מאחל לכל בעלי המקצוע ללמוד מהם!!
×
×
  • תוכן חדש...