Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3395 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברה

יש לי רעשים (רעשי אלטרנטור כנראה) וזה כבר מתסכל אותי

בהתחלה חשבתי שזה מהמגבר אז החלפתי אותו למגבר חדש אחר של rodeo drive

לפני שכולם יקפצו ויגידו שזה חרא מגבר תבינו שהרעשים שמופקים כרגע במערכת לא מצדיקים גם עם מגבר כזה

בנוסף בדקתי את כל הארכות וקילפתי צבע וחיזקתי

הכבל של +כמובן לא עובר עם הrca

חשבתי שהבעיה היא ביחידת ראש (תואם מקור ) וגם היא הוחלפה באנדוריאד של eonon חדשה לגמרי(אציין שברכבים אחרים היחידה נבדקה ולא היו רעשים

הסט מקדימה הוא סט קומפונט של פיוניר (קיבלתי עם הרכב )

ועל המגש 6x9 של פיוניר גם

 

הפיתרון הזמני והגרוע של היה פשוט לשים מנחת אבל גם שמורידים את את המנחת בכיוונים ישנם עדיין רעשים מעצבים כאלה אם כי פחות כמובן

 

האמת שאני כבר לא יודע מה לעשות

לקחתי לבעל מקצוע וגם שם לא נפתרה הבעיה הוחלפו סטים של התקנות וכבלים של rca וגם שם לא נפתרה הבעיה

 

 

אשמח לרעיונות לעזרה :)

תודה אלעד

פורסם

תקצר את המינוס של אחד הrca לגוף של המכשיר HU

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם (נערך)

אבל קודם תן מינוס חדש לרדיו, אמור לעזור.

ההסבר לזה פשוט, יש רכבים שהמינוס בצמה של הרדיו לא קיים, או שחתכו או איפשהו בדרך שהתקינו משהו אחר ברכב, ואז המינוס היחיד שהרדיו מקבל זה מהמחבר האנטנה, שזה למעשה לא מספיק.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי Guest
פורסם
אבל קודם תן מינוס חדש לרדיו, אמור לעזור.

ההסבר לזה פשוט, יש רכבים שהמינוס בצמה של הרדיו לא קיים, או שחתכו או איפשהו בדרך שהתקינו משהו אחר ברכב, ואז המינוס היחיד שהרדיו מקבל זה מהמחבר האנטנה, שזה למעשה לא מספיק.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

האמת שעל המינוס של היחידת ראש לא הסתכלתי הרבה

השאלה היא האם המינוס של הרדיו גם יוצא מהשילדה או מהצמה של החוטים ?

ותוכל קצת לפרט לגבי לקצר את המינוס ?

פורסם

איפשהו הוא אמור להתחבר לשלדה, אבל יש הרבה "אבל"ים.

תמצא מינוס טוב/פח מאחורי הרדיו, אליו תחבר כבל וחבר אותו למינוס בצמה של הרדיו,

זה יעזור (99%)

אם לא/או בנוסף תחבר את המינוס של אחד הRCA לגוף הרדיודיסק.

 

בערך ככה (ראה תמונה), אבל לא חייב להשקיע עד כדי כך, אחד מספיק

IMG_20130118_011354_zpsb3f720c2.jpg

פורסם
איפשהו הוא אמור להתחבר לשלדה, אבל יש הרבה "אבל"ים.

תמצא מינוס טוב/פח מאחורי הרדיו, אליו תחבר כבל וחבר אותו למינוס בצמה של הרדיו,

זה יעזור (99%)

אם לא/או בנוסף תחבר את המינוס של אחד הRCA לגוף הרדיודיסק.

 

בערך ככה (ראה תמונה), אבל לא חייב להשקיע עד כדי כך, אחד מספיק

[ATTACH=CONFIG]482599[/ATTACH]

 

 

תודה על העזרה אך לצערי זה עדיין לא עזר

אני כבר ממש מיואש

אני חושש מאוד כי כמעט כל דבר אפשרי כבר עשיתי ?

הייתי שמח אם מישהו פה מהרציינים :) היה עוזר לי פה באיזור באר

בתשלום כמובן :)

פורסם

תגיע לחולון, נעזור לך ללא תשלום.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם
תגיע לחולון, נעזור לך ללא תשלום.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

חחחחח תודה רבה אחי אבל זה די בעיה בשבילי :)

לענינו אני מתוסכל סופית !!!!

בדקתי עם מגבר אחר -הרעש ממשיך

ניסיתי לקצר את הrca -הרעש ממשיך

ניסתי לתת 0 חדש ליחידת ראש -הרעש ממשיך

לקחתי ארקה חדשה וחיברתי לבורג גדול יותר של החגורה -הרעש ממשיך

החלפתי כבל של rca והעברתי דרך הסלון של האוטו -הרעש ממשיך

גיליתי ש הremote למגבר עובר עם התעלה של הרמקולים אז גם אותו העברתי בסלון האוטו -והרעש כמובן ממשיך

 

 

לא יודע מה לעשות את האמת !!

מישהו מכיר טכנאי תותח שיטפל לי בבעיה?

פורסם

אהלן חברים

עידכון קטן אשמח לעזרה

חיברתי רדיו אחד למערכת ואין רעשים מה שאומר שהבעיה היא ברדיו

אבל ...שלחתי את הרדיו לבן אדם שיבדוק לי אותו והוא טוען שהוא תקין לחלוטיןבנוסף הבעיית רעשים הזאת הייתה לי גם ברדיו הקודם ובגלל זה אני חושד שיש לי פה בעיה מאוד ספציפית או שהרדיו לא עומד במגברים (וזה מגברים מאוד סטנדרטים ופשוטים )

 

מה אתם חושבים שאני צריך לעשות ואיך אפתור את הבעיה הזאת ?

פורסם

חשבתי שהבעיה היא ביחידת ראש (תואם מקור ) וגם היא הוחלפה באנדוריאד של eonon חדשה לגמרי(אציין שברכבים אחרים היחידה נבדקה ולא היו רעשים )

 

אשמח לרעיונות לעזרה :)

תודה אלעד

 

לא ממש מבין.

×
×
  • תוכן חדש...