Jump to content

Elad199323

  • הודעות

    11
  • כאן מאז:

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של Elad199323

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. אהלן חברים עידכון קטן אשמח לעזרה חיברתי רדיו אחד למערכת ואין רעשים מה שאומר שהבעיה היא ברדיו אבל ...שלחתי את הרדיו לבן אדם שיבדוק לי אותו והוא טוען שהוא תקין לחלוטיןבנוסף הבעיית רעשים הזאת הייתה לי גם ברדיו הקודם ובגלל זה אני חושד שיש לי פה בעיה מאוד ספציפית או שהרדיו לא עומד במגברים (וזה מגברים מאוד סטנדרטים ופשוטים ) מה אתם חושבים שאני צריך לעשות ואיך אפתור את הבעיה הזאת ?
  2. חחחחח תודה רבה אחי אבל זה די בעיה בשבילי לענינו אני מתוסכל סופית !!!! בדקתי עם מגבר אחר -הרעש ממשיך ניסיתי לקצר את הrca -הרעש ממשיך ניסתי לתת 0 חדש ליחידת ראש -הרעש ממשיך לקחתי ארקה חדשה וחיברתי לבורג גדול יותר של החגורה -הרעש ממשיך החלפתי כבל של rca והעברתי דרך הסלון של האוטו -הרעש ממשיך גיליתי ש הremote למגבר עובר עם התעלה של הרמקולים אז גם אותו העברתי בסלון האוטו -והרעש כמובן ממשיך לא יודע מה לעשות את האמת !! מישהו מכיר טכנאי תותח שיטפל לי בבעיה?
  3. תודה על העזרה אך לצערי זה עדיין לא עזר אני כבר ממש מיואש אני חושש מאוד כי כמעט כל דבר אפשרי כבר עשיתי ? הייתי שמח אם מישהו פה מהרציינים היה עוזר לי פה באיזור באר בתשלום כמובן
  4. האמת שעל המינוס של היחידת ראש לא הסתכלתי הרבה השאלה היא האם המינוס של הרדיו גם יוצא מהשילדה או מהצמה של החוטים ? ותוכל קצת לפרט לגבי לקצר את המינוס ?
  5. אהלן חברה יש לי רעשים (רעשי אלטרנטור כנראה) וזה כבר מתסכל אותי בהתחלה חשבתי שזה מהמגבר אז החלפתי אותו למגבר חדש אחר של rodeo drive לפני שכולם יקפצו ויגידו שזה חרא מגבר תבינו שהרעשים שמופקים כרגע במערכת לא מצדיקים גם עם מגבר כזה בנוסף בדקתי את כל הארכות וקילפתי צבע וחיזקתי הכבל של +כמובן לא עובר עם הrca חשבתי שהבעיה היא ביחידת ראש (תואם מקור ) וגם היא הוחלפה באנדוריאד של eonon חדשה לגמרי(אציין שברכבים אחרים היחידה נבדקה ולא היו רעשים הסט מקדימה הוא סט קומפונט של פיוניר (קיבלתי עם הרכב ) ועל המגש 6x9 של פיוניר גם הפיתרון הזמני והגרוע של היה פשוט לשים מנחת אבל גם שמורידים את את המנחת בכיוונים ישנם עדיין רעשים מעצבים כאלה אם כי פחות כמובן האמת שאני כבר לא יודע מה לעשות לקחתי לבעל מקצוע וגם שם לא נפתרה הבעיה הוחלפו סטים של התקנות וכבלים של rca וגם שם לא נפתרה הבעיה אשמח לרעיונות לעזרה תודה אלעד
  6. זה שזה לא שיא המגברים אני יודע השאלה שלי האם המגבר יעבוד או ואם כן באיזה קונפירציה הוא יעבוד? שוב אני ידגיש אני לא מחפש ריגושים ולא מחפש להשתגע אז כרגע מונו איכותי לא בא בחשבון מבחינת מזומנים
  7. אוקיי תודה רבה חבר על העזרה האם יש עוד דעות מומחים כאן בפורום שיכלו לעזור לי לפני הזמנת הסאב ...
  8. אולי עדיף להביא את אותו הסאב בשני סלילים של שני הום ולחבר בתצורה כזאת ?
  9. תודה על התגובה חבר האם קיימת אפשרות כזאת שהמגבר לא יחזיק מעמד ב2אוהם ויכנס לפרוטקשיין ?
  10. עזרה מישהווו ???\
  11. אהלן חברים אני דיי חדש פה ורציתי להתייעץ איתכם על אפשרות להזמנת סאב מחול קיבלתי מונו בלוק של boss מחבר אלו ההספקים שלו 1100 W MAX Power 1 Channel 825 W X 1 RMS @ 2 ohm 413 W X 1 RMS @ 4 ohm Monoblock, Class A/B, MOSFET Power Suppl הדגם שלו זה riot1100w הייתי מעוניין להתאים לו סאב של רוקפוד "R2D4 10 הקטע הוא שהוא שני סלילים של 4אוהם מה שאמור שאם אחבר אותו לערוץ אחד בצורה הזאת הוא יאלץ את המגבר לעבוד ב2 אוהם האם אתם חושבים שזה יהיה בעיה למגבר לעבוד ב2 אוהם ?הוא יעמיס עליו ? האם בכלל אתם ממליצים לעבוד ב4 אוהם ולחבר רק סליל אחד ? זה המפרט של הסאב [TABLE=class: table noBorders, width: 535] [TR=bgcolor: #EBEBEB] [TD=class: tableHeaders]Nominal Impedance:[/TD] [TD=class: tableData]Dual 4-Ohm[/TD] [/TR] [/TABLE] [TABLE=class: table noBorders, width: 535] [TR] [TD=class: tableHeaders]Power Handling (Watts RMS):[/TD] [TD=class: tableData]250 Watts RMS 500 Watts Max[/TD] [/TR] [/TABLE]
×
×
  • תוכן חדש...