אהלן חברים אני דיי חדש פה ורציתי להתייעץ איתכם על אפשרות להזמנת סאב מחול
קיבלתי מונו בלוק של boss מחבר אלו ההספקים שלו
1100 W MAX Power 1 Channel
825 W X 1 RMS @ 2 ohm
413 W X 1 RMS @ 4 ohm
Monoblock, Class A/B, MOSFET Power Suppl
הדגם שלו זה riot1100w
הייתי מעוניין להתאים לו סאב של רוקפוד "R2D4 10
הקטע הוא שהוא שני סלילים של 4אוהם מה שאמור שאם אחבר אותו לערוץ אחד בצורה הזאת הוא יאלץ את המגבר לעבוד ב2 אוהם
האם אתם חושבים שזה יהיה בעיה למגבר לעבוד ב2 אוהם ?הוא יעמיס עליו ?
האם בכלל אתם ממליצים לעבוד ב4 אוהם ולחבר רק סליל אחד ?
זה המפרט של הסאב
[TABLE=class: table noBorders, width: 535]
[TR=bgcolor: #EBEBEB]
[TD=class: tableHeaders]Nominal Impedance:[/TD]
[TD=class: tableData]Dual 4-Ohm[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
[TABLE=class: table noBorders, width: 535]
[TR]
[TD=class: tableHeaders]Power Handling (Watts RMS):[/TD]
[TD=class: tableData]250 Watts RMS
500 Watts Max[/TD]
[/TR]
[/TABLE]