Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3404 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פעם ראשונה שאני פותח שרשור פה אז נא להתחשב... :roll:

קניתי לפני כמה ימים קיה פורטה 0 ק"מ. המערכת שמגיעה איתה הותקנה ע"י UZEB ואם הבנתי נכון זה הדגם :

http://www.uzeb.co.il/details/922/ANDROID-i-1001

ממה שהבנתי יש אופציה לרכוש חבילת גלישה אצל א.ד.י מערכות בעלות מוגזמת אז אני מדלג לקטע שבו אני רוכש מודם סלולרי/נט סטיק/ שם אחר ??? ומחבר אותו לשקע USB היחיד שיש לי בפנל.

1. האם אכן אפשרי ?

2. איזה מודם/סטיק יתאים לארץ ו/או למערכת שלי ?

3. איך אני מתקין אפליקציות כמו יוטיוב/YNET וכו' ?

 

כל מידע אחר רלוונטי יתקבל בברכה...

תודה מראש

פורסם

צר לי לאכזב אותך אבל זאת אחת המערכות הגרועות שיש, לגבי הסטיק והאם יש אפשרות אינני יודע לענות לך אבל לגבי התקנת אפליצקיות אז התשובה היא לא, אי אפשר להתקין שם אפליקציות, הגרסא ישנה מאוד והמערכת פשוט איטית בטירוף, מקווה שלא תתבאס ממנה יותר מישי וגם אם כן תמיד יש אופציה להחליף...

פורסם

אני מאמין שהיא די חלשה אבל אחרי הכל היא אנדרואיד וככזו ברוב המקרים היא ניתנת לפריצה. השאלה רק איך... ניסיתי לחבר לה סטיק אבל כנראה שיש בעיה בסים אז אני לא יכול להאשים אותה. ממתין לתגובות נוספות...

 

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

פורסם
אני מאמין שהיא די חלשה אבל אחרי הכל היא אנדרואיד וככזו ברוב המקרים היא ניתנת לפריצה. השאלה רק איך... ניסיתי לחבר לה סטיק אבל כנראה שיש בעיה בסים אז אני לא יכול להאשים אותה. ממתין לתגובות נוספות...

 

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

אהלן

גם אני קיבלתי מערכת כזו על הונדה סיוויק חדשה אני מצטרף לחבר הקודם חרטא סינית בתחילה הדיבורית היתה רועשת החליפו מיקרופון ולאחר מכן הרדיו איבד מהרגישות החליפו את כל המערכת לסיכום השרות מעולה אבל יותר מידי התעסקויות ונוסף מערכת סגורה "גן נעול" אי אפשר להתקין כלום,אם מישהו יצליח לבצע ROOT לאנדרויד נוכל להתקין עד אז אכזבה גן נעול.

×
×
  • תוכן חדש...