Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שוק הנדל"ן מתחיל להתקרר בדרך למטה?


iceco
 שיתוף

פוסטים מומלצים

אני לא יודע מה אתם מדברים על יבנה חברים.

אבל 4 חדרים מקבלן ביבנה עולה 2.1 מיליון שקל

אז זול זה לא וזה בדיוק אותו מחיר של רחובות היום

(Sold) Chevrolet Aveo LT 2006

Citroen C3 Shine 2017

C5 AirCross Feel 2020

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 3.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

  • חברי המעגל הראשון

יש דירות ביבנה ב1.5 מליון אבל אלה דירות בבתים של שנות ה70 ללא מעלית וללא חניה. זה יכול להיות נחמד עבור מי שיש לו כסף להשקעה בנדל"ן, כי בעוד כמה שנים כנראה יעשו שם פינוי בינוי. בשביל מגורים לא הייתי חושב על זה אפילו.

על דירות בבניינים מודרניים (גם לא חדשות מקבלן) אנשים מבקשים יותר מ2 מיל.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

.Volvo 740. It's hip to be square

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השוק נעשה פרוע. ויש גם כאלו שממש נסחפים. 

ברחוב שלי מוצע בית ששופץ, למכירה. הבית נקנה ב 2018 אאל"ט ב 2.350M וכיום מבקש 4.150M !? בתים ברחוב גם כאלו ששופצו נמכרו באזור 2.8-3.1M . העיניין הוא , שיהיה מישהו שאכן יקנה ב 4 ואז שאר הרחוב ינסו ליישר קו לשם.

  • מבאס 1

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, yuvalganim כתב:

אני לא יודע מה אתם מדברים על יבנה חברים.

אבל 4 חדרים מקבלן ביבנה עולה 2.1 מיליון שקל

אז זול זה לא וזה בדיוק אותו מחיר של רחובות היום

נתתי דוגמה 

אם יהיה סבסוד אך ורק ליבנה ולא לרחובות, תהיה (לדעתי) הגירה ליבנה על חשבון רחובות.

 

דוגמה איך אפשר להסיט ביקושים עם סבסוד 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

כדי להסיט ביקושים אתה צריך לסבסד או לתמרץ איכשהו עסקים שמייצרים מקומות עבודה ולא דירות. מחיר למשתכן סיבסדה דירות ולא הסיטה ביקושים. 

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

.Volvo 740. It's hip to be square

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זו בדיוק הבעיה שבקושי יש תעסוקה נורמלית מחוץ לאיזור גוש דן, רוב הכלכלה הישראלית מתרכזת שם. ברגע שתהיה תעסוקה איכותית (ולא מפעלים בשכר מינימום כמו שיש כיום) בערים כמו ירוחם, מצפה רמון, דימונה, מגדל העמק, עפולה, טבריה וכו' - אנשים יתחילו לעזוב את המרכז.
תסתכלו על מחירי הדיור בערים כמו קרית מלאכי, גדרה ויבנה, זה פשוט טירוף.

  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 16 דקות, beastmode כתב:

תסתכלו על מחירי הדיור בערים כמו קרית מלאכי, גדרה ויבנה, זה פשוט טירוף.

אתה די צודק לגבי שתי הראשונות, אבל יבנה תכלס היתה בתמחור חסר בעבר ועכשיו ישרה קוו. זו עיר במיקום מצוין, עם שני קווי רכבת, יציאות ישירות לכביש החוף ובמרחק רבע שעה נסיעה ממרכזי קניות גדולים. על אשדוד עוד אפשר לומר שבזכות הקרבה לים, אבל לא מבין למה המחירים ברחובות ההולנדית למשל גבוהים יותר מיבנה הירוקה.

אני כותב מנקודת ההנחה שמרבית האוכלוסיה בארץ לא עובדת באותה עיר בה היא גרה (פרט לתל-אביב כמובן).

עריכה אחרונה על ידי A_lex
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

פורסם עכשיו שהשרים סיכמו שמס הרכישה למשקיעים יעלה חזרה ל8%.

כדי למנוע את ההתנפלות חסרת התקדים שהיתה על דירות להשקעה ב2015 ערב העלאת המס הקודמת, בממשלה מתכננים להעלות אותו בהפתעה וללא תקופת התארגנות לציבור כמקובל.

מעניין אם עצם ההודעה הערב תגרום להתגברות רכישות משקיעים.

 

tax.thumb.jpg.266c04bf2cd5643602b893615290041b.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל כך שולי שזה היה צריך להיות מבוצע מבלי שום כותרת בעיתון מהיום למחר.

עצם זה שזה הגיע לתקשורת אומר שהם רוצים לחוש את השטח לפני ביצוע המהלך הזה.

 

כרגיל, כמו הממשלה הקודמת, מגיעים לשריפת חורש 600 ק"מ רבוע עם אקדח מים. העיקר סימנו וי על "עשינו".

היו רוצים להוריד מחירים היו מורידים. לא ככה.

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הם לא רוצים להוריד.

יותר נכון כמעט אף אחד לא רוצה להוריד

ורוב מי שרוצה להוריד הוא לא בעל "אמצעים" ולכן דעתו פחות נחשבת.

עצוב אבל זה המצב

 

 

 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

בדיוק, הם מקסימום ינסו להאט את העליה כדי לשדר לציבור שדואגים לו. אבל להוריד? למה למדינה לפגוע בשווי הקרקעות שלה?

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

.Volvo 740. It's hip to be square

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין סיבה להבריח משקיעים מהשוק. ההפך - שיעודדו אנשים להשקיע בפרויקטים להשכרה לטווח ארוך. זה עלול לגרום לפחות אנשים לרדוף אחרי דירה לקנות.

אני תוהה אם בכלליות הורדת מחירים זו בעיה פתירה בכלל ("לבנות יותר" זה כללי מדי וגם לא בטוח שזה באמת אפשרי בקצב המתאים, או יוריד את המחירים גם אם כן)

 

  • אהבתי 1
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, stum כתב:

מגיעים לשריפת חורש 600 ק"מ רבוע עם אקדח מים

תרתי משמע :hihi:

לפני 11 דקות, יבגניפ כתב:

אני תוהה אם בכלליות הורדת מחירים זו בעיה פתירה בכלל ("לבנות יותר" זה כללי מדי וגם לא בטוח שזה באמת אפשרי בקצב המתאים, או יוריד את המחירים גם אם כן)

 

אפשרי לחלוטין אבל דירת5חדרים+חניהל2רכבים זה הנורמה ונראה לי שקשה לשנות נורמה. אפשרי אם יבצעו כעת:

1. שינוי תווי מטרו (יש overlay עם הר"קלת) - אני מעדיף את צורת הgrid locks - הערת אגב: אני בכלל מעדיף להפוך את כל הקווים שעדיין לא נבנו לקווי מטרו. מה שהתחילו כבר לבנות שיבנו אבל שאר הקווים למטרו.

2. בנייה צפופה ולגבוה

3. רפורמה בטרמינלים לאוטובוסים וקווי אוטובוס - שיפוץ טרמינלים (בנוסף להפעלת תחצ"ב 24/7)

4. רשת כבישי אופניים שמקשרים בין ערים ויישובים (ביישובי ספר - לחבר בין היישובים שקרובים אחד לשני)

5. הקמת שדות תעופה קטנים בדרום ובצפון (בשאיפה להתאמה למטוסי רחבי גוף)

6. חיזוק מטרופולין דרומי (באר שבע\אילת)

 

 

  • רעיון טוב! 2
ready to rock
ready to rumble
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 שיתוף


×
×
  • תוכן חדש...