Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3453 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אתמול בדקתי את מפלס המים ברכב וראיתי שהוא לא במקסימום. (יונדאי אקסנט 2000 1.3 ידני)

מילאתי את המים עד הפקק.

היום כשבדקתי את גובה המים במנוע, ראיתי שהמפלס ירד מעט וכל מיכל העודפים מלא ואף יש בו מים מעבר לקו המקסימום.

 

האם התופעה תקינה? ואם לא, מה יכולה להיות הבעיה?

פורסם
שלום,

אתמול בדקתי את מפלס המים ברכב וראיתי שהוא לא במקסימום. (יונדאי אקסנט 2000 1.3 ידני)

מילאתי את המים עד הפקק.

היום כשבדקתי את גובה המים במנוע, ראיתי שהמפלס ירד מעט וכל מיכל העודפים מלא ואף יש בו מים מעבר לקו המקסימום.

 

האם התופעה תקינה? ואם לא, מה יכולה להיות הבעיה?

 

מה כמות המים שהוספת?

הוספת מים או נוזל קירור?

פורסם

יגאל, הוא רשם שמילא עד הפקק(ברדיאטור ) ואחרי נסיעה אני משאר בדק וראה שהמים

התמלאו במיכל העודפים (ככה רשום ) וחסר לו ברדיאטור! זאת אומרת שאו שהפקיד ברדיאטור חלש או שהרכב התחמם (הטמפ' עברו את מחסום הקפיץ ברדיאטור ועברו למיכל לעודפים.

וזה ממש לא תקין!!

פותח השרשור אנא עדכן

מי שלא נשם אבק דרכים.. לא ישאף אוויר פסגות

פורסם
יגאל, הוא רשם שמילא עד הפקק(ברדיאטור ) ואחרי נסיעה אני משאר בדק וראה שהמים

התמלאו במיכל העודפים (ככה רשום ) וחסר לו ברדיאטור! זאת אומרת שאו שהפקיד ברדיאטור חלש או שהרכב התחמם (הטמפ' עברו את מחסום הקפיץ ברדיאטור ועברו למיכל לעודפים.

וזה ממש לא תקין!!

פותח השרשור אנא עדכן

 

אכן כך. מה המשמעות של זה? מה צריך להחליף?

המחוג של חום המנוע לא זז כלפי מעלה.

 

לא זכור לי שזה אמור להיות ככה, לכן שאלתי. לדעתי יש בעיה אבל אני לא יודע מה היא.

 

מה כמות המים שהוספת?

הוספת מים או נוזל קירור?

 

נוזל ירוק

פורסם
כמה הוספת?

מה היה המפלס במיכל העודפים לפני ההוספה?

אם יש חוסר מים באופן קבוע?

בעיות אחרות?

 

הוספתי עד הפקק

מיכל העודפים היה בFull אבל היה חסר מים ברדיאטור

לא ידוע לי על חוסר מים באופן קבוע

אין בעיות, הרכב עבר טיפול גדול לפני חודש

פורסם
כמה הוספת? ליטר? כוס וחצי? גלון? באלה? חצי כפית?

 

בערך כוס וחצי אבל מילאתי ישירות מהגלון. והיום כשהסתכלתי היתה חסרה אותה כמות.

צריך למלא עד הפקק או שצריך להישאר אוויר ואז המים העודפים נדחפים למיכל החיצוני?

פורסם

לא נשמע חריג.

מציע לבדוק את הפקק רדיאטור, אם לא תקין לשם חדש ואז לעקוב אחר המפלס באופן יום יומי (רצוי בבוקר) רק במיכל עודפים ופעם בשבוע ברדיאטור.

חשוב שהמפלס של הנוזל קירור המיכל עודפים לא יעלה על המקסימום כאשר מנוע קר.

פורסם
יגאל, הוא רשם שמילא עד הפקק(ברדיאטור ) ואחרי נסיעה אני משאר בדק וראה שהמים

התמלאו במיכל העודפים (ככה רשום ) וחסר לו ברדיאטור! זאת אומרת שאו שהפקיד ברדיאטור חלש או שהרכב התחמם (הטמפ' עברו את מחסום הקפיץ ברדיאטור ועברו למיכל לעודפים.

וזה ממש לא תקין!!

פותח השרשור אנא עדכן

מחילה,

חשבתי שמילא עד הפקק של המיכל עודפים.

זה תקין שהמים עוברים מהרדיאטור למיכל עודפים כשטמפרטורת המנוע עולה, אבל המים צריכים לחזור חזרה כשהטמפרטורה יורדת. לשני הדברים הללו אחראי פקק הרדיאטור,

ממליץ להחליף פקק (תוך תשומת לב ללחץ הדרוש) ולהמשיך לעקוב

יום טוב גם לך

×
×
  • תוכן חדש...