Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3497 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, החלפתי באוטו את הנורות של הלחות רישוי ללד וקרה משהו מוזר. הן עבדו לשנייה וברגע שכיבתי את האור והדלקתי שוב הן כבר לא עבדו רק היבהבו בצורה חלשה. גם שכיבתי לגמרי את האור הן המשיכו להבהב, כך קרה גם במנורות של הלוחית רישוי. באור של הבגאז זה לא קרה נגיד. עוד משהו מוזר שאם אני שם מנורה אחת רגליה ואחת שהיא לד בלוחית רישוי הכל עובד בסדר למשהו יש רעיון אולי מה יכולה להיות הסיבה לבעיה? יש לציין שברכב אחר המנורות עובדות בצורה תקינה. וניסיתי להתקין כמה סוגים של מנורות לד.

פורסם

איזה נורות לד התקנת ללוחית רישוי?

 

אני שמתי את ה-Osram LEDriving בלוחית רישוי ואת ה-Philips X-treme Vision LED בפנים האוטו ובבגאז׳

 

נורות סיניות מאי ביי עשו לי מלא בעיות (פיוזים שנשרפו, נורות התרעה על נורה שרופה)

SEAT ATECA Style Plus

פורסם
אתה צריך מנורות קאנבס . בפונטו לא זכור לי יותר מדי בעיות של קאנבס אז מנורות סבירות יעשו את העבודה

 

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

 

מה זה מנורות קאנבס אני לא מכיר.?

×
×
  • תוכן חדש...