Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3496 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קורס ביבוא חלפים:

1. לעולם לא עם חברות שילוח.

2.תמיד שיציינו "חלקים לגנרטור" (גם בגנרטור יש מנוע ,לא?)

 

זה הכל.

כנראה עשו לי הנחה....[emoji2] [emoji2] [emoji2] זה השתחרר מהמכס ומחר או בשישי אלך להביא אותו.

 

Sent from my SM-N910F using Tapatalk

מייסד מועדון החמש - בעל מרצדס 170v ליומן השיפוץ

פורסם

רוב הסוחרים בחול כשזה נוגע לחלקים גדולים תמיד שולחים בפדקס או DHL או UPS לא מוכנים לשלוח בחברה מקומית למה זה?

 

Sent from my SM-N910F using Tapatalk

פורסם

לא מבין משהו אחד, אתם טוענים שלא כדאי עם חברות שילוח (ברור למה, אכלתי מהם אחלה עמלות ומיסים),

מצד שני זה מגיע מאוד מהר לארץ - קיבלתי מיפן את המשלוח לישראל תוך יומיים, רק ששם הוא נתקע שבוע במכס וקיבל אישור כי זה תושבות מנוע.

 

אם שולחים בדואר רגיל, זה לא עובר דרך המכס? לא הבנתי את זה, כי באמת הרבה שטויות שאני מזמין לרכב מגיע אליי לדואר, אבל זה לא עובר במכס ? מה הקטע?

פורסם

דואר אקספרס "עובר" תמיד במכס בגלל שהחברות שילוח הולכות בעצמן למכס ומדווחות על כל הפריטים באותו משלוח. לכן אין פה עניין של עובר/לא עובר כי חברות השילוח מדווחות על כל המוצרים למכס.

 

בדואר רגיל אין דיווח אוטומטי של המוצרים למכס ולכן המכס דוגם את הדואר הרגיל מדגמית ומחייב לפי הרישום על החבילה או בדיקה פיזית של התכולה.

פורסם
דואר אקספרס "עובר" תמיד במכס בגלל שהחברות שילוח הולכות בעצמן למכס ומדווחות על כל הפריטים באותו משלוח. לכן אין פה עניין של עובר/לא עובר כי חברות השילוח מדווחות על כל המוצרים למכס.

 

בדואר רגיל אין דיווח אוטומטי של המוצרים למכס ולכן המכס דוגם את הדואר הרגיל מדגמית ומחייב לפי הרישום על החבילה או בדיקה פיזית של התכולה.

עוד קומבינה ישראלית מה שבא קטן וקל חסר "בשר" מבחינתם והם משחררים ברגע, מה שכבד או חבילה שרשום עליה חלקי רכב או משהו יוצרת חגיגה ויאללה לך תביא אישורים ותשלם מס הכנסה ומס שיחרור ומס עמייאת.

דרך אגב 356 זה כולל השיחרור שלהם וכולל כל מה שהם רק יכלו לגבות במקרה הזה.

 

Sent from my SM-N910F using Tapatalk

פורסם (נערך)

לי לקחו על שתי תושבות מנוע 320 שקל שכולל מע"מ, מסים ועוד כמה חרטות, בשילוב עם דואר EMS.

 

החלקים עצמם מקוריים ומצויינים מיפן וזולים מאוד, אבל מה שקורה עם דואר אקספרס שבהרבה מקרים זה פחות משתלם כי משלמים להם את כל השטויות האלו של המדינה ואז אתה מגיע לסכום שלא בטוח שהוא משתלם בכל המקרים.

 

אבל המשלוח שלי מיפן הגיע לארץ תוך יומיים ואילולא המכס אני חושב שהייתי מקבל את המשלוח תוך 5 ימים גג.

עריכה אחרונה על ידי אושריקו
פורסם

טוב אז בהמשך לכל העניין היה ניסיון שלי להרכיב את האינטרקולר אך נוכחתי לדעת שחסר לי אטמים.

אז הרכבתי את את המוט מונע עלרוד שמתחבר מהגער לקיר אש ומונע את ה"הרמה" כביכול של הגיר למעלה בעת האצה (תמונות בהמשך) יש לציין העברת הילוכים חלקה אין כמעט את העלרוד בעת האצה אך נהיה לי רעש מסויים מכיוון הגיר שלא היה השאלה אם זה בריא לגיר או לא?

79f8d3eeab8f9c0d6766d45289bc2bab.jpg

 

7b2d7fb33ec56061a1b831ca79eed5a8.jpg

e79e8347dc8b1c5f6ae5e7d4f79f1897.jpg

וגם קצת תמונות של הקולר לא מורכב עדיין.

526092dc225df6c2c141f3c106108558.jpg

a94a2e78b0a2cfe0ebbe8eb359420316.jpg

כשיגיעו האטמים אעדכן.

 

Sent from my SM-N910F using Tapatalk

פורסם

אז ככה היום הגיעו צינורות ואטמים חוץ מאטם של הפורק כנראה נתקע בעליות[emoji2] ,עשיתי איזה קומבינה עם גומיה בינתיים עד שיגיע,התקנתי את האינטרקולר מקווה שהדליפה שהיתה לי עם המקורי נעלמה,(הרכב גדש רק 0.4) אם לא נמשיך לחפש מאיפה דולף או מה לא מחזיק את הגדישה.

e5d780aaa67306851d652dcc04257b0b.jpg

520ccd5db04ee8cab47c042fe12dec05.jpg

 

9b7057d9a20d54cf87499e2e4299f3bc.jpg

 

Sent from my SM-N910F using Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...