Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3496 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחר בדיקה היום הרכב עדיין גודש סביב ה 0.4-0.5 השאלה איך אני מתחיל לחפש את הדליפה אתמול בזמן ההרכבה וגם לאחר מכן עברתי על רוב הואקומים ולא מצאתי אחד שלא מחובר או קרוע, או שמה הווסטגייט או הטורבו לא מספקים את הסחורה.

יש הצעות מאיפה להתחיל או מחלות מסויימות שמישהו מכיר?

יש לציין שזה מאז שפירקתי והרכבתי את הקולר המקורי כדי להרכיב את המוט טורק שמחזיק את הגיר לקיר אש כלומר המצב קורה גם בקולר המקורי וגם עכשיו עדיין במשודרג.

פורסם

אפשר להתחיל בצינורות הוואקום,אחרי שנים הן נסדקות ואפילו שלא

רואים...הייתי מחליף קודם בגלל שזה הכי זמין וזול.

בזמנו החלפתי סט צינורות מלא,האינטרקולר והרדיאטור.

היו קיטים שבאו בחבילה אחת לכל צינורות בתט המנוע.

רדיאטור אינטרקולר וואקום בסט אחד...שנים אחר כך עד היום בעצם,אן אפילו דליפונת...

גודש 1.0 וביעילות. STI2004

פורסם

הכל הוחלף לצינורות סליקון כולל של האינטרקולר כולל רוב הואקומים הנגישים שיש ושל הרדיאטור חלקם מחכה לשניים הראשיים הכניסה והיציאה שיגיעו.

 

Sent from my SM-N910F using Tapatalk

פורסם

מצאתי קצת דליפה מהצינורות שמתחברים לאינטרקולר מלמטה מה שנקרא ה Y פייפ.

היום אני אפרק אותו ואחליף את הבנדים ונראה.

 

Sent from my SM-N910F using Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...