Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3501 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

פגעו לי ברכב בחנייה , דיברתי עם בעל הרכב הפוגע אמר שיסדר את המכה (אם יש צורך נערב ביטוח) .

יש מוסך מומלץ שאליו אני יכול לפנות כדי לסדר ? מה בערך סדר גודל עלות?

אני מחפש את התוצאה הטובה ביותר שיכולה להיות (אפילו אם יש צורך להיכנס למוסך מרכזי)

 

cwi2dzyzriyz.jpg

m1my2tymmtrr.jpg

yyhyqnzugzzn.jpg

kd2jwnmqung5.jpg

פורסם

כל פחח/צבאי יסדר את זה ללא בעיות

אין שום סיבה להכניס למרכזי (הוא ישלח את זה גם ככה לפחח/צבאי)

מכה קטנה יחסית, לא נראה שיש נזק פרט לקוסמטי (הפגוש במקום הפנס במקום, אין בליטות/קרעים

אמור לעלות בערך 800-1000ש"ח

 

אל תמהר להיכנס למרכזי כי אנשים לא ישלמו לך את המחיר שם ויגידו לך לערב ביטוח שיכול להפוך את זה לגהינום

אם הבנאדם הוגן תכנס למישהו מומלץ (תלוי באזור מגוריך) תבקש רכב חלופי ותקח אותו חזרה בערב

אל תכנס למקומות יקרים כי ככל הנראה הבן אדם פשוט לא ישלם בסוף או יעשה מזה סיפור מיותר

פורסם

^ מצטרף להמלצה על מוסך אלכס.

הגעתי לשם בעקבות הפוסט המפורסם של PASAT04 ("פתאום קם אדם בבוקר ורואה וונדליזם"), כדי לתקן מכות בפגוש האחורי ועיקום קל של הפח, כולל צביעה מחדש של הפגוש והחלפת פנס שנשבר.

התוצאה הסופית הייתה טובה מאוד.

×
×
  • תוכן חדש...