Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3528 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

בתאריך 16.7 הוצמד דוח חניה ממשטרת ישראל, בסך 250 ש"ח, לרכב ליסינג שמוצמד אלי.

הרכב רשום במקור על חברת כספא ליסינג.

 

כשניגשתי לסניף הדואר (סניף הרצליה - משכית) לשלם את הדוח לפי הח.פ. הפקידה ראתה שישנן מספר רב של דוחות לחברה הזאת.

אמרתי לה שתבדוק לפי מספר הודעת תשלום הקנס שמופיע על הדו"ח. היא מצאה דוח של 250 ש"ח וזיכתה אותו.

שאלתי אותה אם היא זיכתה את הדו"ח שלי והיא ענתה בחיוב.

לא קיבלתי כל חותמת של תשלום על הדו"ח עצמו. במקום קיבלתי קבלה מודפסת של התשלום.

בקבלה הופיע מספר שונה וכששאלתי אותה מדוע המספר שונה, היא ענתה שזהו מספר בית משפט ולא מספר הדו"ח והכל תקין.

 

לאחר מספר ימים, נכנסתי לאתר רשות והאכיפה והגבייה כדי לוודא שהדו"ח שולם, ונוכחתי לראות שהוא עדיין לא שולם.

התקשרתי לשירות הלקוחות של האתר והם אמרו שלוקח קרוב לשבוע עד שבועיים שהמערכת באתר תתעדכן.

שכחתי מהנושא ובמקרה נזכרתי ביום האחרון של התשלום ונכנסתי לבדוק מה עם הדו"ח, וכצפוי הוא לא שולם. מכיוון שזה היה ערב חג (ואין עם מי לדבר) מייד שילמתי את הקנס דרך האתר.

 

כשחזרתי לסניף הדואר ע"מ לקבל החזר מנהל הסניף אמר שאין לאנשי הדואר אפשרות להתאים בין מספר הדוח למספר במערכת שלהם והם מזכים לפי גובה הקנס על פי מספר ת"ז או הח.פ.

הוא אמר לי שהוא לא יכול לבטל או להעביר תשלום מדוח אחד למשנהו ואני אמור לבקש החזרים מחברת הליסינג.

התשובה שלו לא נשמעה אמינה וביררתי את הנושא בסניף דואר אחר ושם ענו לי שיש קורלציה בין המספרים.

הבנתי שהמנהל של סניף משכית מנסה להתנער מהטעות שעשתה העובדת.

 

מה עלי לעשות?

 

תודה לעונים.

פורסם

לשלם.

 

התנהלת בחלמאות.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

העובדה שלא קיבלת אישור תשלום עם מספר הודעת תשלום הקנס היתה צריכה לעורר חשד מיידי. תמיד, תמיד להתעקש לקבל ולידציה, אם זה חותמת על הדוח או אישור שכולל את מספר הודעת תשלום הקנס.

 

אני הייתי פונה לנציב תלונות הציבור של הדואר (פרטים כאן). בכ״ז הפקידה שלהם עשתה את הטעות.

 

במקביל, אם יש לך את הפרטים של הדוח שאכן שילמת, נסה לפנות לאחראי רכב במקום העבודה שלך ואולי לקבל החזר על הדוח שכן שילמת (ששייך לרכב אחר).

פורסם

כי אתה בא עם דו"ח לדואר , שימי לי חותמת על הדו"ח הזה שולם.

 

מכאן מבחינתך שתזכה את חשבון העו"ש שלה בתשלום.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
היי,

 

בתאריך 16.7 הוצמד דוח חניה ממשטרת ישראל, בסך 250 ש"ח, לרכב ליסינג שמוצמד אלי.

הרכב רשום במקור על חברת כספא ליסינג.

 

כשניגשתי לסניף הדואר (סניף הרצליה - משכית) לשלם את הדוח לפי הח.פ. הפקידה ראתה שישנן מספר רב של דוחות לחברה הזאת.

.

 

ממתי משלמים לפי ח.פ?

 

הדביקו לך דו"ח אותו משלמים, עליו אין שום פרטי בעלות.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

×
×
  • תוכן חדש...