Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יוון, הצד הממונע (מחפש פרטים)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3555 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב לכולם, זה (עדין) לא שירשור על אטרציות רכב ביוון כי עדיין לא הייתי.

אבל בעוד כחודש אני עתיד להגיע לפיראוס ליומיים- שלושה ואני רוצה להביא איתי בחזרה לארץ דברים לאוטו ולטייל באתרים מעניינים (אם יש כמובן).

כאמור עיקר החיפושים הוא אחרי חנויות חלפים, אין לי מגבלה של משקל או גודל כמעט בכלל ואני יכול להביא כל מה שבא לי רק צריך למצוא איפה לקנות (והאם בכלל שווה).

כרגע מה שאני הכי צריך או אמור להיות צרי בעתיד זה בלמים, בולמים וקלאץ כל השאר בגדר פינוק. (הרכב כמובן קליאו ספורט).

 

איפה אני יכול למצוא את הדברים האלה או איך ? כרגע מהחיפושים שעשיתי בגוגל לא הצלחתי למצוא ממש חנות שמוכרת משהו מעניין.

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

פורסם

אמנם לפני לא מעט שנים - ב-2001 הייתי ביוון עם אופנוע כבד. חזרתי משם עם חלפים רבים לאופנוע שזולים בהרבה מאשר בישראל וגם עשיתי שם טיפול. יש לא מעט חנויות חלפים בערים הגדולות אתונה וסלוניקי למשל, גם בפיראוס.

 

אגב, בזמנו, הייתה תשתית מחורבנת של כבישים, ממש עולם שלישי ואפילו גרוע מאשר בישראל. ייתכן ובינתיים המצב השתפר -אם כי יוון במשבר כלכלי כעת אז איני בטוח בכך...

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

פורסם (נערך)
אגב, בזמנו, הייתה תשתית מחורבנת של כבישים, ממש עולם שלישי ואפילו גרוע מאשר בישראל.

 

זה תלוי איפה אתה ביוון, אבל באופן כללי לא הייתי מפתח ציפיות....

 

אותו הדבר נכון גם למצבו של צי הרכב במדינה (כולל, אני מניח, שוק החלפים) ובעיקר - לאיכותו של ציבור משתמשי הדרך.

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם

היוונים אוהבים צרפתיות ספורטביות קטנות ויש מלא מהן באיים היווניים,ל106 פיזו

יש מלא חלפים אצלם...הייתי מתחיל בחיפוש סדנאות שמתמחות בשיפורים.

יש מצב להצלחה אבל חייב חיפוש לפני.

בעבר הרחוק,הבאתי חלקים מרודוס וקפריסין אבל מציין שאלו היו שיפורים למערכות

בלימה בולמים ויניקה ולא מהיצרן עצמו. להביא הבאתי במיזוודה איתי ארצה.

פורסם

תודה לכולם, שינוי קטן הנמל יהיה נמל סלמיס, אני עדיין ממשיך בחיפושים אבל לא מצליח להגיע להעסקים יוונים, בקטע הזה אשמח להצעות איך להתמצא קצת יותר, מה לחפש ? איך לחפש ?

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

×
×
  • תוכן חדש...