Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קורס נהיגה מתקדמת - כדאי או לא ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3543 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

מישהו כאן התנסה / עבר קורס נהיגה ספורטיבית או משהו בסגנון ?

 

האם זה עוזר , לומדים דברים חדשים ?

 

אשמח לשמוע חוות דעת.

 

ברשותי POLO GTI וחשבתי לנסות קורס כזה או אחר.

פורסם

כדאי מאוד ולא רק למי שיש מכונית ספורטיבית.

לדעתי מדובר בעניין שצריך להיות חובה אחת לתקופה לכל נהג. ובמיוחד עם מכוניתו.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

בכל מקרה, יש להבדיל בין אימון נהיגה ״מתקדמת״ (שאין הכרח שיהיה בו משהו באמת ״מתקדם״) לבין אימון נהיגה ספורטיבית שנועד למי שרוצה להוציא יותר מרכבו.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם

כן. שווה כל שקל. יום של חוויה שנותן לך המון להמשך החיים. נותן לך בסיס של ידע שממנו אתה מתחיל לשפר את עצמך כל הזמן.

פורסם

קורסי ״חוויה״ נוטים להיות מפגש אחד. קורסים שמטרתם לימודית, לרוב ארוכים יותר ולפחות חלק מן המדריכים מעדיפים לפצלם לשני מפגשים כדי לתת לחומר (בעיקר ליסודות) לשקוע ולאפשר זמן תרגול לדברים מסוימים.

 

לבחירתך עומדים, בין היתר, צוות מדריכי אלטרנתיבי; וכן הצוות של און יעקבסון וליאור לוי (דרייב ארט), של ראם סמואל וגידי קרונין (פרו-דרייב); וכן מספר מדריכים עצמאיים כמו דני גלטר, ערן אביבי, ברק דוד, אייזיק דוידוביץ, לאון טאובס ואחרים.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם

און וליאור טובים, יכול להעיד. לאון שמעתי המלצות מחברים, ואני יודע שהוא טוב. ממליץ מאוד על דדי קונדל שהוא ממש תותח, יכול להעיד אישית.

פורסם
קורסי ״חוויה״ נוטים להיות מפגש אחד. קורסים שמטרתם לימודית, לרוב ארוכים יותר ולפחות חלק מן המדריכים מעדיפים לפצלם לשני מפגשים כדי לתת לחומר (בעיקר ליסודות) לשקוע ולאפשר זמן תרגול לדברים מסוימים.

 

לבחירתך עומדים, בין היתר, צוות מדריכי אלטרנתיבי; וכן הצוות של און יעקבסון וליאור לוי (דרייב ארט), של ראם סמואל וגידי קרונין (פרו-דרייב); וכן מספר מדריכים עצמאיים כמו דני גלטר, ערן אביבי, ברק דוד, אייזיק דוידוביץ, לאון טאובס ואחרים.

 

און וליאור טובים, יכול להעיד. לאון שמעתי המלצות מחברים, ואני יודע שהוא טוב. ממליץ מאוד על דדי קונדל שהוא ממש תותח, יכול להעיד אישית.

 

תודה רבה!

פורסם

חגי פארן.

מדריך נעולה. בדגש על מדריך.

לא יודע אם עדיין עושה הדרכות באופן מסודר, אבל נסה ליצור עמו קשר דרך האתר שלו. חפש simrace בגוגל.

הדבר הכי חשוב במדריך זה שישאיר אותך עם כלים פרקטיים למשב את עצמך.

 

Bazinga

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

לדעתי מדובר בעניין שצריך להיות חובה אחת לתקופה לכל נהג. ובמיוחד עם מכוניתו.

 

אולי במדינה מתוקנת.

 

בישראל זה יהפוך להיות עוד מסחטת כספים, כמו כל מה שקשור לרכב. עדיף שיישאר כמו שזה עכשיו.

 

Sent from my ASUS_Z00AD using Tapatalk

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
און וליאור טובים, יכול להעיד. לאון שמעתי המלצות מחברים, ואני יודע שהוא טוב. ממליץ מאוד על דדי קונדל שהוא ממש תותח, יכול להעיד אישית.

ממליץ מניסיון אישי גם על דדי קונדל .

 

סמירו - נראה לי דדי המליץ לי לקנות את הרכב שלך. [emoji3]

×
×
  • תוכן חדש...